הקוסם

The Magician

"כל מה שתדמיינו, תוכלו לעשות מציאות"
הקוסם

בפריסת כן או לא, התשובה היא אולי

1

המספר הנומרולוגי מייצג התחלות, מנהיגות, יצירתיות. קלפים נוספים הם גלגל המזל (10) והשמש (19).

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
כוח רצון, בעל תושייה, מיומנות, יכולת, ריכוז, ביטוימניפולציות, ערמומיות, תחבולות, כישרון מבוזבז, אשליה, הונאה

תיאור קלף הטארוט הקוסם

הקוסם הוא קלף טארוט מלא בסמליות. הדמות המרכזית מתארת אדם עם יד אחת מופנית לשמים, ואילו היד השנייה מצביעה על הקרקע, על כדור הארץ, כאילו אומרת "כמו למעלה, כך למטה". זהו ביטוי מסובך למדי, אבל הסיכום שלו הוא שכדור הארץ משקף את גן העדן, העולם החיצוני המשוקף פנימה, המיקרוקוסמוס משקף את המקרו, כדור הארץ משקף את אלוהים. ניתן גם לפרש כאן שהקוסם מסמל את היכולת לשמש כמחבר בין העולם שלמעלה לעולם העכשווי, האנושי. על שולחנו, הקוסם גם מניף את כל סדרות הטארוט. זה מסמל את ארבעת היסודות המחוברים על ידי הקוסם הזה – ארבעת היסודות הם אדמה, מים, אוויר ואש. סימן האינסוף על ראשו מצביע על אינסוף אפשרויות הבריאה עם הרצון.  

משמעות קוסם ישר

הקוסם הוא הייצוג של כוח רצון טהור. בכוחם של האלמנטים וסדרות הטארוט, הוא לוקח את הפוטנציאל המולד בשוטה ויוצר אותו בכוח הרצון. הוא הכוח המחבר בין שמים וארץ, שכן הוא מבין את המשמעות מאחורי המילים "כמעלה כך למטה" – שהשכל והעולם הם רק השתקפויות זה של זה. זכרו שאתם חזקים, צרו את עולמכם הפנימי, והחיצוני יבוא בעקבותיו. כאשר מקבלים את הקוסם בקריאה, זה עשוי לומר שהגיע הזמן לנצל את מלוא הפוטנציאל שלכם ללא היסוס. זה יכול להיות בעבודה החדשה שלכם, מיזם עסקי חדש, אהבה חדשה או משהו אחר. זה מראה שהזמן לנקוט בפעולה הוא עכשיו וכל סימן להתאפק פירושו החמצת ההזדמנות להפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמכם. בחירות מסוימות יצטרכו להיעשות ואלה יכולות להביא שינויים גדולים. רתמו חלק מכוחו של הקוסם כדי להפוך את העולם למקום שאתם הכי רוצים.
משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
יצירת הזדמנויות לאהבה, להיות פרואקטיבי באהבהניצול הזדמנויות קריירה, נחישות ודחףחיפוש הזדמנות פיננסית, שימוש במיומנויות
משפחה וחבריםקבלת החלטות
כוח אישי, תקשורת, קשרים משמעותייםיצירתיות, משאבים, יכולות אישיות

קוסם ישר: אהבה

בדומה למשמעות הכללית שלו, משמעות הקוסם באהבה מעידה על הגשת דברים לידי ביטוי. מיומנות, יצירתיות, רצון ונחישות יביאו הצלחה באהבה. אם אתם מחפשים אהבה, הקוסם מציע לכם לנקוט בפעולה וליצור הזדמנויות לפגוש מישהו או מישהי שאתם רוצים. מכיוון שהקוסם בטארוט מייצג גם תושייה ומיומנות, גם עדיין חשוב לוודא שלא מעורבות הונאות או אשליות. גם ליחידים וגם לזוגות, הקוסם מביא התרגשות ורצון להתנסות.

קוסם ישר: קריירה

סביר להניח שיהיו הזדמנויות בקרבכם, ואולי תוכלו לרתום אותן אם תנקטו פעולה נחרצת. הקוסם הוא קלף הביטוי, כלומר אם תהיה לכם הרצון והמחויבות להמשיך בכל מה שאתם רוצים בקריירה שלכם, סביר להניח שתמצאו הצלחה. תסתכלו מאחורי כל אדם מצליח, וסביר להניח שתמצא כוח רצון ודחף עזים; זה השורש של כל שאפתנות באשר היא. כך גם אם אתם מחפשים להקים עסק; לרתום את הדחף הזה ולשמור עליו כדי לבטא את קריירת החלומות שלכם. לפעמים, אם כרטיס זה מייצג אדם אחר, כגון עמית או שותף עסקי, ייתכן שתרצו לגשת בזהירות, שכן ייתכן שהם אינם כל מה שהם נראים.

קוסם ישר: פיננסים

יכולות להיות הזדמנויות פיננסיות מוגברות כעת, סביר להניח שתצטרכו לרדוף אחריהן בתאבון מוגדל. הקוסם עובד בכלים רבים כדי להגשים את רצונו. נסו והתסתכלו על הכלים העומדים לרשותכם; הם יכולים להיות המפתח כעת. אילו כישורים יש לכם? באילו יכולות אתם לא משתמשים כרגע? להיות יצירתי יכול להניב תוצאות, לכאן או לכאן.

קוסם ישר: משפחה וחברים

כאשר קלף הקוסם מופיע בקריאה בטארוט, הוא מסמל יכולת להשפיע וליצור קשרים משמעותיים במערכות היחסים שלכם עם חברים ובני משפחה. קלף זה מצביע על כוח אישי רב ויכולת להביא לשינויים חיוביים בעזרת מיומנויות תקשורת וכריזמה. נצלו את הכישרונות והידע שלכם כדי לשפר את הקשרים שלכם ולהציע תמיכה ועזרה לאלו הקרובים לכם. הקוסם מזכיר לכם שאתם יכולים לייצר את הקסם שלכם בקשרים אישיים ולחזק את מערכות היחסים על ידי שימוש בכישורים וביכולות שלכם.

קוסם ישר: קבלת החלטות

כאשר קלף הקוסם מופיע בקריאה בטארוט, הוא מעודד להשתמש בכלים והמשאבים שלכם בצורה יצירתית ואפקטיבית בקבלת החלטות. קלף זה מסמל יכולת לנצל את היכולות האישיות שלכם ולהפוך רעיונות למעשים. גשו לבחירות שלכם בגישה פרקטית ומעשית, תוך ניצול הכישרונות והידע שלכם. הקוסם מזכיר לכם שאתם בעלי יכולת להפוך חלומות למציאות, ויש לכם את הכוח ליצור את העתיד שאתם רוצים לעצמכם.  

משמעות קוסם הפוך

כאשר אתה שולפים את הקוסם הפוך, ייתכן שהגיע הזמן שלכם ליישם כמה שינויים. בעוד שבצד הישר, הקוסם מייצג כוח אמיתי, הקוסם ההפוך הוא אמן אשליה. הקסם שהוא מבצע הוא קסם של הונאה ותחבולות. אולי הוא יפתה אותכם על ידי הראווה וה"שואו" של האמנויות שלו, אבל מאחורי זה עשויה להיות כוונה לתמרן למען רווח אנוכי. קבלת קלף זה עשויה לומר שיש מישהו שמתיימר לפעול בטובתך כאשר ההפך הוא הנכון. שקלו אם זה אדם שנמצא במעגל שלכם, או אולי גם יכול לייצג את מצב הרגשות הנוכחי שלכם. אפשרות נוספת עשויה להיות שאתם עלולים להיות אובססיבים לכוח, מה שעלול להוביל להחלטות שגויות ופזיזות שיובילו בסופו של דבר לנפילתכם.
משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
אשליה רומנטית, תחבולה רומנטית, כוח רצון נמוך לאהבהכישרון מבוזבז, חוסר רצון לקחת סיכונים, הונאה במקום העבודההחמצה הזדמנות פיננסית, אי שימוש במיומנויות לרווח כספי
משפחה וחבריםקבלת החלטות
זהירות, כנות, אמוןזהירות, הסחות דעת, בדיקת מידע

קוסם הפוך: אהבה

הקוסם ההפוך, שמשמעותו באהבה יכול לאותת שלא הכל יכול להיות מה שהוא נראה. כשזה מגיע למערכות יחסים חדשות, אולי תרצו לוודא שאתם מכירים באמת את מושא האהבה החדש שלכם. גם אם הוא או היא נראים מושלמים, זו יכולה להיות אשליה או הופעה. לחלופין, הקוסם ההפוך המאוהב יכול להצביע על הביטחון הנמוך שלכם או חוסר כוח רצון, או חוסר יכולת לבטא את מערכות היחסים שלכם, מה שיוצר חוסר ביטחון בכל הנוגע לרומנטיקה ואהבה.

קוסם הפוך: קריירה

האם אתה באמת מנצלים את כל הכישרונות שלכם עכשיו? האם יש כישורים שמסלול הקריירה הנוכחי שלכם מתעלם מהם? סביר להניח שיש הרבה הזדמנויות עבורכם להתקדם, אם באמת הייתם מנצלים את הפוטנציאל האמיתי שלכם. אולי אתם כבר מרגישים את זה, אבל אולי אתם חוששים מדי לעשות את הצעד, כי זה יכול להיות מהלך מסוכן. תצטרכו לבחון מקרוב מהם הסיכונים האמיתיים, ולהבין האם הפחדים שלכם באמת מבוססים במציאות, או שהם נובעים ממקור אחר. לפעמים קלף זה יכול גם להצביע על כך שהאנשים במקום העבודה שלך עשויים שלא להיות כנים לחלוטין, או שיש להם אג'נדות נסתרות. אם האינסטינקט הבטן שלכם אומר לכם את זה, בטחו בו; היזהרו לגבי כמה אתם חולקים סביבם.

קוסם הפוך: פיננסים

אם המצב הכלכלי שלכם לא ממש מה שקיוויתם שהוא יהיה עכשיו, יכול להיות שאתם לא שמים את המיטב מעצמכם קדימה. יכול להיות שיש לכם אנרגיה או כישרונות שמתבזבזים, ואתם רק צריכים לחזק את הביטחון שלכם כדי לשים את עצמכם על פסים מעשיים. אולי חסר לכם כוח הרצון להפוך את הכישרונות שלכם לכסף. הישארו זהירים בסביבת אחרים, בכל הנוגע לשיתוף פרטים על מצבכם הכלכלי.

קוסם הפוך: משפחה וחברים

כאשר קלף הקוסם מופיע הפוך בקריאה בטארוט, הוא מצביע על צורך להיזהר משימוש לרעה בכוח והשפעה במערכות היחסים שלכם עם חברים ובני משפחה. קלף זה עשוי להצביע על תחושת חוסר אותנטיות או מניפולציה בקשרים אישיים. חשוב להיות כנים וישרים עם הקרובים לכם ולוודא שהפעולות שלכם מבוססות על כוונות טובות. הימנעו מהפעלה של מניפולציות או ניסיונות לשלוט באחרים, והתמקדו בבניית קשרים אותנטיים ומבוססי אמון.

קוסם הפוך: קבלת החלטות

כאשר קלף הקוסם מופיע הפוך בקריאה בטארוט, הוא מציע צורך להיזהר מהסחות דעת והבטחות שווא בקבלת החלטות. קלף זה עשוי להצביע על תחושת בלבול או ניצול לא נכון של המשאבים הזמינים. חשוב להיות זהירים ולבחון את כל האפשרויות ביסודיות לפני שאתם מקבלים החלטות חשובות. הימנעו מהסחות דעת והתמקדו במטרות שלכם באופן ברור ומדויק. בדקו אם כל האינפורמציה שיש לכם היא נכונה ומהימנה לפני שאתם פועלים.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקוסם

תוכן עניינים