הכהנת

The High Priestess

"בטחו בעצת עצמכם, קודם כל"
הכהנת

בפריסת כן או לא, התשובה היא אולי

2

המספר הנומרולוגי מייצג איזון, אמוציות ורציונל, הנסתר והגלוי. קלפים נוספים הם צדק (11) ויום הדין (20).

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
תת מודע, אינטואיציה, מסתורין, רוחניות, כוח עליון, קול פנימיאינטואיציה מודחקת, מניעים נסתרים, שטחיות, בלבול, דיסוננס קוגניטיבי

תיאור קלף הכהנת

סביר להניח שכבר פגשתם את הכהנת בעבר, אבל בצורות אחרות – ניתן לראות אותה בארכיטיפים של פרספונה, ארטמיס, איזיס ועוד רבים. כשתתקלו בה, תראו אותה יושבת על אבן קובייתית בין שני העמודים במקדש שלמה, יכין ובועז. יכין (מימין) מכונה בדרך כלל עמוד הממסד, או שיכון הבית, ובועז (משמאל) הוא עמוד הכוח והעוז. העמודים מתארים גם את הדואליות של הטבע; זכר ונשי, טוב ורע, שלילי וחיובי. מיקומה של הכהנת בין השתיים מעיד כי באחריותה לשמש כמתווכת בין נבכי המציאות. היא העמוד השלישי – הדרך בין. היא מאמינה ששני העמודים שווים ויש ידע ללמוד בשני העולמות. תוכלו גם לשים לב שהיא עונדת את הכתר של איזיס מה שיכול לומר שהיא מאמינה בקסם. הכוהנת הגדולה העונדת את צלב השמש מציינת שהיא קשורה לעונת כדור הארץ ולאדמה עצמה. סהר הירח שלרגליה נראה גם בתיאורים רבים של מרים הבתולה, ומשמעותו היא שיש לה אחיזה מלאה ברגש שלה והרימונים מתייחסים לשאיפות הכהנת.  

משמעות כהנת ישרה

משמעותה של הכהנת קשורה בידע פנימי. הופעתה בקריאה יכולה להעיד שהגיע הזמן שלכם להקשיב לאינטואיציה שלכם במקום לתעדף את האינטלקט והמוח המודע שלכם. כשהכהנת מופיעה היא יכולה לתאר ארכיטיפ המכונה הנקבה האלוהית – הנקבה המסתורית שמבינה ומחזיקה בתשובות לעלומים העמוקים והנצחיים; דת, עצמי, טבע. היא מייצגת מישהו שהוא אינטואיטיבי, ומתחיל להיפתח לרוחניות שלה או שלו. מדיטציה, תפילה ועבודה רוחנית חדשה הם סימני ההיכר שלה. הקלף עצמו מציג סצנה לילית, כלומר העולם שבו היא מגינה ושומרת הוא כזה שאולי נראה בהתחלה מפחיד, אבל יש לו פוטנציאל להוביל אותנו לצמיחת העצמי. כשהיא מופיעה בקריאה, היא קוראת לכם להקשיב למסר שלה, וללכת אחריה למעמקים שלכם. יש לבצע חיפוש אחרי התשובות בתוך עצמכם. התשובות לשאלות שיש לך הן בפנים, לא בחוץ.
משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
להישאר סבלני באהבה, חיצוניות רגועה עם תשוקה פנימית, אינטימיותחינוך, השראה יצירתית, מדריך, מנטור, שימוש באינסטינקטיםשמירה על פרטיות המצב הכלכלי שלך
משפחה וחבריםקבלת החלטות
הבנה, אינטואיציה, קשרים עמוקים.אינטואיציה, חכמה פנימית, עומק רוחני.

כהנת ישרה: אהבה

הכהנת בקריאת טארוט אהבה יכולה לאותת על שינויים כמעט בלתי מורגשים ובלתי מודעים במצב הרגשי של האדם. מים שקטים ורגועים יכולים להסתיר רגשות עזים, ואפילו דייטים פשוטים לכאורה יכולים להפוך לתשוקות משתוללות. משמעות הטארוט של הכהנת הגדולה מעידה על כך שאדם צריך סבלנות, ואמון באינטואיציה שלכם. היו כנים עם אחרים ועם עצמכם, ותנו למה שמסתתר לעלות על פני השטח. בזוגיות, הכהנת מגלה אינטימיות ופתיחות גוברת. בקריאת טארוט אהבה, קלף זה מסמן כי כנות חיונית כדי להפוך את מערכת היחסים שלכם לחזקה ככל האפשר.

כהנת ישרה: קריירה

בכל הנוגע לקריירה שלך, הכהנת עשויה לסמן תקופה של השכלה או השכלה גבוהה. ייתכן שאתם חוזרים למוסד לימודי או אקדמי כלשהו. אם אתם בתחום יצירתי, קלף זה יכול גם להציע השראה חדשה שנכנסת לעבודה שלכם. כשאתם עושים בחירות גדולות לגבי הקריירה או הפרויקטים העתידיים שלכם, הכהנת מציעה גם להסתמך על האינסטינקטי בטן שלכם. סביר להניח שיש שם הרבה מידע שיעזור לכם. לפעמים, קלף זה יכול גם לאותת על הופעתו של מנטור או מדריך שיכול לעזור לכם להתקדם עוד בעבודה שלכם.

כהנת ישרה: פיננסים

מכיוון שהכהנת קשורה למסתורין וללא נודע, היזהרו מלדון על הכספים שלכם עם אחרים. קלף זה מציע להסתיר את מצבכם הפיננסי. לחלופין, אם ניתנת לכם ההזדמנות לשים את הכספים שלכם באפיק כלשהו (בורסה, השקעות וכו'), האינטואיציה שלכם תדע אם זו בחירה טובה או לא. קחו קצת זמן לבחון את רגשותיכם; אם יש דגלים אדומים, משהו לא ירגיש נכון. הקשיבו לרגשות האלו.

כהנת ישרה: משפחה וחברים

כאשר קלף הכוהנת הגדולה מופיע בקריאה בטארוט, הוא מעודד לעמיק את ההבנה והאינטואיציה במערכות היחסים שלכם עם חברים ובני משפחה. קלף זה מצביע על חכמה פנימית ויכולת להבין את הרגשות והצרכים של האחרים. נצלו את התחושות הפנימיות שלכם כדי לייצר קשרים עמוקים ואותנטיים, ותנו מקום להקשבה ולהבנה במערכות היחסים שלכם. הכוהנת הגדולה מזכירה לכם שלפעמים התשובות נמצאות בתוככם, ויש להן כוח לשפר ולהעמיק את הקשרים האישיים.

כהנת ישרה: קבלת החלטות

כאשר קלף הכוהנת הגדולה מופיע בקריאה בטארוט, הוא מעודד להשתמש באינטואיציה ובחכמה הפנימית שלכם בקבלת החלטות. קלף זה מסמל עומק רוחני והבנה עמוקה של המציאות מעבר לנראה לעין. גשו לבחירות שלכם עם תחושת אמון בתחושות הפנימיות ובידע האינטואיטיבי שלכם. הכוהנת הגדולה מזכירה לכם שהתשובות הנכונות נמצאות לעיתים קרובות בתוככם, ויש להן כוח להנחות אתכם בהחלטות חשובות בחיים.  

משמעות כהנת הפוכה

כשמדובר בכהנת הפוכה,יכול להיות שאתם מתקשים להקשיב לאינטואיציה שלכם. זה הזמן עבורכם לעשות מדיטציה ולנסות גישה חדשה, שכן ברגע זה, הגישה הרציונלית לא תעבוד. משהו אמר לכם ללכת לפי הבטן שלכם, אבל ייתכן שאתם מתעלמים ממנו. יש הרבה בלבול סביבכם, והמעשים שלכם עשויים להרגיש מנוגדים למה שאתם יודעים שהוא נכון. לעולם אל תפחדו לשאול את עצמכם שאלות שעשויות להאיר עבורכם דרך חדשה קדימה, כזו שהיא אותנטית יותר לאני הפנימי שלכם ולערכים האינדיבידואליים שלכם.
משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
מתעלמים מהאינטואיציה ברומנטיקה, מסתירים את האני האמיתי עם מושא האהבהתחושת בידוד, חסר מידע על הפרויקט, דוחה אינטואיציהחוסר מידע, אי ידיעת כל העובדות
משפחה וחבריםקבלת החלטות
בהירות, התבוננות פנימית, תקשורת כנה.בהירות, הרהור, בדיקת מידע.

כהנת הפוכה: אהבה

הכהנת היא השומרת על האינטואיציה שלכם, מה שמצביע על כך שהיא יכולה להיות אינדיקטור רב עוצמה לכך שתצטרכו לסמוך על הרגשות שלכם בכל הנוגע לאהבה ורומנטיקה. קשיים יכולים להתפתח כאשר אתם מתעלמים מהאינטואיציה שלכם ועוקבים רק אחר המוח המודע שלכם. משמעות האהבה של הכהנת יכולה גם לאותת שעליכם להקפיד להיות כנים באמת. הימנעו מפעולה או אמירת מילים רק כדי לרצות את מושא אהבתכם. זה לא מוביל לשום דבר מלבד טינה.

כהנת הפוכה: קריירה

ייתכן שאין לכם את כל המידע בכל הנוגע למצב העבודה שלכם כרגע. אנשים שמרו אותכם באפילה? אתם יכולים להרגיש לבד ואולי מנותקים מעמיתיכם לעבודה. ייתכן גם שכאשר מדובר בקבלת החלטות קריירה, אתם לא מקשיבים לאינטואיציה שלכם. האם אתם בוחרים לסמוך על עמית עסקי למרות תחושת הבטן שאין לו את הכוונות הנקיות ביותר? האם אתם נשארים בעבודה שאתם מתעבים למרות שהאינטואיציה שלכם אומרת לכם שהעבודה הזו לא מיועדת לכם? קלף זה יכול להציע גם עמית שיש לו אג'נדות נסתרות; להיזהר מאחרים. התנהגות חמה וידידותית עשויה להסתיר סכנה.

כהנת הפוכה: פיננסים

האם אתם בתהליך של חתימה על חוזים, לקיחת הלוואות, קבלת משכנתא או השקעה במשהו? ייתכן שיש כמה פרטים שחסרים לכם. הכהנת ההפוכה במשמעות הטארוט הפיננסי יכולה להצביע על כך שאין לכם את כל המידע שאתם צריכים כדי לקבל החלטה נכונה ומשכילה. ודאו שיש לכם מישהו שאתם יכול לסמוך עליו, והוא יכול לתת לכם את כל העובדות.

כהנת הפוכה: משפחה וחברים

כאשר קלף הכוהנת הגדולה מופיע הפוך בקריאה בטארוט, הוא מצביע על צורך לבדוק את ההבנות והתחושות הפנימיות שלכם במערכות היחסים עם חברים ובני משפחה. קלף זה עשוי להצביע על תחושת חוסר בהירות או קושי להבין את הצרכים של האחרים. חשוב לקחת זמן להתבוננות פנימית ולבדוק אם ישנם מקומות בהם אתם עשויים להטעות את עצמכם או אחרים. היו פתוחים לתקשורת ישירה וכנה עם הקרובים לכם, וודאו שאתם מבינים את הצרכים והרצונות של כולם בצורה ברורה.

כהנת הפוכה: קבלת החלטות

כאשר קלף הכוהנת הגדולה מופיע הפוך בקריאה בטארוט, הוא מצביע על צורך לבדוק את ההבנות והתחושות הפנימיות שלכם לפני קבלת החלטות. קלף זה עשוי להצביע על תחושת בלבול או קושי להקשיב לאינטואיציה שלכם. חשוב לקחת זמן להרהור ולבדוק אם ישנם מקומות בהם אתם עשויים להטעות את עצמכם או לפעול מתוך חוסר בהירות. היו פתוחים לבחון מחדש את המידע שברשותכם ולוודא שאתם מקבלים החלטות מתוך מקום של חכמה והבנה עמוקה.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכהנת

תוכן עניינים