הכהן הגדול

The Hierophant

"הבינו את האמונות, הערכים והגבולות שלכם"
הכהן הגדול

בפריסת כן או לא, התשובה היא אולי

5

המספר הנומרולוגי מייצג את הלא צפוי, הפרסום והמסעות. קלפים נוספים הם מזג (14).

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
מסורת, קבוצות חברתיות, קונבנציונליות, קונפורמיות, חינוך, ידע, אמונותמרד, חוסר קונבנציונליות, חוסר התאמה, שיטות חדשות, בורות

תיאור קלף טארוט הכהן הגדול

הכרטיס מתאר דמות דתית היושבת בסביבה רשמית למדי האופיינית לכנסייה. הוא לובש שלושה בגדים יוקרתיים המיועדים לייצג את שלושת העולמות השונים. ידו הימנית מורמת כהלכה במעשה ברכה, אות ברכה – זו אותה יד שהקוסם הרים. בידו השנייה, הוא נושא צלב משולש, המזוהה באופן מסורתי עם האפיפיור. כל אחד מהפסים האופקיים בצלב נחשבים כמייצגים את האב, הבן ורוח הקודש. מתחתיו יושבים שני נזירים, המייצגים העברת ידע מקודש בתוך מוסדות. באמצעות המסייעים הללו, הקלף בא גם לייצג את הדרך לידע ולהשכלה. קלף זה ידוע בתור הכהן הגדול ברוב החפיסות – כמו גם האפיפיור. הוא פועל כמקביל הגברי של קלף אחר המכונה הכהנת. קלף זה נשלט על ידי מזל שור.  

משמעות כהן גדול ישר

לראות את ההירופאנט (כהן גדול) בקריאה זה לאמץ את הקונבנציונלי, שכן זה מצביע על כך שיש לכם רצון מסוים לעקוב בפועל אחר תהליך שהתבסס היטב. זה גם מצביע על כך שאתם רוצים להישאר בגבולות קונבנציונליים מסוימים של מה שיכול להיחשב כגישה אורתודוקסית. אז, במקום להיות חדשני, אתם תסתגלו לאמונות ומערכות מסוימות שכבר הוקמו וקיימות. קלף הכהן הגדול מציע שעדיף לכם לעקוב אחר מבנים חברתיים מבוססים ובעלי מסורות משלהם. אתם עשוים להיות מעורבים בטקסים מסוימים, או מאפיינים דתיים אחרים, למשל. כשמדובר בקריאות טארוט, קלף מסוים זה מייצג לרוב מוסדות כמו גם את ערכי הליבה שלהם. זהו סימן שמראה שאתם צריכים להתאים למערכת הקיימת כבר של כללים ומצבים שכבר תוקנו.
משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
בטוחים, שותפים מסורתיים, הימנעות מטאבו, אהבה רוחניתהצלחה בקבוצות עבודה, חינוך, עבודת צוות, מנטורשמירה על הכסף בטוח, מוסדות פיננסיים מסורתיים
משפחה וחבריםקבלת החלטות
מסורת, חוכמה, הדרכה רוחניתחוכמה, ידע, ערכים מסורתיים

כהן גדול ישר: אהבה

כשמדובר בקריאות טארוט לזוגיות, משמעות האהבה של הכהן הגדול יכולה להצביע על ההשפעות של הדת על האהבה ובחירת בני הזוג. אתם יכולים להימשך לשותפים מסורתיים ומכובדים בקהילה, ולהימנע משותפים שנחשבים ל"טאבו". משמעות האהבה ההירופנטית בטארוט יכולה לייצג גם את ההיבטים הרוחניים יותר של האהבה, ותזכורת שיש להתייחס לבני הזוג שלנו בצורה מוסרית ואוהבת. לפעמים, כרטיס זה יכול גם להעיד על נישואין. מערכות יחסים המושפעות מכרטיס הכהן הגדול הן בדרך כלל מסורתיות, קונבנציונליות ומאושרות חברתית. בני זוג עשויים לחלוק אמונות זהות.

כהן גדול ישר: קריירה

עם הכהן הגדול, תמצאו הצלחה בעבודה עם אחרים ברגע זה. זה יכול גם לפעמים לבחור לא לטלטל את הספינה ולהישאר בדרך המנוסה והמוכרת. עם כל כך הרבה משתנים כשזה מגיע לעבודה, אולי עדיף להישאר בטוח לעת עתה. קלף זה יכול גם לאותת שלכידות קבוצתית ולא אינדיבידואליות יכולה להיות חשובה יותר כרגע. לפעמים, הכהן הגדול יכול גם להצביע על מנטור בכיר יותר שיכול להוות סיוע מועיל בהתקדמות הקריירה שלכם. הכרטיס מייצג גם את החינוך, כלומר שעת למידה, בין אם דרך בית ספר או הכשרה מקצועית, אולי תתרום לכם.

כהן גדול ישר: פיננסים

כשזה נוגע לכספים שלך, הכהן הגדול יכול להציע שהכסף שלכם יישאר בטוח במוסדות מסורתיים ומבוססים. דרכים חדשות להרוויח כסף, בין אם מדובר בעסק צדדי שאינכם באמת מבינים, או מוצרים פיננסיים חדשים, עשויות לגרום לכם לבעיות; הימנעו מהימורים עם הכסף שלכם.

כהן גדול ישר: משפחה וחברים

כאשר קלף הכהן הגדול מופיע בקריאה בטארוט, הוא מעודד להביא ערכים של מסורת, חוכמה ותמיכה רוחנית למערכות היחסים שלכם עם חברים ובני משפחה. קלף זה מסמל הדרכה, חינוך וחיבור לערכים ולמסורות. גשו לקשרים שלכם עם רצון להעביר ידע ולשתף בחוכמה שלכם, והיו פתוחים ללמוד מהניסיון והידע של אחרים. הכהן הגדול מזכיר לכם את החשיבות של תמיכה והדרכה רוחנית בתוך הקהילה הקרובה לכם.

כהן גדול ישר: קבלת החלטות

הכהן הגדול מעודד לקבל החלטות המבוססות על חוכמה, ידע ומסורת. קלף זה מסמל הדרכה רוחנית והקפדה על ערכים מוסריים ותרבותיים. גשו לבחירות שלכם מתוך התבוננות במקורות ידע מסורתיים וחיפוש אחר הדרכה מהימנה. הכהן הגדול מזכיר לכם שהחלטות שמבוססות על ערכים מוסריים ותמיכה רוחנית יובילו לתוצאות יציבות ומועילות.  

משמעות כהן גדול הפוך

כאשר אתם רואים את הכהן הגדול ההפוך, זה עשוי לומר שאתם מרגישים מוגבלים במיוחד ואפילו נאסרים מיותר מדי מבנים וכללים. כתוצאה מכך, איבדתם די הרבה שליטה כמו גם גמישות בחייכם. יש לכם רצון חזק במיוחד להמשיך ולהחזיר את השליטה וכן להשתחרר מכבלי המוסכמה. אתם מתפתים לנסות גישות לא שגרתיות או לתפקד באופן שנוגד קשרים ונורמות חברתיות. המשמעות של היפוך הכהן הגדול עוסקת בעיקר בהטלת ספק במסורות מסוימות ולוודא שכל מה שאתם עושים הוא הדבר הנכון עבורכם ברגע מסוים זה.
משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
מערכת יחסים דורכת במקום, ערכים לא מתואמים, שבירת טאבובירוקרטיה, חונק, מקום עבודה מגביל, לחץ חברתימוסדות פיננסיים חדשים, לוקחים סיכונים עם כספים
משפחה וחבריםקבלת החלטות
גמישות, כבוד הדדי, פתיחות לשינויבדיקת מקורות, פתיחות לגישות חדשות, בחינת ערכים

כהן גדול הפוך: אהבה

הירופנט הפוך יכול להצביע על כך שמערכת היחסים שלכם עשויה להיות תקועה או משעממת למדי. אולי נכנסתם למערכת היחסים אז, כשזה נראה מעשי, אבל בלי להזריק קצת התרגשות לעניינים, יכול להרגיש משעמם ודלוח. כשמדובר בערכים משותפים ויצירת עתיד ביחד, משמעות האהבה של הכהן הגדול יכולה להצביע על כך שהשקפות והדעות שלכם עוברות שינוי וכבר לא מתאימות. זה לא חייב להיות "דיל ברייקר", אבל עשוי לדרוש פשרה מסוימת. באופן כללי, קלף זה גם מסמן שלא כל העצות שתקבלו לגבי מערכות היחסים הרומנטיות שלכם עשויות להיות מועילות עבורכם בשלב זה. אולי עדיף לכם לחשוב בעצמכם מה עובד, במקום לסמוך על מישהו אחר שיראה לכם מה נכון לחיי האהבה שלכם.

כהן גדול הפוך: קריירה

היצירתיות, ההישגים או החופש שלכם במקום העבודה שלך יכולים להרגיש חנוקים על ידי בירוקרטיה, תהליכים או כללים ברגע זה. אתם עלולים להרגיש מוגבלים. אם היו לכם האפשרויות, אולי הייתם יכולים לפתור הרבה מהבעיות של הארגון, אבל הם עשויים להיות עקשנים לשמור על דברים "בדרכם". לפעמים זה יכול להיות שכדי לבצע דברים, תצטרכו לעסוק בפוליטיקה משרדית עם הקולגות שלכם, או אפילו הבוס שלכם. עשוי להיות לחץ רב לעקוב אחר החלטות הארגון גם כאשר יש לכם דעות שונות. שקלו את הסיכונים שבדרך שלכם; האם אתם יכולים להישאר נאמנים לדעות שלכם במקום שבו אתם נמצאים כרגע?

כהן גדול הפוך: פיננסים

העצות של עמיתיכם וחבריכם בכל הנוגע לכספים יכולות להרגיש מחניקות עבורכם כרגע. יתכן ויהיה לכם חשק לקחת סיכונים ולנסות דרכים חדשות להרוויח את הכסף שלכם, בין אם זה אומר לעבוד על פרויקט צדדי בזמנכם הפנוי, או ללמוד על מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין. הישארו אחראים ומציאותים לגבי סוגי הסיכונים שאתם מוכנים לקחת, ומה אתם מוכנים להפסיד.

כהן גדול הפוך: משפחה וחברים

כאשר קלף הכהן הגדול מופיע הפוך בקריאה בטארוט, הוא מצביע על צורך לבדוק את הקשר שלכם לערכים ולמסורות במערכות היחסים עם חברים ובני משפחה. קלף זה עשוי להצביע על תחושת ניתוק או קושי להסתגל למסגרות מסורתיות. חשוב להיות פתוחים לשינויים ולחפש דרכים ליצור קשרים מתוך מקום של הבנה וכבוד הדדי. הימנעו מלהיות נוקשים מדי בגישה שלכם ונסו לשלב גמישות ופתיחות לדרכים חדשות בתוך מערכות היחסים.

כהן גדול הפוך: קבלת החלטות

כאשר קלף הכהן הגדול מופיע הפוך בקריאה בטארוט, הוא מצביע על צורך לבדוק את המקורות שלכם להדרכה ולידע לפני קבלת החלטות. קלף זה עשוי להצביע על תחושת בלבול או התנגשות עם ערכים מסורתיים. חשוב להקדיש זמן לבחון את המידע והערכים שברשותכם ולוודא שהם תואמים את המציאות והצרכים שלכם. היו פתוחים לשקול גישות חדשות ושונות, ובדקו אם ישנם מקורות ידע חדשים שיכולים להעשיר את ההבנה שלכם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכהן הגדול

תוכן עניינים