כח

Strength

"אינכם מכירים את כוחכם, עד שניסיתם"
כח

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

8

המספר הנומרולוגי מייצג כח, עצמה, שליטה, נצחיות. קלפים נוספים הם הכוכב (17)

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
אומץ, ביטחון עצמי, חמלה, כוח פנימיספק עצמי, חולשה, ביטחון נמוך, חוסר התאמה, פחדנות, כוחניות

תיאור קלף הטארוט כח

בקלף טארוט זה, תראו אישה המחזיקה בשלווה את לסתותיו של אריה בוגר. למרות העובדה שהאריה נראה מאיים וחזק, נראה שהאישה שולטת בו. מה ששובה לב הוא כמה בחן היא שולטת באריה. היא רגועה ואסופה, מה שמייצג את היותה בשליטה וממושמעת במיוחד בתקופות של מצוקות גדולות. גם העובדה שהיא אוחזת במלתעות של אריה מראה שיש לה אומץ. השליטה שלה באריה מבלי להיות מחוספסת מדי מראה על אהבה וחמלה. הרקע הכחול מעל ההרים מראה יציבות ואת סוג הרוגע שמגיע עם היותנו יציבים. האריה הוא סמל לאומץ ותשוקה שהם חלק מאוד מהרגשות האנושיים הנחוצים להישרדות. אבל אם הרגשות האלה לא ייבדקו, הם עלולים להוביל להרס שלנו בסופו של דבר.  

משמעות טארוט כח ישר

כאשר אתם מקבלים את קלף הכוח בצורה ישרה במהלך קריאת הטארוט שלכם, זה מראה שיש לכם כוח פנימי וחוזק ברגעים של סכנה ומצוקה. זה מראה שיש לכם את היכולת להישאר רגועים וחזקים גם כאשר חייכם עוברים מאבק עצום. זה גם מראה שאתם אדם רחום ותמיד יש לכם זמן לאנשים אחרים גם אם זה על חשבונכם. קבלת קלף הכוח פירושה שאתם אדם סבלני מאוד שצפוי להשיג כל דבר שהוא חושק בו. החוסן שלכם יעזור לכם מאוד, וחוסר הפחד שלכם אומר שלא תהיה לכם בעיה להביע את דעתכם. קלף זה גם מציין שהחמלה בה ניחנתם תמיד תתוגמל עם הרבה יציבות בחייכם, גם בעתיד הקרוב.
משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
ביטחון מושך אהבה, מערכת יחסים אכפתית חזקהשליטה עצמית בעבודה, מהלכי קריירה נועזים, צעדים גדוליםרכישות גדולות, הוצאות מבוקרות
משפחה וחבריםקבלת החלטות
חוזק פנימי, עדינות, הבנה.חוזק פנימי, שליטה עצמית, ביטחון

כח ישר: אהבה

אתם עלולים למצוא את עצמכם ברומנטיקה לוהטת כשתשלפו את קלף הכוח בקריאת טארוט אהבה. הרגשות העזים שמציע קלף זה יכולים להצביע גם על מערכת יחסים חזקה, וגם על כזו שעלולה להיות מועדת לכעס, קנאה או פיצוצים רגשיים אחרים. יש גם יתרונות וגם חסרונות עם סוג כזה של מערכת יחסים. לחלופין, משמעות הטארוט של כוח היא של חמלה, אמפתיה וחוזק פנימי; אתם עשויים לגלות שהתכונות הללו ימשכו את השותפים שאתם צריכים, או לקרב אותך ואת השותפ\ה הקיימ\ת שלך יותר מתמיד. אמפתיה עשויה לתת לכם תובנה רבה יותר לגבי הצרכים וחוסר הביטחון שלך ושל בן / בת הזוג. אם תמצאו את עצמכם בוויכוח או ברגעים סוערים, אולי עדיף לכם להתייחס אחד לשני בסבלנות ובעדינות, במקום לאפשר לכעס שלכם להשתלט.

כח ישר: קריירה

אם יכולתם לרתום את האינסטינקטים החייתיים שלכם; הכעס שלכם, הדחף והתשוקה שלכם, אתם יכולים לעשות צעדים גדולים בקריירה שלכם. זה לא אומר לתת לאינסטינקטים האלה להשתלט, אלא לעבוד איתם בהרמוניה, או לתעל אותם לשימוש פרודוקטיבי. כאן תוכלו למצוא את הכוח שלכם; הקלף הזה מסמן שסביר להניח שכבר יש לכם את הכישרון והמיומנות, אתם רק צריכים לאזור אומץ כדי לעשות מהלכים גדולים. אם אתם מחפשים קידום, עשו משהו כדי שישימו לב אליכם. אם אתם מחפשים לשנות את כל הקריירה שלכם, קחו את הצעד ועשו זאת. אם אתם חולם להקים עסק משלכם, דחפו את עצמכם לעשות את הצעדים הבאים ופשוט תתחילו.

כח ישר: פיננסים

אם עבדתם היטב על שליטה בהוצאות אימפולסיביות, סביר להניח שתמצאו את עצמכם במצב נוח כעת. כל עוד אתם ממשיכים להפעיל שליטה, אתם אמורים להיות בסדר. ייתכן שאתם מוכנים לעשות מהלכים נועזים מבחינת הרכישות שלכם; אולי להפעיל את הכספים שלכם על משהו שתמיד חלמתם עליו.

כח ישר: משפחה וחברים

קלף הכוח מסמל את הצורך בעדינות ובחוזק פנימי במערכות היחסים שלכם עם חברים ובני משפחה. זה הזמן להשתמש בכוחכם הפנימי כדי להביא לריפוי ולהבנה בקשרים שלכם. השתמשו בגישה עדינה ואוהבת, אך גם היו נחושים במטרותיכם. הקשבה עמוקה ותמיכה הדדית יובילו לחיזוק הקשרים ולהתמודדות מוצלחת עם אתגרים.

כח ישר: קבלת החלטות

קלף הכוח מעודד לקבל החלטות מתוך מקום של חוזק פנימי ושליטה עצמית. חשוב לפעול בביטחון ובאמונה בכוחכם הפנימי להתמודד עם כל אתגר. הקפידו לשלב עדינות וסבלנות בהחלטותיכם, והשתמשו בכוחכם הפנימי כדי להתגבר על מכשולים. הקפידו לשמור על קור רוח ולהתמיד במטרותיכם, ואל תתנו לפחדים להשתלט עליכם.  

משמעות כח הפוך

קלף כוח הפוך יכול לומר שאתם (או עומדים) לחוות כעס או פחד עזים בחייכם. נראה שחסר לכם הכוח הפנימי שהקלף הזה מייצג בדרך כלל, כלומר אולי אתם חווים פחד, חוסר שכנוע וחוסר ביטחון ביכולות שלכם. זה יכול לומר ששכחתם הכל על התשוקות שלכם ועל סוג השמחה, האושר וההגשמה שהגיעו עם עשיית דבר מה שאתם אוהבים. קלף כוח הפוך בקריאה עשוי לומר גם שאדם חווה דיכאון בגלל מספר סיבות ובגלל זה, הוא מאבד את כל האושר מחייו. אדם שהקריאה רלוונטית אליו, עלול בסופו של דבר להיות סגור מהחברה בגלל האומללות או הדיכאון, מכיוון שהם עשויים להרגיש שאנשים אחרים הם הסיבה שהם כל כך עצובים. זה יכול להיות גם סימן לקנאה, במיוחד כאשר נראה שכולם שמחים או מצטיינים בכל היבט של החיים בזמן שאתם עומדים בסטגנציה וללא התקדמות. קלף זה מציין שעליכם ללמוד לצבור ביטחון עצמי כדי לרתום מחדש את הכוח הפנימי שלכם.
משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
בעיות של הערכה עצמית, חוסר ביטחון, שליליות לגבי אהבהתסמונת המתחזה, חוסר ביטחון, פחד לעשות מהלכים גדוליםהוצאה כפייתית, היסוס לגבי הוצאה
משפחה וחבריםקבלת החלטות
חוסר כוח, קושי בשליטה, בקשת תמיכהחולשה, חוסר ביטחון, חיפוש תמיכה

כח הפוך: אהבה

בקריאת טארוט אהבה, כאשר הכוח מתהפך, הקלף יכול לאותת על קצת תלות הדדית במערכת היחסים שלכם. זה עשוי לנבוע מצורות מסוימות של חוסר ביטחון שמקשות עליך ועל בן \ בת הזוג שלך להיות עצמאיים יותר ולרדוף אחר האינטרסים שלכם. לחיות חיים אינדיבידואלים מלאים מביא יותר לשותפות שלכם; זה לא גורע מזה. ודאו שיש תחושה חזקה של אמון בשותפות שלכם. משמעות כוח הפוך יכולה גם להצביע על כך שכוח הופך לנושא דומיננטי יותר במערכת היחסים שלכם. ייתכן שאחד מבני הזוג הופך יותר ויותר שתלטני, במקום אמפתי ומבין. ייתכן שתצטרכו לוודא שצרכים של אחד מבני הזוג לא נרמסים לטובת זה של אחר. קלף זה יכול גם לאותת על בן\בת זוג שתלטנים, בין אם זה אתם או החצי השני שלכם. היזהרו שלא תוותרו על יותר מדי מהכוח האישי שלכם, או תדחיקו את מי שאתם כדי להיות במערכת היחסים הזו. לחלופין, קלף זה יכול גם לאותת על קושי בחיבור רגשי במערכת היחסים שלכם או במערכות יחסים פוטנציאליות.

כח הפוך: קריירה

האם הפחדים שלכם עמדו בדרך לשאיפות הקריירה שלכם? קלף הכוח ההפוך מצביע על כך שאולי יש לכם את כל מה שאתם צריכים כדי למצוא הצלחה, מלבד אולי מנה בריאה של ביטחון ואמונה בעצמכם. אתם יכולים לתת לחרדה ולספק העצמי שלכם להשתלט ולמנוע ממכם לעשות את הבחירות שיכולות להניע את הקריירה שלכם קדימה. אם באמת הייתם מסתכלים מקרוב על עצמכם, הייתם מגלים שאתם מסוגלים ליותר ממה שאתם באמת מאמינים. בטחו ביכולות שלכם, ואחרים יבטחו בכם גם כן.

כח הפוך: פיננסים

הימנעו מהוצאות כפייתיות כעת, מכיוון שהיא עלולה לגרום נזק רב יותר למצב הכלכלי שלכם מהרגיל. לחלופין, קלף זה יכול גם להציע היסוס לגבי הוצאת הכסף שלכם על דברים שיכולים לעזור לכם כעת, גם אם יש לכם שפע של כספים. יכולה להיות תחושה של חוסר ביטחון כלכלי, ללא קשר למצבכם בפועל.

כח הפוך: משפחה וחברים

קלף הכוח בהפוך מצביע על תחושת חוסר כוח או קושי לשלוט במצבים במערכות היחסים שלכם. חשוב לבדוק מה מונע מכם להביא את העוצמה הפנימית שלכם לידי ביטוי ולמצוא דרכים להתחזק. ייתכן שיש צורך לדבר עם הקרובים לכם על התחושות שלכם ולבקש תמיכה. היו פתוחים לקבל עזרה ולחזק את האמונה בעצמכם.

כח הפוך: קבלת החלטות

כאשר קלף הכוח מופיע הפוך, הוא מסמן תחושת חולשה או חוסר ביטחון בקבלת החלטות. כדאי לבדוק מה גורם לתחושות אלו ולפעול לחיזוק האמונה בעצמכם. השתדלו להתמודד עם הפחדים שלכם בצורה מבוקרת ולחפש דרכים להחזיר את השליטה לחייכם. לפעמים כדאי לפנות לעזרה מקצועית או לדבר עם מישהו שאתם סומכים עליו כדי לקבל פרספקטיבה נוספת ותמיכה.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כח

תוכן עניינים