גלגל המזל

Wheel of Fortune

"מה שלא הורג, מחשל"
גלגל המזל

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

10

המספר הנומרולוגי מייצג חזרה להתחלה אך בנקודה גבוהה יותר. קלפים נוספים הם הקוסם (1) והשמש (19).

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
שינוי, מחזוריות, גורל, רגעים מכריעים, מזל, הון, אירועים בלתי צפוייםמזל רע, חוסר שליטה, שתלטנות, שינויים לא רצויים, עיכובים

תיאור קלף הטארוט גלגל המזל

גלגל המזל הוא אחד הקלפים הסמליים ביותר בחפיסה, מלא בסימנים שלכל אחד יש משמעות משלו. במרכז הקלף, מונח גלגל ענק, מכוסה בסמלים אזוטריים. ישנם יצורים שונים המקיפים את הגלגל; המלאך, הנשר, השור והאריה. הם קשורים לארבעה מזלות קבועים בגלגל המזלות – אריה, שור, עקרב ודלי. ארבע החיות הללו הן גם נציגות של ארבעת השליחים במסורות הנוצריות, וזו אולי הסיבה שכולן מעוטרות בכנפיים. הספרים שכל אחד מהיצורים מחזיק מייצגים את התורה המשדרת חוכמה והבנה עצמית. הנחש מציין את פעולת הירידה לעולם החומרי. בגלגל עצמו, רואים ספינקס שיושב בחלק העליון, ומה שנראה כמו שטן, או אנוביס עצמו שעולה בתחתית. שתי דמויות מצריות אלו מייצגות הן את חוכמת האלים והמלכים (במקרה של הספינקס) והן את העולם התחתון (אנוביס). הם מסתובבים לנצח, במחזור, ומציעים שכאשר אחד עולה, השני יורד.  

משמעות טארוט גלגל המזל ישר

גלגל המזל מסתובב כל הזמן, לכאורה כדי להסביר שהחיים מורכבים מתקופות טובות ורעות כאחד, ושהמחזור הוא כזה שאנחנו לא יכולים לשלוט בו. אף אחד עלי אדמות לא יכול להתחמק מהגורל, מלכים ואיכרים כאחד. כשיש לכם רגעים טובים בחייכם, וודאו שאתם נהנים עד הסוף, כי מה שעולה חייב תמיד לרדת. הדבר נכון גם הפוך – כאשר אתם במצב גרוע, המצב בסופו של דבר ישתפר שוב. כוחות גדולים יותר שנמצאים מחוץ לשליטה אנושית פועלים כאן. אותם כוחות השולטים בחילופי העונות, או בזריחת השמש ושקיעתה הם גם אדון המזל וגורלם של יחידים. המקום שבו הוא נוחת הוא אקראי – אתם עלול למצוא את עצמכם בחלק העליון או התחתון, אבל זכרו שלא משנה מה התוצאה – זה עלול לא להימשך זמן רב במיוחד, כי הגלגל תמיד מסתובב.
משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
שינויים במערכות יחסים, ניווט שינוי עם בן/בת הזוג, ביצוע התאמותמזל בקריירה, הזדמנויות קיימות, הסתגלות לשינויים בעבודהשינויים במצב החומרי, גמישות עם כספים
משפחה וחבריםקבלת החלטות
שינויים חיוביים, הזדמנויות, גמישותהזדמנויות, שינויים, קבלת החלטות מושכלת

גלגל המזל ישר: אהבה

החיים מלאים בשינויים בלתי צפויים, והאהבה אינה שונה. משמעות הטארוט של גלגל המזל יכולה לאותת על שינויים גדולים במערכת היחסים שלכם, אולי כזו שלא ראיתם שמגיעים. אלה לא בהכרח דברים רעים, אבל ייתכן שיהיה צורך לבצע התאמות. המחויבות שיש לכם עם בן\בת הזוג עשויה להיבחן כעת, וייתכן ששניכם תצטרכו להתאמץ או להקריב כדי להישאר ביחד. אם תבחרו לעשות את הבחירה, השותפות שלכם עשויה להיות קרובה מתמיד כאשר שניכם לומדים לנווט את העליות והמורדות של החיים יחד כצוות. חשוב להבין שבין אם השינויים חיוביים או שליליים, הם לא לנצח, שכן הגלגל תמיד מסתובב.

גלגל המזל ישר: קריירה

שינויים גדולים עשויים להגיע בכל הנוגע לקריירה שלכם. אם אתם שוקלים לבצע מעבר במסלול הקריירה שלכם או בתפקיד שלכם, יכול להיות שזה זמן טוב לעשות את המהלכים האלה. נסו להיות מודעים יותר להזדמנויות שיש בסביבה שלכם עבורכם כעת, ותגידו כן כשהן צצות. לפעמים, השינויים שמגיעים אליכם עשויים להיות קשים ומאתגרים, אך אלה יכולים למעשה להיות ברכות עבורכם לפיתוח כישוריכם ולהכין אתכם לצמיחה עתידית. אמצו את השינויים הללו, והפכו את עצמכם לסתגלנים. הליכה לצד זרימת השינויים הללו עשויה להביא לכם הצלחה.

גלגל המזל ישר: פיננסים

בכל הנוגע לכספים שלכם, גלגל המזל מציע גם שינוי, אז היו מוכנים להסתגל לכל מה שיקרה בדרככם. אם היה לכם נוח מבחינה כלכלית, וודאו שאתם ממשיכים לשים סכומים מסוימים כדי לעבור תקופות קשות. אם אתם מתמודדים עם קושי חומרי, היו סמוכים ובטוחים שזה לא אמור להימשך לנצח. פקחו עיניים לכל הזדמנויות שנפתחות בפניכם.

גלגל המזל ישר: משפחה וחברים

קלף גלגל המזל מציין שינויים חיוביים והזדמנויות חדשות במערכות היחסים שלכם עם חברים ובני משפחה. זהו זמן לשים לב להזדמנויות שמגיעות ולנצל אותן לטובתכם. השתדלו להיות פתוחים וגמישים לשינויים, והיו מוכנים לקבל את הבלתי צפוי בחיים שלכם. הקלף מעודד לראות את השינויים כהזדמנות לצמיחה ולהעמקת הקשרים האישיים שלכם.

גלגל המזל ישר: קבלת החלטות

קלף גלגל המזל מעודד קבלת החלטות מתוך הבנה שהחיים הם מחזוריים ושינויים הם חלק בלתי נמנע מהם. נצלו את ההזדמנויות המגיעות אליכם והיו פתוחים לשינויים ולהפתעות בדרך. השתמשו במידע והניסיון שצברתם עד כה כדי לקבל החלטות מושכלות, וזכרו שהמזל נוטה לטובת המוכנים.  

משמעות טארוט גלגל המזל הפוך

כאשר הגלגל מתהפך, זה אומר שהמזל לא היה לצידכם וחוסר מזל עוקב אחריכם. כאשר קלף זה מגיע, עליכם להבין כי אלו נובעים מהשפעות חיצוניות שאינכם יכול לשלוט בהן. כמו הגלגל, גם המזל שלנו והגורל שלנו תמיד בתנועה, ולפעמים אנחנו בתחתית. היו סמוכים ובטוחים שהגלגל יסתובב שוב, ותהיו בסדר שוב בקרוב. מה שאתם לא צריכים לעשות עם זאת, הוא להיאחז באשליה של שליטה. אולי בסיבוב הגלגל הזה, הלקח הוא ללמוד להרפות ולשחרר. יש דברים שאי אפשר להניע רק מרצון ומעשה אנושיים. כשאנחנו לא מרפים, זה יכול להביא רק יותר סבל, כי אתם עלולים להאשים את עצמכם בפעולות שלא היו יכולות לשנות את המצב. כשאנחנו לומדים לקבל, אנחנו לומדים גם לסלוח לעצמנו. אנו לומדים להמשיך הלאה, ולהתקדם – ובסופו של דבר, אנו לומדים שתחושת הקבלה הזו יכולה לדחוף את הגלגל שוב קדימה, ולהניע אותו לקראת מחזור חדש.
משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
אירועים חיצוניים המשפיעים על מערכת היחסים, חיי אהבה ללא שליטהאי הסתגלות בעבודה, מאלץ פתרונות עברשינויים פיננסיים בלתי צפויים, הכנה
משפחה וחבריםקבלת החלטות
שינויים מאתגרים, חוסר מזל, סבלנותחוסר יציבות, שינויים בלתי צפויים, שמירה על יציבות פנימית

גלגל המזל הפוך: אהבה

יש פעמים, שלא משנה כמה ננסה, העולם לא יתכופף לרצונו של האדם. החיים אולי זרקו מקלות בלתי צפויים בגלגלי בתוכניות שלכם, ואין הרבה מה לעשות מלבד לזכור שגם זה יעבור. סביר להניח שגורם חיצוני כלשהו משפיע על מערכות היחסים שלכם כרגע, ואולי תצטרכו להסתגל אליו, ולקבל את זה בסבלנות במקום לנסות לשלוט במצב הזה. היבטים אחרים של חייכם עשויים להיות תובעניים כרגע, שכן ייתכן שהחיים הרומנטיים שלכם צריכים לקחת הפסקה. אם אתם בזוגיות, נסו להתמודד עם הבעיות האלה כצוות ולתקשר בפתיחות.

גלגל המזל הפוך: קריירה

האם דברים בחיי העבודה שלכם משתנים במהירות? ייתכן שיהיה לכם קשה לעמוד בקצב כרגע. כל ההפתעות הללו הן דברים שעלולים להרגיש מפריעים לתוכניות שלכם. אולי תמשיכו לנסות לגרום לפתרון העבר לעבוד, במקום לזרום לצד האירועים שמתרחשים עכשיו. חשוב לא להיאחז בעבר או בציפיות שלכם, אלא להישאר גמישים ומוכנים לשנות את התוכניות שלכם. האם תחומי האחריות שלכם משתנים בעבודה? האם דרישות הפרויקט שלכם ממשיכות להתעדכן? זה יכול להיות מאוד מתסכל, אבל במקום להילחם בזה, נסו להבין את התהליך שלכם להתמודד עם זה. חשוב לוודא שאתם מוצאים את המרכז שלכם.

גלגל המזל הפוך: פיננסים

היזהרו מלקיחת סיכונים בכל הנוגע לכספים שלכם, מכיוון שקלף זה יכול להציע אירועים בלתי צפויים ולא רצויים. אולי זה יהיה חכם לבנות קרן חירום קטנה; גם אם שום דבר לא יקרה, חסכון של משהו יכול לעזור להפיג את החרדה לגבי מה שיבוא אחר כך. העולם משתנה כל הזמן, ודאו שאתם מוכנים לזה.

גלגל המזל הפוך: משפחה וחברים

כאשר קלף גלגל המזל מופיע הפוך, הוא מצביע על תקופה של שינויים מאתגרים או תחושת חוסר מזל במערכות היחסים שלכם. חשוב לזכור שהכל זמני ושגם התקופות הקשות עוברות. השתדלו למצוא את השיעור בכל מצב וללמוד ממנו, והיו סבלניים עם עצמכם ועם הקרובים לכם. השתמשו בזמן זה כדי להתחזק ולהתכונן לשינויים הבאים שיבואו.

גלגל המזל הפוך: קבלת החלטות

כאשר קלף גלגל המזל מופיע הפוך, הוא מצביע על תחושת חוסר יציבות או קושי בקבלת החלטות עקב שינויים בלתי צפויים. חשוב לשמור על גמישות ולהיות מוכנים להתמודד עם האתגרים. חפשו דרכים לשמור על יציבות פנימית למרות השינויים החיצוניים, ונסו להיעזר באנשים שאתם סומכים עליהם כדי לקבל פרספקטיבה נוספת ולעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלגל המזל

תוכן עניינים