לידה מחדש (מוות)

Death

"צמיחה אישית תמיד כרוכה בהשארת דבר מה מאחור"
לידה מחדש (מוות)

בפריסת כן או לא, התשובה היא לא

13

המספר הנומרולוגי מייצג שליטה וסדר. לידה מחדש (מוות) הוא מספר שמצטמצם ל 4 – קלפים נוספים הם הקיסר (4).

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
טרנספורמציה, סופים, שינוי, מעבר, שחרורפחד משינוי, חזרה על דפוסים שליליים, התנגדות לשינוי, קיפאון, ריקבון

תיאור קלף לידה מחדש מוות

לפני הכל, חשוב לי להבהיר ולעשות צפירת הרגעה: הקלף הזה אינו מייצג בשום אופן מוות הצפוי לך, לקוראיך או למי מבני משפחתך (חס וחלילה!). במקרים הנדירים ביותר שקלף זה מתייחס למוות, הוא מתייחס למוות שהתרחש בעבר ומשפיע על הקורא כיום. לכן, אני בוחר לשנות את השם של הקלף ללידה מחדש. מוות הוא אחד הקלפים המפחידים ביותר בחפיסת טארוט, והוא מאוד לא מובן. אנשים רבים נמנעים מלהזכיר את הכרטיס הזה כי יש לו כל כך הרבה כוח. רוב הפעמים, אנשים לוקחים את שם הכרטיס פשוטו כמשמעו. עם זאת, המשמעות האמיתית של קלף הלידה מחדש מוות היא אחת החיוביות בכל החפיסה. כאן, אנו רואים את המוות רוכב על סוס לבן יפהפה כשהוא אוחז בדגל שחור עם דוגמה לבנה. הוא מתואר כשלד חי, כשהעצמות הן החלק היחיד בגוף האדם הקיים לאחר המוות. הוא לובש שריון, מה שנותן לו להיות בלתי מנוצח – מאותת שאף אחד לא יכול להרוס את המוות. הסוס הלבן שעליו הוא רוכב עומד על טוהר, כמו המוות מטהר את כולם. מתחתיו, כל מעמדות בני האדם שוכבים בעפר – מלך, ועני, שנועדו להזכיר לנו שהמוות אינו מבדיל בין מעמד, גזע או מגדר.  

משמעות טארוט לידה מחדש ישר

קלף לידה מחדש מסמן ששלב מרכזי אחד בחייכם מסתיים, ושלב חדש עומד להתחיל. אתם רק צריכים לסגור דלת אחת, כדי שהחדשה תיפתח. את העבר צריך לשים מאחוריכם, כדי שתוכלו למקד את האנרגיה שלכם במה שלפניכם. משמעות נוספת היא שאתם עומדים לעבור שינוי, מעבר או טרנספורמציה משמעותיים. הגרסה הישנה שלך צריכה 'למות' כדי לאפשר את יצירתך החדש. זו יכולה להיות תקופה מפחידה עבורכם מכיוון שאתם עלולים להיות לא בטוחים במה שיקרה בעתיד. גם אם אתם מפחדים, אתם צריכים לברך על השינוי כי אתם פותחים את הדלת לאירועי חיים חדשים. לידה מחדש מוות יכול גם לומר שאתם צריכים להרפות מכל התקשרות לא בריאה שיש לכם בחייכם. זה חלק חשוב מהחיים, ללמוד להמשיך להתקדם הוא אחד השיעורים שלידה מחדש מוות מלמד אותנו.
משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
שינויים בזוגיות, שינויים בחיים הרומנטיים, סיום מערכת יחסיםמעבר עבודה, מעבר קריירה, עזיבת קריירה לא מספקתהפסד כספי, הסתגלות להפסד כספי, שינוי השקפות על כסף
משפחה וחבריםקבלת החלטות
שינוי, התחדשות, סיום פרקים ישניםשינוי מהותי, התחדשות, סיום מצבים ישנים

לידה מחדש ישר: אהבה

כשזה מגיע לאהבה ומערכות יחסים, משמעות קלף הטארוט של לידה מחדש יכולה להצביע על היותם תקועים בדינמיקה רגשית שאינה עובדת יותר. אם אתם כבר בזוגיות, כדי שהקשר ימשיך, עליכם ללמוד לאמץ את השינוי. לפעמים, כרטיס זה יכול גם להצביע על כך שאולי תרצו לסיים את הקשר, במיוחד אם זה לא הולך טוב. חשוב לזכור שכל הדלתות שנסגרות עם קלף הטארוט הזה פותחות אחרות. למרות שלידה מחדש עשוי להיות קשה לקבלה בקריאת טארוט אהבה, טרנספורמציות עבור בן זוג זה או אחר עשויות להיות מה שנדרש כדי לעזור לשני האנשים לצמוח. חשוב גם לזכור שהקלפים הם הצעות, ושיש לכם את הבחירה לקבל ולברך על השינוי של מערכת היחסים שלכם, או לשחרר אותו. אמנם בתחילה מפחדים, אבל התמורות שקלף הטארוט לידה מחדש יכול להביא לאהבה יכולות להיות גם חיוביות. במונחים פחות מלחיצים, זה יכול להיות בוא עידן חדש, כמו אירוסין. אם אינכם בזוגיות, משמעות קלף הטארוט של לידה מחדש יכולה להצביע במקום זאת על אמונות, גישות או התנהגויות שאתם משירים כעת שיכולים לעזור לכם לפתח מערכות יחסים בריאות וחזקות יותר.

לידה מחדש ישר: קריירה

אם שקלתם לשנות קריירה, קלף לידה מחדש ישר יכול להיות איתות שעליכם לעשות את הצעד ולפעול עכשיו. ייתכן שעברתם תקופה של אדישות, חוסר עניין ותסכול בעבודה הנוכחית שלכם, ואם לא תנקטו בפעולה נחרצת, אירועים בחיים עשויים לאלץ אותכם לעשות שינוי. יכול להיות שאתם נאחזים בנתיב הנוכחי שלכם כי הוא מציע יציבות, ודאות ובטיחות, אבל אם אתם לא מאושרים או מרגישים מעורערים, יש הרבה יותר מה להפסיד מאשר הנוחות שלכם. לעתים קרובות כאשר דלת אחת נסגרת, דלת אחרת נפתחת; לאמץ את השינויים המתרחשים עכשיו ולצלול פנימה.

לידה מחדש ישר: פיננסים

אובדן מסומן על ידי קלף הטארוט לידה מחדש, כלומר ייתכן שלמרבה הצער אתם מתמודדים עם הפסד במשאבים הכספיים שלכם. תקופה זו יכולה גם להיות היוזמת לשינוי באופן שבו אתם מתמודדים עם מערכת היחסים שלכם לכסף שלכם ולמה שאתם מעריכים. הלקחים שאתם לומדים מהזמן הזה יכולים להוביל לשינויים מעשיים בכל הנוגע לניהול המשאבים שלכם, כמו גם לשינויים רוחניים – לדעת מה באמת חשוב לכם.

לידה מחדש ישר: משפחה וחברים

כאשר קלף המוות מופיע בקריאה בטארוט, הוא מסמל סיום של פרקים ישנים והתחלות חדשות במערכות היחסים שלכם עם חברים ובני משפחה. קלף זה מעודד שינוי והתחדשות, ומזכיר לכם שהשינויים הבלתי נמנעים הם חלק מהחיים. גשו לקשרים שלכם עם פתיחות לקבלת השינויים, ונסו לראות את הסיום כהזדמנות לצמיחה והתפתחות. המוות מזכיר לכם שלפעמים עלינו לשחרר את הישן כדי לאפשר לחדש להיכנס לחיינו ולהביא לחידוש ושיפור בקשרים האישיים.

לידה מחדש ישר: קבלת החלטות

בפריסה שבה יוצא קלף המוות, הוא מעודד לקבל החלטות שמובילות לשינוי מהותי וסיום של מצבים ישנים. קלף זה מסמל התחדשות, טרנספורמציה וצמיחה מתוך שינוי. גשו להחלטות שלכם מתוך הבנה שיש צורך לסיים פרקים ישנים כדי לפנות מקום לחדש ולהשתפר. המוות מזכיר לכם שלפעמים שינוי הוא הכרחי כדי להגיע לתוצאות טובות יותר ולהתקדם בחיים.  

משמעות טארוט לידה מחדש הפוך

המשמעות של היפוך לידה מחדש עדיין עוסקת בשינוי, אבל זה שהתנגדתם לו. אתם יכולים לא יכולים להרפות מהעבר, או שאתם לא יכולים להיות בטוחים בשינויים שאתם צריכים לעשות כדי להתקדם. התנגדות לשינוי והחזקה בעבר יכולה להגביל את העתיד שלכם, מה שעלול לגרום לכם להרגיש כאילו אתם בלימבו. אתם צריכים להקדיש זמן כדי להעריך את הדרכים שבהן ניגשים לשינויים בחייכם. אתם עשויים לגלות שעצרתם את השינויים הדרושים לכם בגלל הפחד מהלא נודע. למרות שאתם עדיין יכולים לפחד, אתם צריכים לסמוך על כך שאתם עושים את הצעדים הנכונים ולהתקדם. החיים ממשיכים, המאבק בזמן שעובר רק ישאיר אותכם עם חרטות. לידה מחדש לא חייב להיות קלף של חרטה, במיוחד אם אתם שומעים לאזהרה שלו.
משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
התנגדות לשינוי בזוגיות, כישלון בשינוי דפוסים רגשיים שלילייםחזרה על דפוסים שליליים בעבודה, הישארות בעבודה לא מספקת, חוסר צמיחהאי הסתגלות להפסד כספי, המשך הרגלים פיננסיים לא בריאים
משפחה וחבריםקבלת החלטות
התנגדות לשינוי, תקיעות, שחרור העברפחד משינוי, הימנעות, התמודדות עם פחדים

לידה מחדש הפוך: אהבה

משמעות קלף הפוך יכולה לאותת על התנגדות חזקה לשינוי בכל הנוגע לגישה שלכם למערכות יחסים ורומנטיקה. זה יכול לבוא בצורה של תלות במערכת יחסים שקפאה ואינה עוזרת עוד לאף אחד מכם לצמוח כיחידים. אתם מסוגלים להישאר ביחד רק בגלל שאתם מרגישים בנוח, מחויבים או מפחדים להיות לבד. מצד שני, ניתן להחיות גם מערכות יחסים ישנות. אם אתם רווקים, לידה מחדש הפוך בקריאת טארוט אהבה יכול לרמוז שעליכם להימנע מדפוסים שליליים ודינמיקה כדי להיות מסוגלים לעסוק באמת במערכת יחסים אוהבת. ייתכן שיש לכם בעיות בהערכה עצמית, או פצעים שאתם צריכים לרפא כדי למצוא בן\בת זוג שיאהבו ויכבדו אותכם, וכאלה שתוכלו לאהוב ולכבד בתמורה.

לידה מחדש הפוך: קריירה

כמו בגרסה הישרה של קלף זה, אתם נדחפים לשינוי בכל הנוגע לעבודה שלכם או למסלול הקריירה שלכם. אבל הפוך, ייתכן שאתם עושים ככל שביכולתכם כדי להתנגד למעבר הזה. אתם עלול להישאר בסביבה למרות הסביבה הלא בריאה, השכר המופחת או הפרויקטים המונוטוניים. השינוי הוא בלתי נמנע; זה חל על הקריירה שלנו כמו גם על היבטים אחרים של חיינו. עלינו ללמוד לקבל את זה בברכה במקום להרחיק אותו. כשאנחנו נאחזים במעגל שכבר לא אמור להישאר בחיינו, אנחנו צופים בו לאט לאט מתכלה ומנקז אותנו. לפעמים, קלף זה יכול גם לייצג דפוסים שליליים שחוזרים שוב במקום העבודה שלכם. האם אתם מחבלים בעצמכם? האם ההגנה שלכם בעת ביצוע טעויות יוצרת צרות? האם תסמונת המתחזה שלכם משפיעה על האינטראקציה שלכם עם עמיתיכם? שקלו מה צריך לשחרר כדי שתשחררו את הדפוסים הלא בריאים האלה.

לידה מחדש הפוך: פיננסים

אובדן של משאבים כספיים עשוי להיות בלתי נמנע, אך עשוי להיות קשה לכם לקבל ולהסתגל אליו. יתכן שתצטרכו לעשות כמה שינויים בכל הנוגע להוצאות שלכם כדי לעבור את התקופה הזמנית הזו, יתכן שתתקשו לוותר על כמה דברים שאתם חושבים שאתם צריכים. במקום לאפשר לזמן הזה לשנות את האופן שבו אתם מתייחסים למשאבים שלכם ומהם הערכים שלכם, ייתכן שאתם מסרבים ללמד את הלקחים שלכם. למדו להפסיק להתנגד לשינויים האלו, ואולי יהיה לכם הרבה יותר קל להתמודד.

לידה מחדש הפוך: משפחה וחברים

כאשר קלף המוות מופיע הפוך בקריאה בטארוט, הוא מצביע על צורך לבדוק את ההתנגדות לשינויים במערכות היחסים עם חברים ובני משפחה. קלף זה עשוי להצביע על תחושת תקיעות או פחד משינוי. חשוב להבין שהשינויים הם חלק בלתי נמנע מהחיים ולעיתים יש צורך לשחרר את העבר כדי להתקדם הלאה. היו פתוחים לשקול את האפשרויות החדשות ולמצוא את הכוח לשחרר את מה שכבר לא משרת אתכם, על מנת לאפשר צמיחה והתקדמות בקשרים האישיים.

לידה מחדש הפוך: קבלת החלטות

כאשר קלף המוות מופיע הפוך בקריאה בטארוט, הוא מצביע על צורך לבדוק את החששות והפחדים שלכם מהשינויים בקבלת החלטות. קלף זה עשוי להצביע על הימנעות מקבלת החלטות שמובילות לשינוי עקב פחד מאי ודאות. חשוב להתמודד עם הפחדים ולהבין ששינוי הוא חלק בלתי נמנע מהחיים. היו פתוחים לבחון את האפשרויות החדשות ולמצוא את הכוח לבצע את השינויים הנדרשים כדי להתקדם ולהשתפר.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לידה מחדש (מוות)

תוכן עניינים