המגדל

The Tower

"תמיד צפו לבלתי צפוי"
המגדל

בפריסת כן או לא, התשובה היא לא

16

המספר הנומרולוגי מייצג שינויים ואפשרויות המגדל הוא מספר שמצטמצם ל 7 – קלפים נוספים הם המרכבה (7).

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
אסון, הרס, טלטלה, טראומה, שינוי פתאומי, כאוסמניעת אסון, דחיית הבלתי נמנע, התנגדות לשינוי

תיאור קלף טארוט המגדל

קלף המגדל מתאר צריח גבוה השוכן על ראש ההר. ברק פוגע במגדל שמעלה אותו באש. להבות פורצות בחלונות ואנשים קופצים מהחלונות כאקט של ייאוש. הם אולי מסמנים את אותן דמויות שאנו רואים כבולים בקלף השטן קודם לכן. הם רוצים לברוח מהמהומה וההרס שבתוכם. המגדל הוא סמל לאמביציה שנבנית על יסודות פגומים. הרס המגדל חייב לקרות כדי לנקות את הדרכים הישנות ולקבל בברכה משהו חדש. הגילויים שלו יכולים לבוא בהבזק של אמת או השראה.


משמעות טארוט המגדל ישר

המגדל מייצג שינוי במובן הרדיקלי והחשוב ביותר. מסיבה זו הכרטיס עצמו נראה כל כך מטריד. אך זה לא בהכרח חייב להיות מפחיד או מבשר רעות. כי בלב הקלף הזה, המסר שלו הוא שינוי יסודי ופורץ דרך.

סוג האירועים שכרטיס המגדל מציין לא חייב להיות משהו נורא, כמו אסון או אובדן גדול. השינוי עצמו הוא חלק נורמלי מהחיים שצריך לאמץ אותו. אבל לפעמים זה יכול לעורר פחד, כי זה אומר שעלינו לנטוש את האמיתות שידענו לפני האירוע הזה. הדרכים הישנות כבר אינן מועילות, ועליכם למצוא סט אחר של אמונות, ערכים ותהליכים שיתפסו את מקומם.

היו חיוביים, הגיע הזמן שתחליף את היסודות הישנים של העבר במשהו אמיתי יותר וישרת אותכם טוב יותר במה שיבוא.

מבחינת קריירה, יש ויכוח בלתי נמנע שאולי יקרה. אתם צריך להיות בשליטה ולשמור על מזגכם. הימנעו מלומר משהו שעלול לפגוע באנשים אחרים. כשזה מגיע לחיי האהבה שלכם, ייתכן שהקשר הרומנטי שלכם מתקרב לסיומו. קחו זאת כאזהרה – אם אתם באמת מעריכים את מערכת היחסים שלכם, אז הגיע הזמן שתקחו שליטה בנזק או תפתחו תקשורת כדי לנקות אי הבנות. בכספים שלכם, משמעות המגדל מתייחסת לצורך להיות בטוח בעסקאות שלכם.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
פרידה, מערכות יחסים חלשות שהסתיימו, שינוי יסודי בהסתכלות על אהבהאובדן עבודה פתאומי, הפרעה במקום העבודה, כאוס במקום העבודההפסד כספי, השכמה בנושא כספים

המגדל ישר: אהבה

משמעות הטארוט מעידה על שינויים מהותיים גדולים. מערכות יחסים שיש להן יסודות חלשים או מתפוררים לא יחזיקו מעמד זמן רב יותר, ועלולים לקרוס. למרות שזה כואב בהתחלה, אלה מפנים את הדרך לחוויות חדשות. אולי מערכת היחסים שלכם הייתה חשובה להפליא לזהות שלכם; התגאיתם בהיותכם שותף או הורה טוב, מה שגרם לכם להישאר גם בזמן שאולי לא הייתם מרוצים. אמנם הזמנים הללו עשויים להיות קשים, אך דעו שהם יחלפו. אם אתם רווקים, ייתכן שזו לא מערכת יחסים שמתפרקת, אלא הפרספקטיבה וההבנה שלכם לגבי כל הרעיון והמשמעות של אהבה עבורכם. אילו אמונות לגבי אהבה אינן משרתות את האני הגבוה ביותר שלכם? אלה צריכים להשתנות כדי שתוכלו לפתח הבנה אינדיבידואלית לגבי הצרכים שלכם בכל הנוגע למערכות יחסים.

המגדל ישר: קריירה

יכול להיות הרבה מתח כרגע בכל הנוגע לקריירה שלכם; המגדל יכול להעיד על אובדן עבודה פתאומי, או על השגת תפקיד חדש שיוצר כאוס עקב עלייה פתאומית באחריות. משהו מהסביבה החיצונית, כמו בוס חדש או אובדן של עמית, ויכול להיות אסונות שקורים במקום העבודה. חשוב לזכור שבזמן זה, למרות שהדברים מתסכלים, ייתכן שהבלגנים הזמניים הללו יובילו לעתיד ארוך טווח טוב יותר, כמו עבודה שמתאימה לכם יותר, או מקום עבודה שליו יותר בטווח הארוך.

המגדל ישר: פיננסים

יהיה זה חכם מצידכם לוודא שיש לכם כמה כספים שהופקדו בצד עכשיו. המגדל בתרחיש הגרוע ביותר שלו מדבר על אסון, ובפיננסים זה לא שונה. ייתכנו הפתעות לא רצויות שעלולות ליצור אובדן פתאומי של משאבים. תרחישים אלה יכולים לשמש קריאות השכמה; לפתח מערכת תמיכה גמישה, ולטפל בדברים החשובים לכם באמת.


משמעות טארוט המגדל הפוך

כאשר אתם מקבלים את קלף המגדל הפוך, אתם יכולים להרגיש איזה משבר מתקרב באופק, ואתם נאבקים ככל שאתם יכולים לנסות ולהימנע מהביטוי שלו. מה שלא הבנתם הוא שהתמוטטויות אלו יכולות להועיל בפירוק ההסתמכות שלכם על משהו שהוא שקרי. המגדל בנוי על יסודות פגומים, והוא חייב ליפול. למרות שהחורבן יהיה כואב, הענווה הנובעת ממנו יכולה להביא לנו שלום.

מה שסמכתם עליו כבר לא יהיה שם בשבילכם. אל תקחו את זה כשינוי דרסטי ומדכא, הגיע הזמן שתהפכו לעצמכם יותר.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
לעשות התאמות באהבה, לעזוב מערכת יחסים חלשהלשרוד פיטורים, הימנעות מלקיחת סיכונים בקריירהלשרוד אסון פיננסי, צרות כלכליות חוזרות

המגדל הפוך: אהבה

שינוי הוא אף פעם לא דבר שקל לקבל, אבל לא משנה כמה נתנגד לו, הוא יגיע. אם אתם רואים בעיות כלשהן במערכת היחסים שלכם, שמתנשאות למרחק, זו ההזדמנות שלכם להתמודד איתן עכשיו. פעולה זו עשויה למנוע בעיות גדולות יותר מאוחר יותר. האם הטינות שלכם מצטברות? על מה שתקתם כי אתם חושבים שלא כדאי להתווכח עליו? לאט לאט, הדברים האלה עשויים להפוך לבעיות גדולות שיכולות לערער מערכת יחסים מאושרת. לפעמים, קלף זה יכול גם לאותת שאולי אתם מוכנים לעזוב מערכת יחסים שלא עבדה.

המגדל הפוך: קריירה

למרות מצבי לחץ בעבודה, יכול להיות שהצלחתם להצליח. לדוגמה, אם מקום העבודה שלכם עבר סדרה של פיטורים או צמצומים, אתם עלולים למצוא את עצמכם בין בני המזל המעטים שהצליחו לשמור על העבודה שלהם. זה עשוי לבוא כהקלה, או לחילופין, יכול למנוע ממכם למצוא הגשמה אמיתית בקריירה שלכם. לפעמים, המגדל הוא הקלף שכולנו צריכים כדי לבעוט אותנו מהקהות ואזור הנוחות שלנו, ולהיות עם מוטיבציה לעזוב את הנוחות של עבודה מונוטונית. זהו אולי הסיכוי שהייתם צריכים כדי לפתוח את עיניכם למה שעוד יכול לחכות לכם.

המגדל הפוך: פיננסים

אם הצלחתם לנווט את עצמכם בהצלחה מהחורבן הכלכלי, קח את הזמן כדי למצוא קצת הקלה. עם זאת, המגדל מציע שאולי עדיף לקבל שזה היה צריך לקרות כדי שתוכלו להמשיך הלאה. לדוגמה, אם נמנעתם מפשיטת רגל בשן ובעין בכך שהצלחתם לשלם את החוב שלכם לחודש זה, ייתכן שיהיה קל ובריא יותר בטווח הארוך לקבל את מצבכם ולהכריז על פשיטת רגל. או אם רכשתם בית שאינכם יכולים להרשות לעצמכם, ותשלומי המשכנתא מכניסים אותכם ללחץ ומטביעים אותכם, אולי יהיה חכם יותר עבורכם למכור. אחרת, נמנע אסון אחד, רק כדי שיופעל מחדש בפעם הבאה; ייתכן שתמשיכו להיאבק ללא הגבלת זמן. שקלו מה יקל עליכם את הנטל עכשיו, והתמודדו עם המצב באומץ.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המגדל

תוכן עניינים