הכוכב

The Star

"כל חלומותיכם ושאיפותכם מתגשמים"
הכוכב

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

17

המספר הנומרולוגי מייצג כח והצלחה. מזג הוא מספר שמצטמצם ל 8 – קלפים נוספים הם כח (8).

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
תקווה, השראה, חיוביות, אמונה, התחדשות, ריפויחוסר תקווה, ייאוש, שליליות, חוסר אמונה, מיואש

תיאור קלף טארוט הכוכב

קלף הכוכב מראה אישה כורעת בקצה בריכה קטנה. היא מחזיקה שני מיכלי מים. מיכל אחד שופך את המים אל היבשה, כאילו כדי להזין אותם ולהבטיח את פוריותם. האדמה הירוקה השופעת סביבה כאילו אומרת שהיא עובדת. רגל אחת נמצאת בתוך המים מה שמראה את היכולות הרוחניות והכוח הפנימי של האישה. הרגל השנייה על הקרקע מראה את יכולותיה וכוחותיה המעשיים. מאחוריה, יש כוכב מרכזי גדול מוקף בשבעה כוכבים קטנים המייצגים את הצ'אקרות. יש ציפור שעומדת על ענף עץ המייצג את האיביס הקדוש של המחשבה. המזל האסטרולוגי של הכוכב הוא מזל דלי.

משמעות טארוט הכוכב ישר

הכוכב מביא תקווה, כוח מחודש ואנרגיה להמשיך בחיים. זה מראה עד כמה אתם מבורכים בשפע מהיקום, כפי שמעידים הדברים השונים סביבכם. זה אולי לא ברור באופן ישיר כרגע, שכן קלף זה עוקב אחר הטראומה של קלף המגדל. זכרו שאתם מחזיקים בתוככם את כל מה שאתם צריכים להגשמה שלכם – הדבר היחיד שאתם צריכים הוא אומץ. בשביל זה, יש לכם את כל הסיבות לשמוח. לראות את הקלף הזה הוא מסר לאמונה, שכן היקום יברך אותכם ויביא את כל מה שאתם צריכים.

לקבל את הכוכב בקריאה שלכם אומר שעברתם אתגר חיים לא פשוט. הצלחתם לעבור את זה מבלי לאבד תקווה. בזמן שסבלתם, אולי לא הייתם מודעים לכוח שלכם, אבל אתם אולי מזהים כעת שהאובדן עזר לכם לגלות את החוסן והעוצמה הפנימית שלכם. רק עכשיו אתם באמת יכולים להעריך את כל מה שיש לכם.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
אופטימי לגבי חיי אהבה, ריפוי מפצעי העברחיוביות מביאה תגמול קריירה, תקוות גדולות לגבי עבודהלהגיע ליעדים פיננסיים, להישאר מלאי השראה

הכוכב ישר: אהבה

הרבה תקווה באהבה וברומנטיקה מאותתת על ידי משמעות הטארוט הכוכב. סביר להניח שתחושת התקווה והאופטימיות שלכם יכולה להוות אבן שואבת עוצמתית עבורכם ברגע זה, לתת לכם תחושה של כריזמה וקסם. אם החלמתם מפרידה, הקלף הזה מצביע על כך שאתם בדרך, ואתם לאט לאט בונים את הביטחון שלכם מחדש כדי שתוכלו להמשיך הלאה. אם מערכת היחסים שלכם עברה תקופה קשה, זה גם עשוי להיות זמן של ריפוי. כל עוד שניכם נשארים תקשורתיים וכנים אחד עם השני, יש פוטנציאל גדול לקרב את שניכם זה לזה.

הכוכב ישר: קריירה

כשזה מגיע לעבודה, היו בטוחים שהשאיפות שלכם יושגו. הקלף יכול לתת לכם חיוביות גדולה שאחרים ישימו לב אליה, ויכול להביא לכם את ההזדמנויות להן קיוויתם. אם אתם מחפשים עבודה חדשה או קידום, הכוכב הוא תזכורת לשמור על תקוות גבוהות. אם עברתם תקופה קשה או לחוצה בעבודה לאחרונה, הכוכב מסמן גם תקופה של ריפוי. זו צריכה להיות תקופה שקטה ושלווה בזמן שאתם מתאוששים.

הכוכב ישר: פיננסים

כשזה מגיע לכספים שלכם, הכוכב מאותת שאמונה וחיוביות של האדם אמורות לעזור לכם להגיע ליעדים הפיננסיים שלכם. בזמן שאתם משקיעים את העבודה לקראת עתידכם הפיננסי, הקפידו גם לקחת את הזמן כדי להעריך ולהיות אסירי תודה על מה שכבר יש לכם, שכן זה יכול להוות השראה עבורכם להמשיך בדרך זו.

משמעות טארוט הכוכב הפוך

כאשר קלף הכוכב מתהפך, זה אומר שאתם מרגישים כאילו הכל התהפך נגדכם. האתגרים שבדרך כלל הייתם רואים כמרגשים נראים במקום זאת כגורמים לכם להרגיש כאילו אינכם יכולים להתגבר עליהם. איבדתם אמון במשהו, בין אם בתוך עצמכם ובין אם במשהו שבדרך כלל יקר בעיניכם.

ללא תקווה, ללא אמונה, לא נוכל למצוא את המוטיבציה להתקדם באתגרים העומדים בפנינו. איפה בחיים שלכם אתם מרגישים חסרי תקווה? באילו דרכים אתם כבר מרגישים מובסים? ואיך זה משפיע על המעשים שלכם? הכוכב הפוך מבקש מאיתנו לטפח את תחושת התקווה והאנרגיה החיובית שלנו כדי לעזור להניע את מעשינו בשמחה במקום בפחד.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
ביקורת עצמית קיצונית, אובדן תקווה לגבי רומנטיקה, חוסר ביטחון עצמיחוסר מוטיבציה, חוסר התלהבות, פסימיות לגבי העבודהייאוש מהמצב הכלכלי

הכוכב הפוך: אהבה

ספק עצמי ואובדן אמונה מעיבים על כושר השיפוט שלכם עם הופעתו של הכוכב ההפוך. האם אתם סובלים מאובדן ביטחון עצמי? האם אתם מחטטים בפגמים שלכם בחומרה מוגזמת? מה גורם לכם להרגיש לא ראויים לאהבה? אחרים יכולים לחוש זאת איתכם, וזה יכול לגרום לכם להרגיש אפילו יותר גרוע תוך חיזוק הרגשות השליליים שלכם לגבי עצמכם. חשוב עכשיו לזכור את כל הדברים הנפלאים על עצמכם, כדי שתוכלו לראות את עצמכם כשותפים ראוים.

הספק ואובדן האמונה יכולים לחול גם לא רק על עצמכם, אלא גם על הרגשות שלכם לגבי אהבה באופן כללי. אם הייתם רווקים במשך זמן מה, ציניות עלולה לגרום לכם להאמין שאהבה רק יוצרת כאב, או שהיא אשליה שלא כדאי להמשיך, כשזו בעצם בעיית גישה שמרחיקה אחרים.

הכוכב הפוך: קריירה

עם הכוכב ההפוך, סביר להניח שהשליליות שלכם משפיעה על העבודה שלכם. אולי אתם כבר לא מרגישים נלהבים או יצירתיים, מכיוון אתם יכולים לראות דברים רק בצורה פסימית. האם התקוות שלכם לא התגשמו? האם ויתרתם על האמונה שדברים יכולים להשתפר? כאשר אנו מתייאשים, אנו מחמירים מצב רע, ומבטלים את הרצון להמשיך. סביר להניח שלמרות שהדברים עשויים להיות מתוחים כרגע, זה לא כל כך גרוע כמו שאתם עושים מזה. שינוי בגישה, נקודת המבט או הגישה שלכם עשויים להיות כל מה שצריך כדי לתת לכם מוטיבציה לבצע שינויים חיוביים.

הכוכב הפוך: פיננסים

אם נאבקתם בכספים, הכוכב ההפוך יכול לרמוז שלא אבדה כל תקווה, אבל אולי כבר ויתרתם. סביר להניח שיש דברים שאתם עדיין יכולים לעשות עכשיו כדי לשנות את המצב שלכם, אבל רק אם אתם יכולים לגייס את החיוביות לראות דברים באור חדש, ולנקוט פעולה. פתיחת הלב שלכם להסתכלות חיובית יותר יכולה גם לפתוח את עיניכם להזדמנות.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכוכב

תוכן עניינים