יום הדין

Judgement

"הענות לקריאה תיצור הזדמנויות חדשות"
יום הדין

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

20

המספר הנומרולוגי מייצג איזון ניגודים. יום הדין הוא מספר שמצטמצם ל 2 – קלפים נוספים הם הכהנת (2) והצדק (11).

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
הערכה עצמית, התעוררות, התחדשות, מטרה, רפלקציה, התחשבנותספק עצמי, חוסר מודעות עצמית, אי הפקת לקחים, תיעוב עצמי

תיאור קלף טארוט יום הדין

קלף זה מתאר את מה שניתן היה לדמיין שיהיה פסק הדין האחרון, בצורות השונות שלובשת מיתולוגיות רבות. התמונה בקלף יום הדין מציגה נשים, גברים וילדים העולים מהקבר כדי להיענות לקריאת החצוצרה של גבריאל. זרועותיהם המושטות מסמלות שהם מוכנים להישפט על ידי היקום. הם עומדים לפגוש את יוצרם, מעשיהם שקולים, ולגלות היכן הם יבלו את שארית הנצח: בגן עדן או בגיהנום. גל הגאות האדיר ברקע מסמל שיום הדין הוא בלתי נמנע, ושפסק דין זה יהיה סופי. יום הדין נשלט על ידי פלוטו, שהוא שליט העולם התחתון. יש הדים לקלף הזה בקלף לידה מחדש (מוות), שכן שניהם מזכירים לנו שהכל מגיע לסיומו ושהתחלה חדשה מגיעה.

משמעות טארוט יום הדין ישר

משמעות יום הדין המסורתית מתמקדת ברגע שבו אנו משקפים ומעריכים את עצמנו ואת מעשינו. באמצעות הרהור עצמי נוכל לקבל הבנה ברורה ואובייקטיבית יותר לגבי היכן אנו נמצאים כעת, ומה עלינו לעשות כדי לצמוח כבני אדם. קלף זה המופיע בקריאה מסמל שאתם מתקרבים לנקודה משמעותית זו בחייכם שבה עליכם להתחיל להעריך את עצמכם. לקבל את הקלף הזה יכול גם להצביע על כך שאתם נמצא בתקופה של התעוררות, שנגרמה כתוצאה מפעולת השתקפות עצמית. עכשיו יש לכם מושג ברור יותר מה אתם צריכים לשנות וכיצד אתם צריכים להיות אמיתיים עם עצמכם ומהם הצרכים שלכם. זה יכול להיות ביצוע שינויים קטנים בחיי היומיום שלכם או ביצוע שינויים עצומים שלא רק משפיעים עליכם אלא על האנשים הקרובים אליכם. קלף יום הדין מזכיר לנו שכולנו נעמוד בפני בחירות שתהיה להן השפעה מרחיקת לכת על כל חיינו. הקלף מעלה בראש רגעים שבהם פעולות שביצעתם שינו את מהלך דרככם לתמיד. אולי היה רגע שבו אין מבט לאחור. ההשלכות של הפעולות הללו בסופו של דבר יתפסו אותכם, ונראה שהקלף הזה מעיד שזה אכן הזמן. ייתכן שתצטרכו לשחרר את העבר, כדי שתוכלו להתקדם עם התוכניות שלכם לחיים חדשים.
משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
חידוש אהבה, ביצוע התאמות בזוגיותמציאת מטרת קריירה, אחריות בעבודההרהור על הרגלים פיננסיים, הרהור על הערכים שלך

יום הדין ישר: אהבה

עכשיו זה הזמן לבחון מקרוב את חיי האהבה שלכם ולהבין מה צריך לשנות. משמעות הטארוט של יום הדין מציינת זמן של רפלקציה וניתוח עצמי יזומה, שסופה התעוררות. נושאים בחיי האהבה שלכם שפעם התעלמתם מהם עשויים להיראות בבירור כעת, ויש לכם הזדמנות לבצע התאמות. שמרו על תקשורת פתוחה עם בןבת הזוג וודאו ששניכם מודעים לצרכים זה של זו. שינויים קטנים ששניכם עושים יחד יכולים להשפיע מאוד על מערכת היחסים שלכם. פעולותיכם בעבר וההשלכות שלהן, בין אם טובות או רעות, שבות כעת. אם עשיתם טעויות בעבר, השתמשו בשיעורים שלמדתם כדי לבצע שינויים לעתיד שלכם.

יום הדין ישר: קריירה

ייתכן שאתם עוברים תקופה של התעוררות בכל הנוגע למסלול הקריירה שלכם. אולי מצאתם מטרה חדשה או קריאה שאי אפשר להתעלם ממנה. לעיתים זה יכול לבוא עם התאמות שצריך לעשות במקום העבודה שלכם או בתפקיד שלכם. למרות שזה יכול להיות מלחיץ, השינויים האלה יכולים להביא לכם תחושה של תחושת התחדשות בכל הנוגע לעבודה שלכם. אם מקום העבודה שלכם היה מתוח, קלף זה גם מסמן כי ייתכן שיהיה עליכם להיות מודעים יותר לאופן שבו הפעולות שלכם במקום העבודה שלכם משפיעות על אחרים. קחו קצת זמן כדי להעריך כיצד הייתה ההתנהגות שלכם, ומה ניתן לשפר. קחו אחריות על המעשים שלכם ועל חלקכם בכל הקונפליקטים שהתבשלו.

יום הדין ישר: פיננסים

ייתכן שתצטרכו לעבור תקופה של הרהור עצמי בכל הנוגע ליחסים שלכם עם כסף. לפעמים זה אומר להעריך אם ההרגלים הפיננסיים שלכם מעכבים את המצב החומרי שלכם, כמו גם לבצע את השינויים הדרושים כדי להשתפר. האם אתם אדם שרוכש באופן עקבי דברים שהוא לא יכול להרשות לעצמו? או שאתם תמיד מרגישים בחסר, גם כשמצבכם הכלכלי משתפר? דרכים חדשות לחשוב על המשאבים שלכם יכולות להגיע עכשיו, מה שיתן לכם הזדמנות לבצע שיפורים חיוביים.

משמעות טארוט יום הדין הפוך

קלף יום הדין ההפוך יכול לגרום לכך שאתם מטילים ספק ושופטים את עצמכם בחומרה רבה מדי. מה שעלול לגרום לכם להחמיץ הזדמנויות שחיכו לכם. המומנטום האבוד גורם לכם לפגר בתוכניות שלכם, דבר שעלול להקשות על המשך הדרך. זה לא אומר שאתם לא צריכים להיות זהירים, אבל צריך להתקדם בגאווה ובביטחון. קריאה נוספת של קלף יום הדין הפוך יכולה להיות דחיפה לקחת פסק זמן מהשגרה העמוסה שלכם כדי להרהר בחייכם עד לנקודה זו, ובמה שלמדתם עד כה. סביר להניח שאתם לא נותנים לעצמכם את הזמן או המרחב לחשוב על העניין במלואו וללמוד את הלקחים שאתם צריכים כדי להיות מסוגלים להתקדם עם המודעות המנטלית שלכם. אתם יכולים גם להיות ביקורתיים מדי כלפי פעולותיכם בעבר, בכך שאתם לא נותנים לעצמכם את הסליחה להתקדם. הטעויות שעשינו בעבר הן כלי למידה, ולכן הן עוזרות לנו לנוע בחיים. התמקדות קשה מדי בטעויות אלו עלולה לגרום לנו למעוד וליפול.
משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
האשמת בןבת זוג, הכחשה לגבי חיי האהבהספק עצמי בעבודה, אי לקיחת אחריות על טעויותכישלון בהפקת לקחים פיננסיים, מתכחש מדי

יום הדין הפוך: אהבה

ודא שהביקורות שלכם על בן / בת הזוג שלכם כרגע הוגנות לפני שאתם מעלים אותן. סביר להניח שיש משהו שאתם לא מרוצים ממנו, אבל משמעות הטארוט יכולה לאותת שיש צורך בפשרה ומתינות. מצד שני, הקלף הזה יכול גם לאותת שאתם צריכים לפקוח את העיניים למצב הרומנטי שלכם ולראות אותו בצורה ברורה יותר. הייתם בהכחשה לגבי משהו? האם אתם מאושרים בזוגיות שלכם? האם חסר משהו? האם יש מערכת אמונות לגבי אהבה שהייתם עיוורים אליהן אבל משפיעות באופן עמוק על הגישה שלכם לדייטים? קלף זה מבקש ממכם לראות את עצמכם ואת מערכות היחסים שלכם בכנות. התמודדות עם האמת יכולה גם לשחרר אותכם.

יום הדין הפוך: קריירה

אולי הייתם נוקשים מדי עם עצמכם לאחרונה. אם עשיתם טעויות בעבודה, אתם עלולים לגלות שקשה לוותר על רגשות האכזבה מעצמכם, במקום לתקן ולהמשיך הלאה. אתם עלולים להישאר עם תחושת ספק מתמשכת לגבי היכולות שלכם. לחלופין, קלף זה יכול לאותת שאינכם מסוגלים לקחת אחריות על המעשים שלכם, ולא ללמוד את הלקחים שאתם צריכים כדי לעשות את הצעדים הבאים בקריירה שלכם. חוסר המודעות שלכם בכל הנוגע לטיפול בעצמכם עשוי להציק לעמיתים. האם עשיתם כל מה שאתם יכולים בכל מה שקשור לפרויקטי העבודה שלכם? האם התקשורת טובה? או שאתם תמיד מעבירים את האשמה לאחרים?

יום הדין הפוך: פיננסים

אם עברתם נסיגה כלכלית לאחרונה, ייתכן שאתם די קשוחים עם עצמכם עכשיו. חשוב ללמוד את הלקחים שלכם בכל מה שקשור לבחירה אחראית, אבל גם מועיל להיות אדיבים לעצמכם, כדי שתוכלו לשמור על מוטיבציה. מצד שני, יום הדין ההפוך מרמז כי אתם עלולים למצוא את עצמכם נופלים לאותם דפוסים בכל הנוגע להחלטות פיננסיות. היו מודעים לאיזה צד של הספקטרום אתם נופלים.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יום הדין

תוכן עניינים