אס המטות

Ace of Wands

"פעלו למען הרעיונות שלכם"
אס המטות

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

1

המספר הנומרולוגי מייצג חלוציות, הובלה, אלפא, דומיננטיות, שאפתניות, מקוריות.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
השראה, ניצוץ יצירתי, יוזמה חדשה, תשוקה חדשה, התלהבות, אנרגיהעיכובים, חסימות, חוסר תשוקה, חוסר אנרגיה, היסוס, חסימות יצירתיות

תיאור קלף טארוט אס המטות

מטות קשורים לאנרגיית אש, ואס המטות הוא ייצוג הליבה של האש בתוך החפיסה. הקלף מראה יד שבולטת מתוך ענן תוך כדי אחיזת המטה.

כשאנחנו מסתכלים על הקלף הזה, אנחנו יכולים לראות שהיד מושטתלהציע את המטה, שעדיין גדל. חלק מהעלים מהמטה נבטו, מה שנועד לייצג איזון והתקדמות רוחנית וחומרית. מרחוק נמצאת טירה המסמלת הזדמנויות זמינות בעתיד.


משמעות טארוט אס המטות ישר

מטות מסמלים יצירתיות, ואס המטות הוא הנועז ביותר מבין הקלפים בסדרה. זה לא סוג היצירתיות שאתם לומדים מבית הספר או כתחביב. זה למצוא באומץ את הקול שלכם, זה יוצר מקום שבו אתם יכולים לפתח את החזון שלכם. במילים אחרות, זה קשור לכוח רצון, ויצירתיות במובן הקוסמי.

כאשר אתם מקבלים את אס המטות, זהו אינדיקטור שאתם צריכים פשוט ללכת על זה. נצלו את ההזדמנות והמשיכו אחרי רעיון שיש לכם בראש. בצעו את הצעדים הראשונים כדי להתחיל את הפרויקט היצירתי. אס המטות קורא לכם ללכת בעקבות האינסטינקטים שלכם. אם אתם חושבים שהפרויקט שחלמתם עליו הוא רעיון טוב, אז פשוט קדימה, תעשו את זה.

אס המטות יכול אולי גם לומר שאתם מחכים לסימן להתחיל את הפרויקט. לקבל את הקלף הזה דוחף אותכם לפעול עכשיו, במקום להרהר במחקר ובתכנון נוסף. בצעו צעדים קטנים היום, ולאחר מכן המשיכו להצמיח את הרעיונות שלכם לאורך זמן. פעולה היא מה שעוזרת לכם לצמוח ולבנות מומנטום. אל תשאירו את התוכניות ברמת המחשבה.

משמעות נוספת של אס של המטות היא התרחשות של רגע פריצת דרך בחייכם. זהו זמן שבו יש לכם מוטיבציה והשראה לגבי פרויקט או רעיון. אתם נרגשים מההזדמנויות שנפתחות עבורכם בעתיד הקרוב.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
התרגשות ותשוקה באהבה, פלירטוט, רומנטיקה, משיכההשראה בעבודה, פרויקטים יצירתיים, תשוקה לעבודההקלה כלכלית, סוף למאבקים, השראה בעשיית כסף

אס המטות ישר: אהבה

אס המטות משמעותו התרגשות ותשוקה; דברים מתחממים אצלכם! מערכת היחסים שלכם עשויה לקבל אופי חושני מאוד ברגע זה, וזה נכון לגבי רומנים פוטנציאליים אם אתם רווקים. ייתכנו הרבה פלירטוטים ומשיכה, ואפילו מקום למערכות יחסים ממושכות יותר אם התשוקה תהיה מלווה גם בסוג של הבנה רוחנית. אם אתם כבר בקשר, והתשוקה התפוגגה מאז, עכשיו יכול להיות הזמן שבו היא תתחדש שוב. יש סיכוי טוב להצית מחדש את הלהבות, וששניכם תרגישו מחוברים יותר רגשית.

אס המטות ישר: קריירה

אם אתם מקבלים את אס המטות כאן, סביר להניח שאתם נמצאים בתקופה של צמיחה גבוהה לקריירה שלכם. זהו רגע שבו ההכנה שלכם היא מפגש עם הזדמנויות. אתם עשויים גם לגלות שהעבודה שלכם מקבלת השראה, במיוחד עכשיו. אתם יכולים לדחוף מעבר לגבולות הישנים ולראות פוטנציאל בכל החוויות והתהליכים. זה רגע טוב להתעמת עם נושאים שהפריעו להתקדמות שלכם בעבר, כיוון שאתם עכשיו בעמדה טובה יותר להתמודד איתם. היצירתיות וכישורי פתרון הבעיות שלכם נמצאים בשיא. השתמשו באנרגיה זו כמיטב יכולתכם.

אס המטות ישר: פיננסים

האס הישר יכול לאותת על סיום המאבקים הכלכליים. כל הלחצים שהיו קיימים לפני כן מתחילים להתפוגג. ייתכן שהסיבה לכך היא שאתם בסוף פירעון החוב או המשכנתה. אם לא חוויתם לחץ ממקור מסוים של חובות, הכספים שלכם עדיין עשויים להשתפר בדרכים אחרות. אתם עשוים למצוא את עצמכם מקבלים מתנה או בונוס. סביר להניח שכל מה שתקבלו ידחוף אותכם מעבר לדאגות הקודמות שלכם. זהו קלף טוב, אך הוא לא סמל לעושר משמעותי. אל תשלבו את ההקלה הזו בלחץ עם הוצאות פזיזות. החלטה זו לעולם אינה חכמה. במקום זאת, העריכו את העובדה שיהיה לכם גורם לחץ אחד פחות בחייכם לזמן מה.


משמעות טארוט אס המטות הפוך

אס המטות ההפוך מצביע על ניסיונות ותלאות שתתמודדו איתם בעתיד הקרוב. אולי אין לכם שום כיוון, מה שמוביל לחוסר השראה או חוסר מוטיבציה. בשלב זה של חייכם, אולי אינכם יודעים מה אתם באמת רוצים לעשות. אתם לא יודעים איך לצאת מהשפל.

במקרה שכבר יש לכם מטרה, אתם לא מתרגשים להשיג אותה. כאשר אתם שולפים אס הפוך, עליכם לשקול לקחת קצת חופש כדי לאפשר להשראה להגיע אליכם. אתם מרגישים כבדים מהמחויבויות והאחריות הנוכחיות שלכם, שאתם לא יכולים להעלות רעיונות חדשים, או לגייס את התשוקה לדחוף קדימה את הפרויקטים שלכם.

המשמעות של אס מטות הפוך יכולה גם להצביע על עיכובים בפרויקטים הנוכחיים שלכם. אתם רוצים לסיים את המשימות שלכם, אבל יש דברים שמפריעים לכם. או שיש לכם רעיון אבל אתם לא יודעים איך להוציא אותו לפועל ולהפוך אותו למציאות. כאשר זה המקרה, כדאי להתאזר בסבלנות ולחכות לזמן הנכון.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
רומן מרגש לטווח קצר, חוסר ריגוש באהבהחוסר השראה בעבודה, הרגשה לא יצירתית, חוסר התקדמותהחלטות פיננסיות מסוכנות, הפסדים כספיים

אס המטות הפוך: אהבה

בהיפוך, אס המטות מבשר תשוקה עזה, אבל כזו שעלולה להישרף במהירות. יכולה להיות הרבה התרגשות בשלבי ההתחלה, רק כדי שהיא תכובה כאשר מוזכרת מחויבות. רומנים לטווח ארוך עשויים שלא להיות מועדפים על ידי קלף זה במצבו ההפוך. אם אתם במערכת יחסים, הקלף הזה יכול להצביע על כך שברגע זה, ייתכן שההתלהבות שלכם זה מזו לא תהיה גבוהה במיוחד. לפעמים, זה פשוט עניין של ללמוד לתקשר טוב יותר, או לוודא שאתם מקדישים קצת זמן אחד לשני. נדרש מאמץ כדי להצית יצרים פעם נוספת.

אס המטות הפוך: קריירה

האס ההפוך פירושו חוסר השראה. חוסר זה יכול להתבטא במגוון דרכים. אולי יהיה לכם קשה לעשות סיעור מוחות עכשיו. אם הקריירה שלכם דורשת הרבה יצירתיות, זה עשוי להיראות כאילו אתם מרוקנים מרעיונות. כשאתם יושבים לכתוב אפילו אימיילים או ניירות פשוטים, אתם עלולים למצוא את עצמכם בוהים בדף ריק יותר מהרגיל. חוסר היצירתיות הזה הופך את התקופה לקשה יותר להתחלת פרויקטים או עבודות חדשות. העיתוי הזה מצער במיוחד מכיוון שאתם גם נוטים לתסכול על חוסר התקדמות כרגע. נסו להיות סבלניים גם עם ההשראה שלכם וגם עם מסלול הקריירה שלכם. לפעמים יש הפוגות; זה לא דבר נדיר או בלתי נמנע. נהגו בעצמכם באדיבות ועשו דברים שנוטים לעורר אותכם כשאפשר.

אס המטות הפוך: פיננסים

האס ההפוך יכול לרמוז שייתכן שהכספים שלכם יתהפכו לרעה עכשיו. אם אתם רואים את אס המטות בקריאה זו, התחילו להתכונן לירידה מסוימת בכספים שלכם. עכשיו זה לא זמן טוב להשקיע בכלום או לבצע רכישות גדולות. סביר להניח שתפסידו את מה שתכננתם להשקיע. היזהרו במיוחד לגבי הימורים, קניית מניות או כל הצעה המפרסמת פוטנציאל גבוה (וסיכון גבוה). במקום זאת, הסתמכו על ההכנות הקודמות שעשיתם כדי להתמודד עם אי-ודאות כלכלית. נסו להתכונן, כמיטב יכולתכם, לגרוע מכל, אך נקווה לטוב.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אס המטות

תוכן עניינים