שני מטות

Two of Wands

"האמינו בכוחותיכם האישיים"
שני מטות

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

2

המספר הנומרולוגי מייצג דואליות, יחד, אנרגית איחוד, אהבה, איזון.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
תכנון, צעדים ראשונים, קבלת החלטות, עזיבת נוחות, לקיחת סיכוניםתכנון גרוע, ניתוח יתר, אי נקיטת פעולה, משחק בטוח, הימנעות מסיכון

תיאור קלף טארוט שני מטות

קלף שני מטות מציג אדם שעומד על גבי מה שנראה כמו טירה ובידו הימנית הוא מחזיק גלובוס מיניאטורי. מהאופן שבו הוא עומד, האיש מתבונן מטה על השטח העצום, בו שוכן אוקיינוס בצד שמאל, בעוד האדמה משתרעת בצד ימין. האיש לובש טוניקה כתומה וכובע אדום, המסמלים את התלהבותו מהחיים עצמם ורעב להרפתקאות בהתאמה. הגלובוס המיניאטורי בידו מייצג פוטנציאל להרחבה אפשרית של טווח ההגעה שלו לחוויות חיים רחבות יותר.


משמעות טארוט שני מטות ישר

שני מטות הוא גרסה בוגרת יותר של אס המטות, כלומר קלף הטארוט הזה עוסק כולו בתכנון והתקדמות. תסתכלו על זה ככה; כבר יצאתם להשגת משימה מסוימת, כלומר הפכתם רעיון לתוכנית מציאותית. תוכנית כזו תדרוש מימוש ולכן עליכם להתקדם מעצם התוכנית להשגת מה שיצאתם לקראתו.

שני מטות נחשבים גם כגילוי. זה בגלל שאתם יוצאים מהפקעת שלכם וחוקרים חוויות ועולמות חדשים. למרות שההתחלה עשויה להיראות קשה ומאתגרת, קלף שני המטות מעודד אותכם להתאמץ ולהמשיך קדימה.

קלף זה אומר גם שאתם מתחילים להבין את היעדים והמטרות ארוכי הטווח שלכם לפני שאתם יוצאים להשיגם. במילים אחרות, שאפתם להגיע למקום שבו אתם נמצאים ועכשיו, בהתקדמותכם, יש לכם בראש את המטרות ארוכות הטווח שלכם.

לסיכום, המשמעות של שני מטות סובבת סביב קבלת החלטות. או שאתם מרוצים מהידע הנוכחי שלכם, או שאתם מתקדמים ולוקחים סיכונים. זה אומר, לעזוב את אזורי הנוחות שלנו ולחקור טריטוריה חדשה.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
הצבת מטרות רומנטיות, תכנון תוכניות באהבה, תכנון עתיד יחדלתכנן את הקריירה שלך, לעשות צעדים ראשונים בקריירה שלך, לדמיין חלומותתכנון עתידך הפיננסי לטווח ארוך, הנחת יסודות

שני המטות ישר: אהבה

אילו מטרות יש לכם בכל מה שקשור לחיים הרומנטיים שלכם עכשיו? משמעות הטארוט יכולה לאותת שאתם בתהליך של שקילת שינויים, ולתכנן את התוכניות לעשות זאת. אם אתם במערכת יחסים, יש לכם הזדמנות עכשיו לבצע התאמות. אם אתם שוקלים לקחת את המחויבות שלכם לשלב הבא, קלף זה מציע הבטחה גדולה, כל עוד אתם עושים את ההכנה כדי להשיג בדיוק את מה שאתה רוצים, כפי שדמיינתם את זה, ומוציאים את מחשבותיכם לפעולה. תקשרו עם בן\בת הזוג שלכם, וצרו יחד נתיב לעתיד ששניכם רוצים. החלטות שתקבלו יחד עכשיו יכולות להיות בעלות יכולת עמוקה לדחוף את שניכם זה לזו לקרבה גדולה יותר.

שני המטות ישר: קריירה

בקריאת הקריירה, שני המטות מסמלים שאתם מתכננים תוכניות לקריירה העתידית שלכם. אולי אתם מסתכלים על השאיפות שלכם ומתווים דרך לקראת החלום הזה. אתם יכולים לשקול את החברה האידיאלית לעבוד בה, מה המומחיות שלכם יכולה להיות, או לקבוע תוכניות לפתיחת עסק משלכם. זו יכולה להיות תקופה מרגשת עבורכם כאשר החלומות שלכם מתגבשים. תנו לצעדים הראשונים הללו להוות מוטיבציה חזקה להמשיך בדרך זו.

שני המטות ישר: פיננסים

כשזה מגיע לכספים שלכם, שני המטות מייצגים יציבות פיננסית. יציבות זו אינה אומרת בהכרח עושר אלא מסמלת שהמצב שלכם נוח ויציב. ייתכן שיהיה לכם נוח מספיק כדי לתכנן תוכניות לעתיד הפיננסי לטווח ארוך. זהו זמן טוב לעשות בחירות מודעות מבלי לחשוש מהשלכות חמורות. אם יש לכם גישה לכסף, שקלו להשקיע אותו בחיסכון או בהשקעה סולידית.


משמעות טארוט שני המטות הפוך

המשמעות הפוכה של שני המטות מעידה על הצורך להגדיר מטרות ארוכות טווח. התחילו את תהליך הגדרת המטרות שלכם על ידי זיהוי מה חשוב לכם. המשיכו לתכנן כיצד אתם מתכוונים להשיג יעדים אלו.

משמעות נוספת של היפוך הקלף מעידה על כך שהתעלמתם מנקודות חשובות ומשמעותיות הקשורות לתכנון עתידכם. אי תכנון נכון יכול להיות הסיבה לנפילתכם.

פרשנויות אחרות יכולות לכלול ביטחון עצמי מופרז או חוסר סבלנות, שתיהן עשויות להביא אותכם לאי סדר בדרככם קדימה.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
תוכניות רומנטיות כושלות, היעדר סיכויים ארוכי טווח או רעיונות לעתידמכשולים בלתי צפויים בקריירה, ניתוח יתר, אי נקיטת פעולה על תוכניותחוסר שליטה בכל הקשור לכספים, תכנון פיננסי כושל

שני המטות הפוך: אהבה

לפעמים, בלי קשר לתוכניות של האדם לעתיד, דברים לא מסתדרים. זה אולי לא הזמן הטוב ביותר לדחוף את המטרות הרומנטיות שלכם קדימה. לאהבה לוקח זמן להתרחש, וייתכן שתצטרכו להיות סבלניים יותר מהרגיל. עדיף לנצל את הזמן הזה כדי לשקול באמת מה אתם רוצים מחיי האהבה שלכם, ולהבין מה הדרך הברורה להשיג זאת. שני מטות הוא קלף של תכנון, הגדרת ציפיות והתוויית דרך קדימה, והתוכניות הטובות ביותר שהונחו הן כאלה שמתחילות מחזון ברור. המשמעות של הקלף יכולה גם לאותת שאולי אתם חווים היסוס מסוים בכל הנוגע לתחומי העניין הרומנטיים שלכם.

שני המטות הפוך: קריירה

לשני המטות, כשהם הופכים, יכולות להיות שתי משמעויות. אתם עשוי לגלות שהתוכניות שהנחתם עבור מסלול הקריירה שלכם לא הולכות כמו שחשבתם. אולי החמצתם פרטים והיו לכם מכשולים רבים שלא צפיתם מראש. הבעיות האלה יוצרות לכם תקלות עכשיו. לחלופין, ייתכן שעשיתם את כל התוכניות שבעולם; אולי שרטטתם כמה תרחישים שמתארים את כל הסיכונים. אך הפחד עשוי למנוע ממכם לעשות את הצעדים הראשונים שלכם. במקום לנתח יתר על המידה כל פרט ופרט, אולי עדיף לכם פשוט לנקוט בפעולה. אי אפשר לתכנן הכל; עלינו לסמוך על היכולת שלנו.

שני המטות הפוך: פיננסים

כאן הקלף יכול לאותת על חוסר יציבות פיננסית. זה לא אומר הפסדים עצומים או רווחים עצומים אלא כאוס כללי בחשבונות הבנק שלכם. ייתכן שהתוכניות שלכם לעתיד הפיננסי אינן מתאימות, וזו יכולה להיות תקופה סוערת מבחינה כלכלית עבורכם. אל תנצלו את הזמן הזה להשקעות או רכישות גדולות עכשיו, אלא תסתכלו מקרוב על המספרים שלכם ומה היעדים שלכם לטווח ארוך. נסו לקבל יותר בהירות.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שני מטות

תוכן עניינים