שלושה מטות

Three of Wands

"מצאו את ההשראה כדי לבצע פעולות"
שלושה מטות

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

3

המספר הנומרולוגי מייצג הבעה עצמית, הוצאת רעיונות לפועל, צמחיה, צעד ראשון לעבר השלמה.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
מומנטום, ביטחון עצמי, התרחבות, צמיחה, ראיית הנולד, הסתכלות קדימההגבלה, מגבלות, חוסר התקדמות, מכשולים, עיכובים, תסכול

תיאור קלף טארוט שלושה מטות

שלושת המטות מתארים אדם שעומד על קצה צוק, משקיף על האוקיינוס וההרים. מקצה המצוק הוא רואה את כל מה שלפניו. המטות נטועים באדמה ומקיפים את האדם כשהוא אוחז אחד בידו. נראה שהוא מסתכל קדימה ומהרהר הן על המחויבות שיש לו לתוכניותיו, והן על שיטת הביצוע על מנת להביאן למציאות.


משמעות טארוט שלושה מטות ישר

המשמעות של שלושת המטות מרמזת שאתם מתכננים או הולכים לתכנן את העתיד ביתר ביטחון. זה יכול לומר שהכל סביב התוכניות שלכם מתנהל בצורה חלקה, מכיוון שהקדשתם את הזמן לתכנן את עתידכם, ואתם נוקטים בצעדים כדי להפוך את התוכניות לפעולה. הקלף רומז שאתם יוצרים לעצמכם בסיס יציב.

הסמליות בתוך שלושת המטות היא שהזדמנויות שיכולות להתרחש להרחיב את האופקים שלכם בתחומים רבים. זו גם אזהרה\הארה לשמור על דעתכם פתוחה שכן הזדמנויות טובות יותר יכולות להיפתח בפניכם. ככל שאתם נוקטים בצעדים להשגת מה שקבעתם לעשות, אתם גם הופכים מודעים יותר להזדמנויות שעומדות בפניכם, וזה יכול להוציא אתכם מאזור הנוחות שלכם – מה שדוחף אותכם לאמץ לפעמים את השינוי, ולהתחיל לחשוב לטווח ארוך.

שלושת המטות יכולים להראות שאתם בשליטה ובעלי עמדה חזקה, בדיוק כמו הדמות שמשקיפה ועומדת חזקה. שלושת המטות הם אחד הקלפים העיקריים של ראיית הנולד והמבט על המציאות.

המשמעות האחרונה של שלושת המטות היא של מסע לחיפוש אחר מה שאתם מחפשים. יש תחושה של יציאה מהבית, מסע שחייב להתבצע. דברים גדולים לא קורים למי שפשוט מחכה להם, אתם חייבים להרחיב את אופיקכם. עבור רוב הקריאות, זה מראה שאתם עשויים להגיע ליעדים רחוקים (לא מחייב בחו"ל, למרות שאפשרי) ושתמצאו הזדמנות במהלך מסעותיכם.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
השלב הבא במערכת היחסים, מומנטום רומנטי, יצירת בסיס מתמשךאופקים חדשים בקריירה, מרחיבים את אפשרויות הקריירה שלכםהרחבת השקפות על פיננסים, הרחבת יעדים פיננסיים

שלושה המטות ישר: אהבה

עם שלושה מטות, נראה שחיי האהבה שלכם הולכים לשלב הבא. אם תמצאו את עצמכם במערכת יחסים חדשה, נראה שתצטרכו ליצור בסיס חזק למחויבות מתמשכת. אם אתם במערכת יחסים קיימת, זה יכול להיות רגע נהדר לראות את המטרות שלכם כזוג, ולעבוד יחד כדי להשיג את המטרות הללו. נהלו את השיחה הזו על מה זה אומר לעבור לגור ביחד, להתחתן, להביא ילדים; תקשורת אפילו על הפרטים השגרתיים ביותר יכולה להבטיח שתעשו את הצעד הזה עם כמה שפחות תסכול. לחלופין, קלף זה יכול גם לאותת על נסיעה; נצלו את ההזדמנות לחקור את העולם ביחד. אם אתם רווקים, מקומות חדשים יכולים לעורר את האהבה שאתם מחפשים.

שלושה מטות ישר: קריירה

שלושת המטות מתארים הרפתקאות וחוויות חדשות בכל היבט של חיינו. זה נכון גם בקריירה. נכון לעכשיו, אתם צפויים לחוות הזדמנויות חדשות לחקור את הקריירה שלכם. מעבר לכך, הקריירה שלכם יכולה לדחוף אותכם לעשות בחירות נועזות שאחרת אולי הייתם מהססים לעשות. כאן, זה מסמל הזדמנות חדשה או הזדמנות נועזת. זה יכול להיות תחילת עבודה בחו"ל או נסיעה אחרת הקשורה בעבודה, כאשר בדרך כלל לא הייתם מסכימים לעשות זאת. זה חל גם על עסקים משלכם. אם יש לכם עסק והתלבטתם על יציאה לשווקים גלובליים, עכשיו זה זמן טוב לעשות זאת.

שלושה מטות ישר: פיננסים

שלושת המטות, כשהם זקופים, מסמנים זמן שבו אתם יכול ליהנות מהרווחים של העבודה הקשה שלכם. שעות העבודה שלכם מתוגמלות. אל תפחדו להוציא את הכסף שהרווחתם בעמל רב על משהו שמרחיב את האופקים שלכם כמו קורס מרחיב אופקים, תואר, טיול או מסע ממושך. אם התלבטתם אך התעכבתם מסיבות כלכליות, הקלפים אומרים לכם שעכשיו זו ההזדמנות שלכם לאמץ את הרצונות האלה ולהרחיב את דעתכם. הרעיונות שלכם לגבי היציבות הפיננסית והיחס שלכם לכסף עשויים להתרחב גם עכשיו.


משמעות טארוט שלושה מטות הפוך

שלושת המטות ההפוכים מצביעים על כך שייתכן שיצאתם למסעות או התפתחויות אישיות, אבל לא קיבלתם את ההישגים להם קיוויתם. זה יכול להיות בגלל עיכובים או מכשולים. למרות זאת, הקלף מזכיר לכם שכל עבודתכם לא הייתה לחינם, אלא להפך, עזרה לכם להגדיל את הכוח והחוזק האישי שלכם.

שלושת המטות ההפוכים יכולים גם לומר שאתם צריכים לקחת קצת זמן כדי לתכנן את עתידכם. זה נכון במיוחד אם לא התחלתם להגיע ליעדים ארוכי הטווח שלכם או שהייתם מוצפים מהמשימות שעומדות בפניכם כעת, או שתצטרכו להתמודד בקרוב. אתם רק מגיבים ולא פועלים מתוך מחשבה והתלבטות.

עם זאת, המשמעות הנפוצה ביותר היא דחיפה לכלול תכנון לשינויים עתידיים, ולצפות לאפשרויות טובות יותר למקרה שהן יופיעו. הדמות על שלושת המטות יודעת זאת ותמיד פוקחת את עיניה כיצד העתיד יכול להשתנות, וזה לקח שראוי ללמוד.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
תסכולים או מכשולים באהבה, ללמוד להתפשר באהבהמכשולים במסלול הקריירה, חוסר צמיחה ואתגר, תחושת כליאהעיכובים בהשגת יעדים פיננסיים

שלושה מטות הפוך: אהבה

לפעמים אתם לא יכולים להגיד או לעשות את הדבר הנכון; אם זה המקרה, אולי נראה קל יותר לטמון את הראש בחול. אך זה יהיה לא חכם; אתם באמת צריכים לטפל בבעיות ולסדר אותן עכשיו.
מסלולה של האהבה הוא לעתים רחוקות חלק לחלוטין וכל מערכות יחסים שהתחילו לאחרונה עשויות להיאבק להמריא מהקרקע, זה לא אומר שאין להן כנפיים, רק שנדרשת קצת סבלנות. ניסיון להכריח דברים להתקדם יהיה לא מועיל. לפני שמתחייבים למערכת יחסים, בדקו שהשותפ\ה שלכם הוא כל מה שאתם חושבים שהם.
בכל מערכות היחסים עלינו להתפשר מעת לעת, דרישה לשינויים מבני הזוג שלכם כדי להתאים לכם עלולה לגרום לבעיות. האם אתם מציאותיים?

שלושה המטות הפוך: קריירה

הפוך, שלושת המטות יכולים להצביע על תסכול, קיפאון או דחיית הזדמנויות שמוצגות בפניכם. יתכן שיש הרבה דברים שרציתם לחקור, אך אתם חשים נעולים בקופסה או כאילו נתתם לסיכויים לחלוף מבלי לנצל אותם. אולי דחיתם את ההזדמנות לעשות רילוקיישן למקום אחר בעבודה, או בכלל עבודה חדשה, בין אם זה בארץ או בחו"ל. או להרחיב את העסק שלכם ברחבי העולם. אם לא קיבלתם לאחרונה החלטות כאלה, יכול להיות שהתסכול והמטרד שלכם מחוסר ההתקדמות או האתגר במקום העבודה שלכם עושים את שלהם.

שלושה מטות הפוך: פיננסים

שלושת המטות מסמלים שאתם עלולים להיות במצב של כאוס פיננסי. אולי לא חסר כסף, אבל יש עיכובים ביכולת להשיג את המטרות הפיננסיות שלכם. אם הקלף הזה מופיע לכם בקריאה, עשו ספירה טובה יותר של הכספים שנכנסים לכם וכמה מהם יוצאים. ייתכן שתוכלו לעבור את התקופה הזו ללא הפסד כלכלי אם תהיו חרוצים ומסודרים יותר. היו מודעים לכספים שלכם וקחו אחריות עליהם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלושה מטות

תוכן עניינים