חמישה מטות

Five of Wands

"היו חכמים ולא צודקים - קבלו את החיים כמו שהם"
חמישה מטות

בפריסת כן או לא, התשובה היא לא

5

המספר הנומרולוגי מייצג חוסר יציבות, הגזמה, מאמץ יתר, מריבות, שינויים, חופש, אבדן

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
קונפליקט, תחרות, ויכוחים, תוקפנות, מתח, יריבות, התנגשויות של אגוסוף סכסוך, שיתוף פעולה, הסכמים, הפסקת אש, הרמוניה, שלום, הימנעות מעימות

תיאור קלף טארוט חמישה מטות

חמשת המטות מתארים חמישה גברים שכולם מחזיקים במטות משלהם ומניפים אותם באוויר. כמו ברוב החמישיות בטארוט, מדובר באי-הסכמה כלשהי שעומדת בפני השואל. אפשר לקחת את המחלוקת הזו כסימן לעימות בין הגברים, או שכולם פשוט נהנים מהפרץ האדרנלין של הסכסוך הזה, ושהתחרות ביניהם היא יריבות טובה, לא כעס. האופן הרגוע שבו נראה שהם אוחזים בשרביטיהם נותן תחושה שהוויכוח הזה עשוי להיות הצגה ולא קרב אמיתי.


משמעות טארוט חמישה מטות ישר

מהתמונה שבקלף, הסמליות בחמשת המטות מעידה על כך שיש צורה של קונפליקט בחייו של האדם. זה יכול להיות קונפליקט קיים או כזה שמתבשל ובסופו של דבר עלול להתפוצץ בפנים. זה עשוי גם לתאר בעיה בתקשורת, למשל במצב שבו אף אחד לא באמת רוצה להקשיב לאחר – כלומר לא מתקיימת הסכמה או הבנה. חמשת הגברים עשויים לסמן בעיות בקבוצה של אנשים שאינם סבלניים מספיק כדי להקשיב למה שמישהו אחר אומר. הם רק רוצים להישמע, ומאחר שאף אחד מהאחרים לא יקשיב, כולם מתווכחים בבת אחת.

הרבה מזה יכול להיפתר על ידי הקורא שעושה את הצעד הראשון כדי לנסות וליזום תקשורת בצורה כזו שתציע לכל אחד לשדר את מה שיש לו לומר, אחד בכל פעם. על ידי כך, תוכלו לטפל בבעיה, וכולם יישמעו. כלומר כולם יהיו מרוצים.

חמשת המטות יכולים גם לומר שאתם עומדים בפני תחרות בתחום שאתם לא רגילים אליו. זה יכול להיות בעבודה או בבית הספר, שם תפגשו אנשים עם אותן יכולות כמוכם המהווים אתגר לא קטן – מה שמוביל לרגשות של קנאה, חמדנות וקנאה. קלף טארוט זה מעודד שתקבלו את התחרות כדרך לשפר את עצמכם מבלי להרגיש כלפיהם שום רוע. זה אומר שכדאי ללמוד איך להתמודד איתם בצורה מתורבתת וחכמה.

משמעות הקלף יכולה להיות גם מאבק אישי שאתם מתמודדים איתו בעצמכם. זה יכול להיות על מספר נושאים שמשפיעים עליכם, ושאתם צריכים לטפל בהם ולמצוא להם פתרון. יהיה עליכם לזהות היכן הבעיות ולהציע פתרון שיטפל במקרה.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
תחרות בין מחזרים, סכסוך בין אוהבים, התגרות מתוך התלוצצות ושובבותתחרות בין עמיתים, סביבת עבודה תחרותית, קונפליקטחוסר יציבות פיננסית, קונפליקטים לגבי כסף

חמישה מטות ישר: אהבה

נדרשת ממכם פעולה כעת בכל הנוגע לחיי האהבה שלכם. אם אתם רווקים, אתם עשויים לגלות שלאדם שאתם רוצים יכול להיות מחזרים ומחזרות רבים, ואולי תצטרך להתחרות על חיבתם. הקפידו לא להיסחף על ידי זה, ולהיות כוחניים מדי; זה יכול להרתיע את השותפ\ה הפוטנציאלי\ת שלכם במקום לקרב אותם. אם אתם כבר במערכת יחסים, עלולים להיות כמה קונפליקטים קטנים. היזהרו שמה שמתחיל בהתחלה כהתגרות שובבה יכול להפוך לוויכוחים נפיצים כאשר אחד מכם לחוץ. סביר להניח שהוויכוחים כאן לא רציניים מדי. עם זאת, הם ידרשו קצת קלילות כדי לזכור עד כמה הם למעשה חסרי משמעות לאושר שלכם. שמרו על הדברים בגבול הטעם הטוב.

חמישה מטות ישר: קריירה

אם אתם מוצאים את חמשת המטות בקריאה זו, האופי המתנגש והתחרותי של קלף זה חל על הקריירה שלכם. זה עשוי להיות מצב קבוע כתוצאה מתחום העבודה שלכם. קלף זה נפוץ בקרב אנשים העובדים בתעשיות כמו מכירות, בנקאות וספורטאים. אם זה לא המקרה ובעבודה שלכם אין אלמנט תחרותי, סביר להניח שזה מצב זמני כתוצאה מעימות על נושאים ספציפיים. ייתכן שאתם נלחמים נגד אדם אחד על העלאה או עמדה. ללא קשר לקונפליקטים הספציפיים שאתם מתמודדים איתם ברגע זה, תצטרכו להתמודד עם האגו של אחרים. הודות לחמישה המופיעים כאן בעמדה זקופה, ברור שאתם מסוגלים להביס את האתגרים שלפניכם ולגרש את מה שמנסה לחסום את דרככם. זכרו, אתם מסוגלים להצליח, אבל אתם חייבים להילחם על הניצחון הזה.

חמישה מטות ישר: פיננסים

אתם עלולים להיות בתקופה של חוסר יציבות כלכלית אם תראו את החמישה כאן. זהו מצב זמני, אבל אתם חייבים להילחם בדרך כדי לצאת מזה. קרב זה יכול להיות בצורה של צורך לעבוד קשה במיוחד או מאמץ משמעותי בדרך אחרת כדי לשלוט במצב הפיננסי שלכם. אם המצב הנוכחי שלכם אינו מאוזן, יכול להיות שאתם הולכים להתווכח על כסף בקרוב. ויכוח זה יכול להיות עם מישהו שאתם אוהבים או עם זר כמו פקיד או מוכר בחנות. אתם עשוי לגלות שמשימות פשוטות כמו החזר או קבלת החזר הן מלחיצות ורצופות מחלוקות.


משמעות טארוט חמישה מטות הפוך

המשמעות הפוכה של חמשת המטות יכולה להיות שהשיטה הטבעית שלכם להתמודד עם חילוקי דעות היא הימנעות מכל סוג של עימות על ידי התרחקות מהמקום הזה מהר ככל האפשר. לפעמים זה יכול להיחשב כדבר טוב, אבל בפעמים אחרות, זה עלול להוביל למספר בעיות שמתגבשות בתוככם, שבגינן תצטרכו לטפל בהן בהקדם. מצד שני, זה יכול גם להיות שעבדתם על הצרות שלכם ושאין לכם עוד בעיות לדאוג מהן.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
הימנעות מקונפליקט, ניסיון לשמור על שלום ביחסים, פתרוןתחרות או סכסוך במקום העבודה נפתרים, תוך הימנעות מקונפליקט בעבודהשלום לאחר לחץ כלכלי, הסלמה בסכסוכים על כסף

חמישה מטות הפוך: אהבה

סוגיות של איך אתם מתמודדים עם קונפליקטים יכולות להשפיע על מערכות היחסים שלכם עכשיו. אם אתם במערכת יחסים, ודאו שלא שימרתם את הטינה שלכם כדי למנוע קונפליקטים ששניכם צריכים שיתרחשו כדי שתהיה שותפות חלקה. בסופו של דבר הימנעות משיחות קשות מובילה לשחיקה באמון. זכרו שלכל אדם יש את הזכות לצרכיו, והצרכים שלו לא הופכים אתכם לפחות חביבים. עם זאת, אם עשיתם את העבודה הקשה להביע את עצמכם בכנות עם בן\בת הזוג שלכם, אתם עלולים לגלות שאי הבנות מתבהרות. מה שהיו פעם ויכוחים עשויים להיעלם ברגע שהושגו כנות ובהירות.

חמישה מטות הפוך: קריירה

חמישה מטות הפוכים כאן אומר שהקונפליקט והתחרות שהיו בחיי העבודה שלך לאחרונה מסתיימים. יכול להיות שאתם עוברים לענף פחות תחרותי או שהסביבה סביבכם הופכת בהדרגה ליותר ידידותית ונינוחה. בלי קשר, זהו שינוי מבורך. זוהי הפוגה מהקונפליקטים האחרונים בעבודה שיאפשרו לכם להשקיע את האנרגיה שלכם בהיבטים אחרים של חייכם.

חמישה מטות הפוך: פיננסים

לחמשת המטות ההפוכים כאן יש שתי משמעויות אפשריות. ההקשר שבו מופיע הקלף הוא מכריע, שכן הוא מציין איזו משתי המשמעויות הללו חלה עליכם. מוקף בקלפים תומכים, זה יכול להיות התרחקות מלחץ כלכלי. סיימתם קרב נגד הכספים שלכם ואתם עומדים להיכנס לתקופה יציבה יותר. ללא תמיכה של קלפים אחרים, זה יכול להיות הסלמה בסכסוך על כסף עם יקיריכם או השותפים שלכם. בנסיבות אלה, סביר להניח שכל ויכוח שאתם מנהלים עם הסובבים אותכם לגבי כסף יגדל וימשיך.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חמישה מטות

תוכן עניינים