שישה מטות

Six of Wands

"הרווחתם את כל אחת מהצלחותיכם ביושר"
שישה מטות

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

6

המספר הנומרולוגי מייצג תנועה, איזון, פתרונות, הרמוניה, ריפוי, אמפתיה.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
הצלחה, ניצחון, ניצחון, תגמולים, הכרה, שבחים, גאווהכישלון, חוסר הכרה, חוסר תגמולים, חוסר הישג

תיאור קלף טארוט שישה מטות

קלף הטארוט ששת המטות מתאר אדם שעונד כעת זר ניצחון סביב ראשו. הוא מתואר רוכב על סוס דרך המון אנשים שמריעים. הסוס לבן, שהוא סמל ידוע של כוח, טוהר וגם הצלחה. הקהל שם כדי להראות את ההכרה של הציבור בהישגיו של האיש הרוכב על הסוס. במטה שנושא האיש יש גם זר שנקשר אליו בניסיון להדגיש עוד יותר את הצלחתו. האיש אינו מפחד, או מתבייש מכל תשומת הלב הזו, אלא גאה בהישגיו. על כך, הקהל סביבו מגיב בעליצות ובהתלהבות.


משמעות טארוט שישה מטות ישר

הקלף הספציפי הזה עוסק כולו בהכרה ציבורית, ניצחון והצלחה. לא רק שהצלחתם להצליח כראוי בהשגת כל המטרות שלכם, אלא שאתם גם זוכה להכרה פומבית עבורן ועל התוצאות שהצלחתם להשיג. ייתכן שקיבלתם פרס או איזושהי הערכה ציבורית. שימו לב שהערכה ציבורית איננה מחייבת לציבור הרחב במלוא מובן המילה, אלא להכרה של קבוצת אנשים בהישיגיכם, כגון משפחה, חברים או עבודה.

הקלף מעיד על כך שהצלחתם לרתום את הכוחות והכישרונות שיש לכם בתוככם בניסיון להביא לתוצאה מוצלחת במיוחד בחייכם. הצלחתם לעבור כראוי את הבלבול שמביא הקלף לפני זה – חמשת המטות, והצלחתם למזער את הסחות הדעת, ובכך להתמקד בהצלחה במטרות שלכם ולהשיג אותן.

כדאי גם לציין שיש חיסרון קל מלבד החיוביות הכללית שנובעת מהקלף. הוא יכול להביא חשיבות עצמית גבוהה כמו גם התנהגות אגואיסטית ויהירות. מה שיכול לגרום לכם לחשוב שאף אחד לא יותר טוב ממכם.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
הצלחה באהבה, הגשמת מטרה לזוגיותהישגים בקריירה, השלמת פרויקט, קבלת תגמוליציבות פיננסית, תגמול כספי

שישה מטות ישר: אהבה

אם אתם רווקים, שישה מטות מאותתים שההצלחה מגיעה אליכם. יכול להיות שאחרים מוצאים אותכם אטרקטיביים במיוחד כרגע. אם חיפשתם מישהו או מישהי, הם עשויים להיות פתוחים אליכם יותר מהרגיל. כל מה שנדרש הוא שתיגשו אליהם. אם אתם במערכת יחסים, ועבדתם יחד לקראת משהו, כמו לעבור לגור ביחד אחרי מערכת יחסים ממרחקים ארוכים, או קניית בית, מטרות אלו צפויות להתממש. העתיד ביניכם נראה מזהיר, ויכול לגרום לשניכם שמחה רבה.

שישה מטות ישר: קריירה

ששת המטות הוא בדרך כלל קלף חיובי מאוד שמסמל הצלחה וביטחון עצמי. עקרונות אלה חלים על חיי העבודה שלכם כאשר הם מופיעים בתפקיד זה. סביר להניח שהגעתם להישג בעבודה שאתם גאים בו במיוחד. סביר להניח שגם תגמולים יגיעו אליכם; זה יכול להיות שקידום או העלאה מתקרבת או התרחשה לאחרונה. אם סיימתם לאחרונה פרויקט, סביר להניח שיהיו לו תוצאות טובות. כל הקרבות שנלחמתם לאחרונה נפתרו לטובתכם. התענגו על הרגע הזה של שביעות רצון וביטחון. אל תתנו לביטחון שלכם להיכנס לאגואיזם, אבל אתם יכולים לחגוג את סיום הסכסוכים הקודמים וליהנות מהעמדה הנוכחית שלכם.

שישה מטות ישר: פיננסים

אתם במצב פיננסי איתן אם קלף זה מופיע. הודות למסירותכם ולהתמדה בעת צרה, אתם נהנים כעת מרגע של שקט ויציבות כלכלית. זהו הזמן להעריך את העבודה הקשה שהשקעתם ולהעריך את התגמולים שלהם. אל תהססו לבזבז קצת, אך היזהרו מהגזמה. אף פעם לא חכם להיות קלי דעת עם הרכישות שלכם. שימו לב לאזהרה כללית זו ואמצו את הצלחתכם.


משמעות טארוט שישה מטות הפוך

כאשר הקלף הפוך, זה מצביע על כך שאתם עלולים למצוא את עצמכם מפקפקים בכל היכולות שלכם, כמו גם בפוטנציאל הכולל שלכם להשיג כל סוג של הצלחה. ייתכן שאתם מרגישים שליליים במיוחד לגבי כל העצמי שלכם כאילו הכשלתם אחרים כמו גם את עצמכם. זהו סמל שפירושו שחסר לכם הביטחון והדחף שאתם צריכים להשיג. אתם צריכים את התמיכה הכוללת, וגם הכרה של צדדים נוספים וחיצוניים כדי לתמוך בכם, ולספק לכם רגשית כוח נחוץ.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
מרגישים לא אהובים, מרגישים מוזנחים, מתעלמים ממכםפרויקט עבודה כושל, עבודה לא מתוגמלת, יעד קריירה שלא הושגהפסד כספי, השקעה כושלת, רכישה גרועה

שישה מטות הפוך: אהבה

הביטחון שלכם עשוי להיות נמוך כרגע; השישה ההפוכים יכולים להצביע על כך שאינכם מקבלים את סוג האהבה שאתם מאמינים שמגיע לכם. אולי אתם מרגישים שמזלזלים בכם, ויריבים שאין להם את אותה גישה אוהבת ואכפתית כמו שלכם מוצאים את עצמם מצליחים במקום זאת. לעתים קרובות, מה שנדרש הוא שינוי גישה; להבטיח שזה לא יהפוך למרירות. ביטחון עצמי וחיוביות הם מושכים, ושליליות לעתים קרובות דוחה אחרים. אם אתם במערכת יחסים, אתם או בן\בת הזוג שלכם עלולים להרגיש לא מוערכים או מוזנחים.

שישה מטות הפוך: קריירה

ההצלחה הקשורה בדרך כלל לששת המטות מתערערת. במקום להצביע על ניצחון, בעמדה זו, ששת המטות מייצגים כישלון וחוסר אמביציה בנוגע לעבודה. יכול להיות שלא הגישו אותכם לקידום או העלאה בדרגה. אם היה סכסוך או תחרות לאחרונה בעבודה, סביר להניח שזה לא נפתר או לא יפתור את עצמו לטובתכם. אם זה לא המצב, ייתכן שהשישה מתייחסים לתחושות הכלליות שלכם בעבודה. תחושות אלו יתבטאו כתחושת קיפאון או חוסר עניין בפרויקטים. יכול להיות שבגלל חוסר מוטיבציה, אתם מרגישים תקועים בעמדה הנוכחית שלכם. ללא קשר להקשר המדויק, זהו סימן להישגים חסרים.

שישה מטות הפוך: פיננסים

אם ששת המטות מופיעים לכם במצב זה, הקדישו רגע להערכה מחדש של הכספים שלכם. ככל הנראה חלה ירידה במצב הכלכלי שלכם. זה יכול לנבוע מאירוע שלילי בודד או לייצג את מצב העניינים הכלכליים שלכם בצורה רחבה יותר. אם זה הראשון, ייתכן שהשקעה שביצעתם לא הניבה תוצאות, או שרכישה שביצעתם לא הייתה מה שחשבתם שתהיה. אם לא היו השקעות בודדות או רכישות שהקטינו את האחזקות הפיננסיות שלכם, סביר להניח שהכסף שלכם מתדלדל לאט יותר. למרות שזה אולי לא משבר, ייתכן שאתם עוברים זמנים קשים. זה עשוי להיות קשה לגייס את הביטחון לסמוך על כך שהדברים ישתפרו. עבדו כדי להיות פרואקטיביים וליזום לגבי הכספים שלכם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שישה מטות

תוכן עניינים