שבעה מטות

Seven of Wands

"עשוים להיות אתגרים, אך אתם יכולים להם"
שבעה מטות

בפריסת כן או לא, התשובה היא לא

7

המספר הנומרולוגי מייצג איבוד או שחזור שליטה, התמקצעות, בחירות, אחריות, מיתוסים, סודות

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
הגנה, לעמוד על שלך, להגן על עצמך, להגן על טריטוריהויתור, הודאה בתבוסה, כניעה, חוסר אמונה עצמית

תיאור קלף טארוט שבעה מטות

לשבעת המטות יש תמונה של אדם שעומד על גבעה גבוהה ומאותגר על ידי היריבים למטה. נראה שהוא מגן על העמדה הזו ותוקף כנקמה. מעניין לציין בציור של ריידר-ווייט של שבעת המטות, האיש נועל נעליים לא תואמות. זה קשור לסמליות של להיות על קרקע לא אחידה או חוסר בסיס יציב בחיים.


משמעות טארוט שבעה מטות ישר

לשבעת המטות יש משמעות דומה לחמשת המטות; שני הקלפים מצביעים על מאבקים לאחר הגשמה ראשונית וסיפוק של אירוע. עם זאת, שבעת המטות שונים שכן הם עוסקים במאבק שאתם צריכים לעבור כדי לשמור על עמדתכם, במקום להשיג אותה. מדובר בקשיים העומדים בפנינו כדי להמשיך ולהצליח. אתם צריכים להיות מוכנים לתחרות כדי להגן על התואר שלכם ולהוכיח את עצמכם. אחרים הולכים לרצות את אותן תוצאות שאתם רוצים, אז הישארו לפניהם.

יהיו אתגרים להצלחת הפרויקט או המיזם שלכם ממקור חיצוני. תהיו חייבים להישאר מסורים לרצונות שלכם, ועם מטרה ומאמץ ברורים, תתגברו עליהם.

המשמעות הכוללת של שבעת המטות היא להחזיק מעמד, לא משנה מה מאתגר את עמדתכם. תצטרכו להגן על עמדה זו ולנקוט עמדה נגד אלה שמטרתם לתפוס את מקומכם. יש כשלונות בתקופה הזו, אך אתם צריכים להמשיך להילחם על האמונות שלכם ולהתעמת עם אלה שעלולים לאיים או להתנגד לכם ולאמונות שלכם.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
הצבת גבולות בזוגיות, להלחם על רומןלהדוף תחרות, להגן על עמדתך, להתמודד עם מתמודדיםהגנה על היציבות הפיננסית שלכם, הצלחה לטווח ארוך

שבעה מטות ישר: אהבה

ייתכן שיהיה עליכם להציב גבולות כאשר קלף זה עולה בקריאת טארוט אהבה, למרות שזה עלול ליצור כמה מצבים לא נוחים. אם אתם עם בן\בת זוג, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם חייבים להילחם על מערכת היחסים שלכם. ייתכנו התנגדויות מצד גורמים אחרים; משפחה, מחזרים אחרים, חברים שמתנגדים לזוגיות שלכם. ייתכן שתצטרכו להשקיע מאמצים רבים כדי שהשותפות תימשך, למרות שהרבה דברים חיצוניים בסביבתכם פועלים נגד שניכם. למרות כל הגורמים הללו, אתם עשויים להתמלא בביטחון שזה הדבר הנכון לעשות. החזיקו בתחושה הזו, היא תעזור לכם לשמור על אנרגיה כשהמצב נעשה קשה.

שבעה מטות ישר: קריירה

באופן כללי, שבעת המטות מסמלים אתגרים והתמדה. אם מופיעים כאן, הרעיונות האלה חלים על חיי העבודה שלכם. למרות שהוא אולי נשמע קצת מפחיד, הקלף הזה לא צריך להיות שלילי. כשהוא ישר, קלף זה מצביע על כך שאתם מסוגלים לפתור (אם כי אולי נתפסתם לא מוכנים) את הבעיות שאתם עומדים להתמודד איתן. ייתכן שאחרים תוקפים אותכם, או מקנאים בעמדה שלכם בעבודה. אמצו את הביטחון הפנימי שלכם והמשיכו ללא פחד. אתגרים לעמדה שלכם או למוסריות שלכם יכולים להיות נפוצים במיוחד עכשיו. למרבה המזל, יש לכם את הכוח לדחוף הצידה כל פחד או דאגה ולהצליח לעמוד על שלכם ועל האמונות שלכם.

שבעה מטות ישר: פיננסים

שבעת המטות בעמדה ובכיוון זה מתייחסים להצלחה בהשקעות לטווח ארוך. פירוש הדבר יכול להיות שאתם מרוויחים ממאמצים קודמים ו/או ממאמצים בעתיד. סביר להניח שאתם מפגינים ראיית עתיד פיננסית בזמן זה. למרות שהמצב שלכם יציב כרגע, אתם תוהים עד כמה היציבות הזו יכולה להמשך ונוקטים בצעדים כדי להגן על הרווחים שלכם. תכנון פיננסי זה יכול להיות בצורה של הקמת קרן פרישה, רכישת בית או התחלה של חסכון. ללא קשר לצורת ההשקעות שלכם, הבחירות הללו ישרתו אותכם בעתיד (כפי שאולי היו בעבר). שבעת המטות קשור גם לקנאתם של אחרים; לכן, אל תתפלאו אם תמצאו אנשים שחושקים בהצלחתכם הכלכלית.


משמעות טארוט שבעה מטות הפוך

המשמעות של היפוך שבעת המטות היא שאתם עלולים להרגיש מוצפים מכל האחריות והאתגרים שאתם מתמודדים איתם. זה יכול להקשות על ראיית התמונה השלמה. אתם יכולים גם להרגיש שאתם צריכים להתחרות ולהשוות את עצמכם לאנשים אחרים, מה שמותיר אותכם בתחושה פגיעה ולא מספיקה.

המשמעות יכולה גם לשקף את הרגשות שלכם; ביקורת ושפיטה מתמדת על ידי אחרים. החברים והמשפחה שלכם יכולים לשאול אותכם לגבי ההחלטות והבחירות שלכם, ואתם מרגישים נשפטים על ידי שיקול הדעת שלהם.

הימנעות מקונפליקט ונסיגה מקובלת עם שבעת המטות. זה עשוי להוביל לאומללות מכיוון שאתם בורחים מפעולות ומוותרים על המטרות שלכם, כאשר אתם מאותגרים על ידי מישהו או מישהי. זכרו את כל מה שנלחמתם בשביל להיות כאן, וחשבו היטב אם אתם באמת מאמינים שכדאי לוותר עכשיו. קריאה נוספת של הקלף יכולה להיות גם שאתם אגרסיביים מדי כשאתם מגנים על עצמכם ופוגעים במערכות היחסים שלכם על ידי כך.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
התגוננות, הכחשה באהבה, פרידה מלחץ חיצוניכישלון להחזיק מעמד, להפסיד בתחרותאובדן מסוים של חסכונות, ביטחון עצמי מופרז המוביל להפסד

שבעה מטות הפוך: אהבה

יותר מדי הגנתיות יכולה לפעול נגדכם. השבעה ההפוכים יכולים להצביע על כך שהקשר שאתם עובדים כל כך קשה כדי להגן עליו יכול לשבת על יסודות רעועים. אחרים סביבכם עשויים לראות זאת בבירור; מודאגים מהרווחה שלכם. ייתכן שבמקום זאת אתם מטאטאים את החששות הללו מתחת לשטיח, ואולי נמצאים בתקופה של הכחשה. ייתכן שהאהבה מקשה עליכם לראות את האמת. לחלופין, גם אם שניכם ביחד מהסיבות הנכונות, ייתכן שיהיה לכם יותר ויותר קשה להישאר ביחד בין הכוחות החיצוניים שמנסים להפריד אתכם.

שבעה מטות הפוך: קריירה

כאשר שבעת המטות מופיעים בקריאה בקריירה, ייתכן שהניסיון שלכם לעמוד על שלכם לא מצליח. זה יכול לנבוע מחוסר הכנה. ייתכן שאינכם מוכנים להגן על ניצחונותיכם בעבר, על העקרונות שלכם או על עמדתכם. נכון לעכשיו, זה חיוני שתגנו על התפקיד בעבודה או על העסק שלכם, אבל אתם לא מוכנים לעשות זאת. אנשים יכולים לעתים קרובות לקנא בהצלחה, אז לא מספיק לנוח על זרי הדפנה. לפעמים, כמו עכשיו, ייתכן שתצטרכו לעמוד על המשמר מפני אנשים שמנסים לערער אותכם. כל הבחירות שעשיתם לאחרונה הותירו אותכם פגיעים לאדם אחר שנכנס וגונב את ההזדמנויות שניסיתם לבנות. היזהרו.

שבעה מטות הפוך: פיננסים

היזהרו מקלות דעת אם תמצאו כאן את שבעת המטות. אל תיתנו לעצמכם להיות בטוחים יתר על המידה ביציבות הפיננסית שלכם. ללא קשר להכנסה שלכם, צניחה כלכלית היא חלק מהחיים. שבעת המטות היא תזכורת לכך. זה מזהיר מפני בזבוז הרווחים שלכם על רכישות חסרות תועלת כאשר אתם צריכים לחסוך ולשקול את העתיד. גם אם אתם מרגישים מסוגלים ויכולים להוצאות חסרות תועלת, פעילות כזו לעולם אינה מומלצת, במיוחד כעת.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שבעה מטות

תוכן עניינים