תשעה מטות

Nine of Wands

"האמינו בעצמכם ומצאו את האומץ להמשיך"
תשעה מטות

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

9

המספר הנומרולוגי מייצג כח, חמלה, השלמה, אופטימיות, סבל

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
עד הרגע האחרון, התמדה, חוסן, חוסן, התמדה, קרובים להצלחה, עייפותעקשנות, נוקשות, התגוננות, סירוב לפשרה, ויתור

תיאור קלף טארוט תשעה מטות

תשעת המטות מציגים גבר חלש למראה אוחז במטה כשמאחוריו עומדים עוד שמונה מטות זקופים. האיש נראה פצוע, אבל הוא עדיין נראה מוכן להילחם עוד קרב, ורוצה מאוד לנצח. יש לו מבט של תקווה ונחישות שאמורה לעזור לו לעבור את הקרב האחרון הזה. זהו קלף שמראה שילוב של אתגרים, תקווה וניצחון.


משמעות טארוט תשעה מטות ישר

קלף הטארוט תשעה מטות הוא כזה שמסמל תקווה גדולה גם כאשר מתמודדים עם בעיות רבות המאיימות לגרום לכם לאבד את שיווי המשקל. תשעת המטות מסמלים את חייו של האדם, שעבר יותר מדי ניסיונות, אך באמצעות הנחישות והרצון שלו, הוא הצליח להתגבר עליהם. קרבות שבהם ניצחתם הם אלה המסומלים על ידי שמונת המטות הזקופים; עם זאת, יש עדיין ניסיונות נוספים שהאדם עשוי לעמוד בפניהם. זה יכול להיות ניסיון או אתגר אחד מרכזי שאתם אמורים להתמודד איתו כדי להגיע למטרות שלכם או להצליח במסע שלכם. הקלף הוא סימן לתקווה ועידוד שעליכם להתמודד עם ניסיונותיכם באומץ כדי שתוכלו להגיע להצלחה.

תשעת המטות עשוים גם להיות שאדם נבגד ולכן הפך לחוסר אמון כלפי אחרים. זה עשוי להיות בגלל משהו שקרה מספר פעמים, ועלול במבט ראשון להיראות חסר תקווה. אבל יש כאן גם תקווה ואומץ, והאמונה שהשקפה זו עומדת להשתנות. מישהו או משהו עשוי להיכנס לחייכם וישנה את כל השקפתכם על מאבקי העבר שלכם. זהו קלף שמעודד אדם לקחת את הצעד, שמבט ראשון נראה מסוכן ומפחיד, אך אתם עשויים להיות מופתעים.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
אהבה דורשת עבודה קשה, אהבה היא לא קלה, שיפור עצמיתשישות מהעבודה, הפרויקט כמעט הושלם, מרגישים סחוטיםלחץ כלכלי, לחץ זמני

תשעה מטות ישר: אהבה

התכוננתם וערכתם אסטרטגיה, ועכשיו אתם מוכנים להתמודד עם האתגרים שבפתח. קלף זה מאותת שאתם מכירים בכך שהאהבה שאתם רוצים תדרוש עבודה רבה, שיפור עצמי והקרבה. למעשה, זהו טבעה של כל אהבה. רבים מאמינים שאהבה היא רק תחושה, אך במציאות, היא מגיעה משני אוהבים שמוכנים להסתגל, ולעבוד יחד על בעיות כצוות. זוהי תקשורת והתאמה מתמדת. ההכרה הזו מגיעה אליכם עכשיו, ואתם מתכוננים אליה. סביר להניח שאתם עומדים לעשות צעד גדול קדימה בכל הנוגע לחיים הרומנטיים שלכם. עומדים להציע נישואין? או להציע לבן\בת הזוג שלכם לעשות את הצעדים הבאים ביחד? המשמעות של תשעת המטות מרמזת שאם תעשו את העבודה, תצליחו.

תשעה מטות ישר: קריירה

כאן, כמו בכל עמדה, תשעת המטות מסמנים את חצי הדרך בקרב. לא סיימתם עם המאבקים, אבל הם יסתיימו בקרוב. נכון לעכשיו, סביר להניח שאתם מותשים. הקרב נמשך, אבל אתם כנראה מרגישים מותשים מכדי להמשיך להילחם עוד הרבה זמן. תנו לקלף הזה לשמש כתזכורת לכך שכל הצרות שאתם מתמודדים איתן בקריירה שלכם כרגע הן זמניות. אולי עומס העבודה שלכם היה כבד במיוחד לאחרונה, זה יהיה קל יותר. בכל פעם שהצרות שלכם יקלו קצת, תראו שבסוף היה לכם הכוח להילחם עד הסוף. אתם יכולים להתמיד, אך הקרב עדיין לא הסתיים בנצחון.

תשעה מטות ישר: פיננסים

תשעת המטות יכולים לאותת על צרות כלכליות. סביר להניח שאינכם במצוקה כלכלית אבל נתונים בלחץ מסוים. יכול להיות שאתם שוקלים לקחת כסף מהחסכונות שלכם או מקורות אחרים דומים (כמו משכנתאות או הלוואות). במקום לפנות לצמצם את החסכונות או לסכן את הכספים באופן אחר, שקלו למצוא מקור הכנסה אחר. (אם אתם עובדים במשמרות, קחו שעות נוספות או שקלו לעבוד שעות נוספות בעבודה אחרת.) זה לא מחייב להיות שינוי קבוע. בקרוב תצאו מהלחץ הכלכלי הזה. אולם עד אז, עליכם להתמודד עם מצבכם הכלכלי בנחישות ובדחף.


משמעות טארוט תשעה מטות הפוך

תשעת המטות ההפוכים מציגים אדם שאולי אינו לוקח סיכונים; ייתכן שהם לא ירצו לבצע מהלך או התחייבות ארוכת טווח מכיוון שהם חוששים שאולי לא יוכלו לצאת מזה. הם חסרי אמון ולכן יצרו גבול בינם לבין אחרים שהופך להיות הכלא האישי שלהם. ייתכן שאתם חוששים שאין לכם מספיק משאבים להתמודד עם כמה אתגרים קרובים, וזו הסיבה שאתם עשויים להיות פתוחים לברוח או להימנע מכך.

עם זאת, זהו מצב שצריך להשתנות מכיוון שהוא עשוי להיות ההגבלה שנוצרה בידיכם כדי למנוע ממכם להגיע לגבהים החדשים שאתם צריכים כדי לצמוח. רעיון זה מעודד אותכם להיות אמיצים, אך גם להיזהר לא לקבל החלטות רשלניות או נמהרות שעלולות לעלות לכם בעתיד.

תשעת המטות עשויים להוות אינדיקציה לפחד אישי גדול או מנטליות שעלולים להשפיע עליכם. לפיכך, חשוב שתעשו משהו כדי להתמודד עם זה לפני שהפחד מכלה אותכם ומונע ממכם להתקדם.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
מערכת יחסים נכשלת למרות העבודה, רק בן זוג אחד משקיעמרגישים סחוטים ועייפים בעבודה, נאבקים בעבודה, מתקרבים לשחיקההימנעות מלחץ פיננסי, ניסיון לברוח מלחץ כלכלי

תשעה מטות הפוך: אהבה

ייתכן שכל ההכנות והעבודה שעשיתם בחייכם הרומנטיים לא מביאים לכם את התוצאות שציפיתם. התשעה ההפוכים יכולים להצביע על כך שלמרות המאמצים הטובים ביותר שלכם, מערכת היחסים שנלחמתם עליה סוחטת ומתישה אותכם. חילוקי דעות הם אך טבעיים, אתם שני אנשים שונים בכל זאת, אבל וודאו שאתם לא היחידים בזוגיות שלכם שמוכנים לעשות את העבודה; שני בני הזוג חייבים להיות מוכנים להתפשר ולהיפגש זה עם זה באמצע הדרך לשותפות מוצלחת. אם אתם רווקים, אולי תרצו גם להבטיח שהגבולות שהצבתם סביב עצמכם לא פועלים כדי להרחיק אנשים אחרים.

תשעה מטות הפוך: קריירה

ייתכן שאתם חווים תשישות ועייפות מקצועית אם תמצאו כאן את הקלף ההפוך. כל הקרבות שנלחמתם עם העבודה לאחרונה השאירו אתכם סחוטים מכל אנרגיה. זכרו שעבודה היא רק חלק מהחיים שלכם. נסו להטעין את הכוחות שאתם יכולים לאסוף, בין אם זה בעבודה או בהיבטים אחרים של חייכם. כמו כן, היו מודעים לכל כישלון בפשרה מצידכם שכן זה יכול להיות שורש התשישות שלכם. מעייף במיוחד להיאבק במוסר שלכם, שימו לב מתי אתם מעורבים בקרבות כאלה על העבודה. בין אם אתם נאבקים נגד המוסר שלכם או בקונפליקטים חיצוניים, יכול להיות שאתם נלחמים חזק נגד זרם שלא יירגע. הבינו מתי אתם מעייפים את עצמכם על ידי מאבק עקר. לפעמים שינוי מסלול הוא הדרך הטובה ביותר לסיים סכסוך. זו לא בהכרח תבוסה. שינוי הוא חלק מהתפתחות. היו ביקורתיים כדי לקבוע אם אתם חזקים או שמה, עקשנים.

תשעה מטות הפוך: פיננסים

זהו סימן שאתם צריכים לקחת אחריות על המצב הכלכלי שלכם. זה אולי מפתה במיוחד עכשיו לברוח מבעיות כסף אבל לא. אסקפיזם מפתה אבל בסופו של דבר הרסני. אל תיסחפו על ידי השקעות קלות שיפגעו בכספים שלך בעתיד. אל תבזבזו, למשל, כסף על טיול אם אתם לחוצים בגלל החוב שלכם. בשלב זה, אחריות פיננסית פירושה גם תשומת לב רבה במיוחד לחפצי הערך שלכם. אתם עלולים לגלות שהם נעלמים אם לא תשימו לב אליהם מספיק עכשיו.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תשעה מטות

תוכן עניינים