עשרה מטות

Ten of Wands

"תמיד יש יותר מדרך אחת לעשות דברים"
עשרה מטות

בפריסת כן או לא, התשובה היא לא

10

המספר הנומרולוגי מייצג השלמה סופית, יעד סופי, תוצאה של התמדה, הכרה, תרומה, הבנה, סיום.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
עומס, אחריות, חובה, מתח, חובה, עומס יתר, מאבקיםאי האצלה, אחריות רבה מדי, קריסה, התמוטטות

תיאור קלף טארוט עשרה מטות

נראה אדם כשהוא נושא משא כבד של עץ, בצורת עשרה מטות צרורים, מתקרב לעיר שאינה רחוקה מאוד. תמונה זו על עשרת המטות מעידה על אדם שכבר נאבק בחיים והצליח, והוא נושא כעת את היבול ליעדו הסופי. למרות שהוא לא ליד היעד, ניתן לראות שהוא סיים את החלק הקשה ביותר של מאבק החיים והוא רק צריך מקום להירגע ולהתענג על הצלחתו.


משמעות טארוט עשרה מטות ישר

קלף זה מראה שכבר השלמתם את מעגל המאבק. אחרי שבזבזתם יותר מדי משאבים והרבה אנרגיה בחיפוש אחר הצלחה, סוף סוף התגברתם על המכשולים. הזיעה ממצחכם הייתה שווה את זה – המאמצים שלכם סוף סוף זכו לתגמול. אתם עוד עלולים למצוא את עצמכם חיים בעולם של שפע שבו לעוני ולסבל אין סיכוי להתערב ולהפריע.

למרות שזה נשמע נפלא ומספק, הקלף מתאר הרבה אחריות בצד שלכם. כעת אתם פותרי הבעיות הבלעדיים במעגל המשפחה והחברים שלכם, דבר שיכול אפילו להניע אותכם לעולם אחר של אתגרים. בשלב זה, אתם גם מוצפים באחריות לשמור על הצלחתכם. העסקים שפתחתם משגשגים ומחזיקים אותכם על הקצה. הבעיה העיקרית היא שהנושאים הללו עלולים להכריע אותכם אם תאבדו שליטה, מה שמחייב אותכם לוודא שאתם יודעים לתעדף ולפתור את הרלוונטיים יותר לפני.

בעולם האמיתי, קלף זה מבטא כיצד אנשים מנסים להעמיס על עצמם אחריות לאחר שהם מגיעים להצלחה ראשונית. כמו לסיים את התואר, לקבל עבודה ורק אז להתחיל להצליח בעולם האמיתי. אתגרים נוספים ממשיכים להגיע, אתם עלולים למצוא את עצמכם דואגים להוריכם, מקימים משפחה ובמקביל מסתכלים על אחרים, מה שעלול לגרום לכם להרגיש שעדיין לא הצלחתם. זה הופך לנטל כי בשלב מסוים אתם מגלים ששום דבר לא מספיק כדי לבצע את כל החובות האלה. הלקח הכללי של הקלף הוא שאנשים צריכים להיות מתונים, לתעדף ולהבין שהם לא יכולים לפתור הכל, יש לשחרר דברים מסוימים, לתת לאחרים, להאציל סמכויות, לחלק את הנטל.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
נטל כבד של אהבה, אהבה יוצרת אחריות, מתח יוצר בעיות בזוגיותעומס יתר, נטל העבודה נישא לבד, זקוקים לעזרה מעמיתיםעומס כלכלי, הוצאות גדולות בלתי נמנעות, מאבק יומיומי

עשרה מטות ישר: אהבה

אהבה עשויה להרגיש כמו נטל כבד עם משמעות הטארוט. היבטים אחרים בחייכם, כמו עבודה או כספים, עשויים להכביד עליכם לאחרונה, מה שמקשה עליך להיות רומנטיים. לפעמים, הלחץ עלול לגרום לכם להרגיש שחיי האהבה שלכם הם רק עוד נטל שאתם צריכים לשאת, במקום משהו שיכול לעזור לכם לשאת את הנטל שלכם. אם אתם בזוגיות, אל תפחדו לבקש עזרה. זה יכול להקל על הדאגות של בן\בת הזוג שלכם, להקל על הדאגות שלכם, ויכול גם להיות הזדמנות עבור שניכם להתקרב זה לזה. אם אתם רווקים, אל תפחדו לבלות קצת זמן עם עצמכם; כל אחד צריך להתמקד בעצמו לפני שהוא יכול להתמקד במציאת בן\בת זוג. דאגו גם לעצמכם.

עשרה מטות ישר: קריירה

עשרת המטות הוא קלף של נטל. עיקרון זה יכול לחול בקלות על חיי העבודה שלכם. העשרה מצביעים על כך שאתם מרגישים עומס מוגזם. יכול להיות שיש לכם יותר מדי פרויקטים. בדקו אם אפשר להאציל או לחלוק את העומס שלכם עם אחרים. שיתוף פעולה והאצלה הם כלי העזר הגדולים ביותר שלכם בשלב זה. אל תפחדו לבקש סיוע או לדבר על חלוקה לא אחידה של העבודה. אם עומס העבודה שלכם לא כבד במיוחד כרגע, יכול להיות שהמשימות העומדות בפניכם קשות או מתישות באופן בלתי רגיל. זה עדיין בסדר לבקש עזרה אם אתם צריכים.

עשרה מטות ישר: פיננסים

נטל כלכלי מכביד עליכם אם אתם שואלים את הקלף בנוגע לכספים. זה יכול ללבוש צורות רבות. יכול להיות שאתם מדשדשים בתשלומי חוב או שיש לכם יתרות חובות אחרים לסיים. יכול להיות שהוצאה גדולה כמו בית ספר או הלוואה לעסק דוחקים במיוחד כרגע. אולי תדברו עם מישהו על הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיות האלה. אל תעשו שום דבר חסר אחריות או נמהר, ודעו כי לאיש מקצוע עשויים להיות פתרונות מהימנים שיעזרו לכם להצליח לטווח ארוך.


משמעות טארוט עשרה מטות הפוך

כאשר קלף עשרת המטות מתהפך, זה מצביע על כך שאתם באמת עמוסים בנסיבות שאינן הכרחיות בחייכם. הסתכלו מסביב וראו מה מפריע לכם, דברים שלא ישפיעו עליכם לטובה גם אם תתקנו אותם. זרקו את הדברים הללו ותהיו יצורים חופשיים שיכולים לחשוב בצורה מפוכחת ולעשות דברים בצורה מדויקת. כל מה שלא נותן ערך מוסף בחיים שלכם לא שווה את הזמן שלכם, שחררו.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
אי שיתוף בנטל עם בן הזוג, מציאת תמיכה רגשית מבן הזוגהפחתת עומסי עבודה, מציאת תמיכה, האצלת משימות, שחיקההקלה בנטל כלכלי, מציאת סיוע, צרות כלכליות עמוקות יותר

עשרה מטות הפוך: אהבה

אתם ובן\בת הזוג אמורים להתגבר על עומסי החיים המשותפים, אך ייתכן שאחד מכם עדיין יתקשה להיות מכיל. משאות כבדים לא מתחלקים, דבר שיכול להוביל להידרדרות של מערכת היחסים שלכם. במקום לעבוד כצוות, יכול להיות שאדם אחד אוגר את כל האחריות, אולי מתוך כוונות טובות, מתוך אמונה שזה מגן על השני מלחץ, או גרוע מכך, לא סומך על האדם השני שיוכל לעזור. אם זה אתם, בטחו בשותפ\ה שלכם; תנו להם את ההזדמנות לעזור לכם. כשמישהו אוהב אותכם, הוא רוצה לראות אותכם מאושרים, ולעזור לכם לא יהיה נטל, אלא תענוג.

עשרה מטות הפוך: קריירה

עשרת המטות בהקשר זה מייצגים סיום של עומסי העבודה. ישנן שתי דרכים שההקלה הזו בלחץ יכולה הייתה להגיע. דרך אחת שאולי הייתה משיגה את המטרה הזו הייתה על ידי האצלת עבודה מוצלחת. פוטנציאלית, ההבנה שלכם שפשוט היה יותר מדי עבור אדם אחד מתוגמלת. לאחר שפזרתם טוב יותר את עיקר הדאגות הקודמות שלכם על פני קבוצה, כעת הם לא משפיעים לרעה על אף אדם בצורה נוראית, ואתם יכולים להירגע קצת. אם לא הצלחתם להאציל אחריות כשהיא נדרשה ממכם, סביר להניח שנפלתם בלחץ של יותר מדי דרישות. כך או כך, אתם כבר לא עמוסים יתר על המידה ויהיה לכם רגע שקט להתאושש.

עשרה מטות הפוך: פיננסים

לעשרת המטות, כשהם הפוכים כאן, יש שתי משמעויות אפשריות. יכול להיות שאתם יוצאים מתקופה של צרות כלכליות. אם נקטתם בצעדים כדי לפתור את בעיות הליבה שערערו את הכספים שלכם, העשרה יכולים להצביע על כך שאתם סוף סוף מסוגלים להשתלט על המצב. כתוצאה מכך, הכספים שלכם ישתפרו בקרוב. לחלופין, אם לא עבדתם כדי להבין מה מטריד את מצבכם הפיננסי, ייתכן שאתם נכנסים עמוק יותר לתוך צרות כלכליות. קלף זה הוא מצבי לחייכם, אז שקלו עד כמה אתם בשליטה על הכספים שלכם כדי לקבוע את המשמעות. לפעמים הקלפים האחרים יכולים לעזור להציע איזו משתי הקריאות נכונה. עם זאת, אם אינכם יכול לענות אילו צעדים נקטתם כדי לפקח על הכספים שלכם, סביר להניח שלא פעלתם בנחישות מספיק.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עשרה מטות

תוכן עניינים