אביר המטות

Knight of Wands

"הדבר שאתם רוצים לעשותו, עשו כעת!"
אביר המטות

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

6

המספר הנומרולוגי מייצג אנרגיות החיים, תשוקה, אהבה, משפחה. כל האבירים הם מספר 6, אך הנוכחי מתמקד יותר בצד התשוקתי שלו.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
אמיץ, אנרגטי, מקסים, גיבור, מרדני, חם מזג, רוח חופשיתיהיר, פזיז, חסר סבלנות, חוסר שליטה עצמית, פסיבי, הפכפך, שתלטני

תיאור קלף טארוט אביר המטות

אביר המטות נראה על סוסו שצוהל ומוכן לפעולה. אם לשפוט לפי הבגדים והשריון של האביר, כמו גם הסוס שלו, הוא מוכן למה שמצפה לו. הוא לובש חולצה בדוגמת צהובה על גבי שריון המתכת שלו. הוא גם חובש קסדת שריון שמתוכה מבצבצת פלומה אדומה. נראה שהוא מוכן לקרב, אלא שהוא מחזיק שרביט גדול במקום חרב. הסוס שלו בצבע כתום ויש לו רעמה שנראית כמו להבות. כשמסתכלים על פניו של אביר המטות, תראה את הנחישות שברצונו להצליח במאמציו. אש היא גורם דומיננטי בסמליות של אביר המטות. הציציות הדקורטיביות התלויות על זרועותיו ומגבו, כמו גם רעמת הסוס, כולם בצבע להבה. הוא גם לובש חולצה צהובה מודפסת עם סמל הסלמנדרת האש.


משמעות טארוט אביר המטות ישר

הסמליות של אביר המטות היא פשוטה. כשהוא מופיע, זה אומר זמן מצוין להתרחק ולטייל. האדם צריך להרגיש טעון ומלא חיים. אתם גם מוכנים לעשות דברים ולגרום להם להתקיים. האביר הרפתקן ויכול למצוא דברים מהנים לעשות לא משנה היכן הוא נמצא. אף פעם אין רגע משעמם כאשר אביר המטות נמצא בסביבה. כאשר הוא מופיע בקריאה, נראה שהמחפש רוצה להשלים משימות חשובות. אולי הוא רוצה להרשים אחרים בידע ובמיומנות שלו. הקלף מופיע גם כאשר הקורא מתכנן לעבור למקום מגורים אחר.

אם אתם מתחילים פרויקט יצירתי, אז אתם צריכים לעשות זאת עם הרבה אנרגיה והתלהבות. עם זאת, כדאי לאזן את זה עם מבט מציאותי ומוגדר היטב. כדאי שתהיה לכם גם תוכנית שלוקחת בחשבון את ההשלכות של המעשים שלכם.

קבלת אביר המטות בקריאה יכולה גם לומר שיש אירוע שאתם לא מצפים שיקרה בקרוב. אם זה מלווה לדוגמה בשמונה מטות, אז אתם צריכים לצפות להרבה שינויים בחייכם. בדרך כלל, אביר המטות מצביע על שינוי נמהר של עבודה, מגורים או כל דבר אחר בחייכם.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
בן\בת זוג אמיצים, אומץ, קשה להתחייב, פזיזות, מערכת יחסים לא יציבהתשוקה ואנרגיה לעבודה, החלטות אמיצות, עסקים חדשים מועדפיםזרם פתאומי של כסף, שימוש כספי לנסיעות, הרחבת אופקים

אביר המטות ישר: אהבה

מישהו או מישהי מלאים בחיוניות וחוסר פחד יכול להיות שזה עתה נכנסו לחיי האהבה שלכם. הם צפויים להיות מאוד אימפולסיביים, מקסימים ונלהבים. אבל הפריחה והאופי ההפכפך שלהם עלולים להקשות עליהם להתמקם עם אדם אחד. אם הקלף הזה לא מייצג אדם, הוא יכול במקום זאת להצביע על תקופה בחיי האהבה שלכם שהיא מרגשת, אך גם לא יציבה והרפתקנית. ייתכן שאתם נוטים יותר לקחת סיכונים בשלב זה, מה שיכול להשתלם בצורה נאה. פחד מדחייה אולי לא מהווה בעיה כרגע.

אביר המטות ישר: קריירה

אביר המטות הוא קלף נלהב. אנרגיה זו מהווה השלמה מושלמת למי שמתחיל מיזמים חדשים. סביר להניח שאתם נלהבים מהפרויקט החדש שעומד בפניכם בעבודה. אולי אתם להוטים לקחת על עצמכם אחריות חדשה. עם זאת, אם אתם לא מתחילים שום דבר חדש, אתם עלולים להיות קצת מתוסכלים מחוסר ההתקדמות הזה. אביר המטות יכול להיות קצת חרב פיפיות בצורה כזו. אם יש לכם פרץ של התלהבות אבל חוששים שהוא עלול להתבזבז, נסו לחפש הזדמנויות חדשות בעצמכם. יכול להיות שחיכיתם שדברים יפלו לחיקכם כשבאמת הייתם צריכים לחפש אותם. נצלו את האנרגיה שלכם כדי להתקדם, גם אם זה דורש מאמץ נוסף מצידכם.

נסיך המטות ישר: פיננסים

קלף זה יכול לפעמים לאותת שסכום כסף גדול עשוי להגיע אליכם בקרוב. זה יכול להיות זמן אידיאלי להוציא קצת כסף על טיול. נסיעות היא דרך טובה להשתמש בשטף הזה במזומן מכיוון שאמנם לא תראו החזר על ההשקעה שלכם, אבל תלמדו ותרחיבו את האופקים שלכם. לפיכך, נסיעות, בשלב זה, אינן בזבוז כסף. זוהי בחירה חכמה והוליסטית. אל תיכנעו להוצאות חסרות דעת. השתמשו בכסף שלכם במקום זאת כדי להרחיב את דעתכם ולהתחיל הרפתקאות חדשות. השקעות בפרויקטים מסוג זה יועילו לכם בעתיד ואילו הוצאות חסרות דעת יבזבזו את מזלכם הטוב.


משמעות טארוט אביר המטות הפוך

כאשר אתם מקבלים אביר מטות הפוך, זה מעיד על תסכולים ועיכובים. אתם עלולים להרגיש כועסים ושאינכם מגיעים לשום מקום. אביר הפוך יכול לתרגם לאובדן כוח. ייתכן שאתם מנסים לפצות על משהו שאין לכם שליטה מוחלטת עליו – דבר שעלול להוביל לפסימיות ואובדן הערכה עצמית.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
בריחה ממחויבות, חוסר סבלנות, מערכת יחסים לא יציבהחסר כיוון בקריירה, ממהר לעבודות, עבודה לא אמינהבטחון יתר בכסף, בזבוז כספים, הפסד כספי

אביר המטות הפוך: אהבה

ייתכן שאתם או אדם אחר בחייכם בורח מרעיון המחויבות ברגע זה. משמעות הטארוט ההפוך של האביר מעידה על חוסר סבלנות, חוסר יציבות ופזיזות. אדם זה עלול למצוא את עצמו רודף אחרי משאלת ליבו רגע אחד, אבל כשיש לו אותה, תשונה דעתו במהירות לאחר מכן. הם אולי אוהבים את המרדף אחר רומנטיקה, אבל לא כל כך את האהבה הפשוטה והיציבה שמגיעה לאחר מכן. אם אתם במערכת יחסים, אתם עלולים לגלות שזה מרגיש לא יציב כרגע, אבל יכול להיות גם בגלל השינויים בסביבה שלכם. קל לעורר ויכוחים עכשיו.

אביר המטות הפוך: קריירה

אביר המטות ההפוך יכול לומר שאתם חסרי כיוון בקריירה שלכם. ללא עגינה, ייתכן שאתם מקפצים מעבודה לעבודה מבלי לשקול מה אתם רוצים ואיך אתם צריכים להגיע לשם. בעוד שחוסר כיוון נפוץ בקריירות של אנשים רבים, הוא הופך לבעייתי אצלכם. השגרה עשויה להיות מאיימת או משעממת, אבל אם יש לכם כיוון שאליו אתם רוצים ללכת, סביר להניח שתצטרכו לאמץ את המאפיינים האלו בעבודה העתידית שלכם. זה לא אומר שאתם צריכים להתיישב עכשיו, זה רק מציע לכם להתחיל לנוע אנכית בכיוון במקום אופקית.

אביר המטות הפוך: פיננסים

יש נטייה לקבל יותר מדי ביטחון עצמי כשיש לנו כסף. זהו דחף נפוץ, אך אם אתם מוצאים את אביר המטות הפוך כאן, אתם עלולים להיות רגישים במיוחד אליו עכשיו. גם אם אתם מרגישים בטוחים כלכלית, זה לא זמן טוב לבזבז כסף או לבצע רכישות גדולות. עיקרון זה נכון במיוחד בהשקעות שלכם. האביר ההפוך יכול גם להצביע על אובדן מסוג כלשהו. במקרים רבים, זה יהיה בלתי נמנע. אל תקלו על מגמה זו על ידי השתתפות בהוצאות או הימורים חסרי שכל. אתם נוטים להפסיד יותר ממה שציפיתם ברגע הנוכחי. לפיכך, מומלץ להיות זהירים במיוחד כבר עכשיו.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אביר המטות

תוכן עניינים