מלך המטות

King of Wands

"יש לכם את האנרגיות הדינמיות של מנהיג"
מלך המטות

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

2

המספר הנומרולוגי מייצג משיכה ללא ידוע, כמו גם אנרגיה יצרתית אדירה שנשפכת. כל המלכים הם מספר 2, אך הנוכחי מתמקד יותר בצד הביצועי שלו.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
מנהיגות, חזון, תמונה רחבה, השתלטות, החלטות נועזות, תעוזה, אופטימיותמנהיג כוחני, שתלטני, עריץ, מרושע, חסר אונים, לא יעיל, חלש

תיאור קלף טארוט מלך המטות

מלך המטות מתאר אדם שבידיו מטה פורח, שאמור לייצג יצירתיות ותשוקת החיים. כס המלכות שלו, כמו גם הגלימה שלו, מעוטרים בסלמנדרה ובאריה, שהם סמלים של אש וכוח. הסלמנדרה שנושכת את זנבה מייצגת את האינסוף כמו גם את הדחף הכללי לעבור את כל המכשולים. הגלימה בהירה וכתום הדומה ללהבה, בעוד שהכתר מעוצב כמו לשון אש.


משמעות טארוט מלך המטות ישר

המשמעות של מלך המטות מייצגת אנרגיה טהורה. בניגוד לקלפי המטות האחרים בחפיסה, הקלף המסוים הזה אינו מתמקד ביצירתיות טהורה. במקום זאת, המלך הזה למעשה נוטה הרבה יותר לקחת רעיון וליישם אותו באופן נחרץ בעצמו. מלך המטות הוא מנהיג מלידה טבעי, איש של אנשים, והוא גם בעל יכולת גבוהה. ברגע שהמלך יציב לעצמו מטרה מסוימת או יעד מסוים, הוא הולך לדבוק בה בנוחות על מנת להבטיח שהיא תהפוך למציאות.

מלך המטות מצפה לכל מיני אתגרים שונים – בין אם גדולים ובין אם קטנים, שכן הוא מקבל פרץ אדרנלין טבעי הקשור לפתרון בעיות.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
פרטנר כריזמטי, אנרגטיות, הובלה באהבההישג בקריירה, תפקיד מכובד, חונכותיציבות פיננסית, חוכמה פיננסית, נדיבות לזולת

מלך המטות ישר: אהבה

אף פעם אין רגע משעמם עם מלך המטות, ובקריאת הטארוט אהבה הוא יכול להופיע כמנהיג אנרגטי וטבעי שנדיב הן בזמנו והן במשאבים שלו. האופי הלוהט שלו אומר שאולי האנשים שנכנסים לחייכם, או שכבר שם, יש להם מזג אנרגטי, אבל הם ממהרים לשכוח את הכעסים שלהם כמו שהם מוצתים בקלות. עם אנרגיה כזו, אנשים מסוימים עשויים למצוא את מלך המטות כמתיש למדי, אבל הוא מביא ריגוש לכל מצב. אם קלף זה לא יופיע כאדם שנכנס לחייך, קלף זה יכול להצביע על זמן של מיקוד והתמדה. יכול להיות שאתם משקיעים מאמץ נוסף במצב הרומנטי שלכם עכשיו, ויכול להיות לזה תגמול גדול. אם אתם במערכת יחסים, הכרטיס הזה הוא אחד שמשמח; האהבה ביניכם היא נלהבת ועמוקה, אם כי לפעמים אתם עדיין יכולים לנהל ויכוח פה ושם.

מלך המטות ישר: קריירה

מלך המטות בקריאה בקריירה שלכם יכול לאותת על הצלחה וכבוד בתחומכם. רעיונות אלה קשורים ברגע הנוכחי; אתם לא צריכים לבחור מה מתאים לכם. אם אתם רואים את המלך, סביר להניח שאתם בעמדה גבוהה. אתם יכולים להיות מנטורים לאחרים. לחלופין, הסובבים אותכם עשויים לראות בכם כאדם ראוי לשבח עם מוסר וערכים. המלך גם מציע פריחה בעסקים. הקריירה שלכם עושה טוב במיוחד כרגע. זה לא רק מצב זמני. יש אריכות ימים להצלחה שלכם. סביר להניח שהניצחונות שלכם הם תוצאה של היכולת שלכם לקחת סיכונים כאשר יש צורך בתעוזה ולהיות זהירים כאשר הדבר נדרש.

מלך המטות ישר: פיננסים

אתם טובים בניהול הכסף אם אתם מוצאים את המלך כאן. סביר להניח שאתם במצב יציב כי יש יכולת לחסוך במידת הצורך אבל גם יכולת להשקיע כשיגיע הזמן לכך. מאזן זה מאפשר לכם להעריך ולהגן על הרווחים שלכם. המשיכו לתרגל את העקרונות הללו. חיסכון בכסף יכול להיות חכם, אבל הוצאת כסף, במיוחד על אחרים, יכולה להיות מחווה של הערכה. אתם חכמים מספיק כדי לשמור על שיווי המשקל הזה. סמכו על השיפוט שלכם לגבי השקעות ורכישות. ליציבות וההצלחה שאתם חווים כעת יש פוטנציאל להיות קבועים יותר. ההרגלים הטובים שלכם ישמרו אותכם כל עוד תמשיכו לתרגל אותם באופן פעיל.


משמעות טארוט מלך המטות הפוך

ההיבט השלילי של הקלף קשור, כפי שאתם עשויים לנחש, לתחושת יהירות. הוא אפילו יכול להיות אגרסיבי למדי במרדף בפועל אחר המטרות שלו, ללא קשר אם הוא באמת מודע לכך או לא. הוא לא היה מגלה איפוק, ואפילו לא את הענווה לדעת מתי הסיוע שלו לא נדרש בפועל.

כאשר הוא הפוך, הקלף מתאר אישיות אשר נוטה לקבל החלטות פזיזות, אימפולסיביות ונמהרות. אדם זה יכול להיות דוחף, שתלטן וגם שולט לפעמים. למרות שהוא עשוי לעשות זאת לעתים רחוקות מתוך תחושת זדון או מתוך כוונה לגרום למישהו להרגיש כנוע, זה ללא ספק חלק מהדמות שלו שגורמת לאחרים להיות מתוסכלים ממנו.

בהיפוך, הקלף מייצג את הספקטרום הגרוע ביותר של תכונות האש – אנוכיות וחוסר רחמים. הוא יכול להיות מניפולטיבי כל עוד אתם משרתים את מטרתו. עם זאת קחו בחשבון, הקלף בהחלט מצביע על היבטים חזקים וחלשים, והשתקפות על התדמית שלו יכולה לעזור לכם לחפור עמוק יותר באישיות שלכם.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
יהירות, פרטנרים שתלטניים, בעיות שליטה, פרטנרים כוחנייםחוסר מנהיגות בעבודה, תלוי באחרים, פסיביות בעבודהלא לקחת אחריות על הכספים שלכם, פסיביות, ללא מטרות פיננסיות

מלך המטות הפוך: אהבה

הפוך, משמעות מלך המטות יכולה להצביע על בריון יהיר, תוקפני ושתלטן. אם הקלף לא יופיע כאדם בחייכם, ייתכן שתצטרכו לשקול את מעשיכם. האם הייתם שולטים, דומיננטים או אגואיסטים? יש סיכוי שאם אתם מתמודדים עם בעיות במערכות יחסים ורומנטיקה, הגישה הזו עשויה להיות הסיבה. אולי אתם חושבים שאתם עושים את הדבר הנכון, דוחפים אחרים להיות האני הטוב ביותר שלהם, אבל אפילו את הכוונות הטובות ביותר אפשר להחמיץ ביד כוחנית ולוחצת. לכל אחד יש את הדרך שלו ללמוד, ואולי עדיף לכם לתת לשותפים שלכם לחקור את הפתרונות שלהם לבעיות שלהם, במקום להכריח אותם לעשות דברים בדרך שלכם.

מלך המטות הפוך: קריירה

מלך המטות ההפוך כאן יכול לאותת על חוסר מנהיגות והכוונה. אולי תחכו שאחרים יביאו לכם דברים במקום לרדוף אחרי הזדמנויות בעצמכם. אם תמשיך לחכות שאחרים יגדירו את המטרה שלכם, אולי לעולם לא תמצאו משהו שבאמת מתאים לתשוקות שלכם. מקריות שימושית וחשובה בקריירות רבות; עם זאת, היא לא מקור אמין. נסו להגדיר את הרצונות והצרכים שלכם. אם יש לכם מטרה או קריירה בראש, ייתכן שדברים לא הולכים טוב בקריירה שלכם כי אין לכם ביטחון עצמי. לפעמים חשוב לסמוך על האינסטינקטים שלכם על פני עצות של אחרים. כל אחד רואה את העולם דרך העדשה שלו; זכרו שהטיה של מישהו אחר עלולה להעיב על הרעיונות שלו לגבי מה שאתם צריכים. סמכו על עצמכם בקריירה שלכם.

מלך המטות הפוך: פיננסים

בצעו פעולה אם אתם רואים את המלך הפוך כאן. זה לא הגיוני לצפות מהיקום להעניק לכם הצלחה. קחו אחריות על הכספים שלכם. במקום לקוות שהמזל יגיע בדרככם, היו פרואקטיביים בחיפוש אחר הזדמנויות כלכליות. אתם יכולים לפקח על הכספים שלכם במספר דרכים. לבקש העלאה, לתקצב את ההוצאות שלכם, לחפש תעסוקה נוספת/שונה. ככל הנראה מה שנראה לכם הגיוני לעשות כרגע הוא הדבר הטוב ביותר לעשות. קל יותר לחכות ולקוות שהכסף ייפול לחייכם, אבל לעתים רחוקות זה קורה. במקום זאת, נסו לנקוט בצעדים פרודוקטיביים ומוגדרים לקראת המטרות שלכם. יש לכם את היכולת להגשים את החלומות הפיננסיים שלכם. אתם רק צריכים לעבוד בשבילם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלך המטות

תוכן עניינים