אס הגביעים

Ace of Cups

"פתחו את ליבכם וקבלו את הרגשות שסביבכם"
אס הגביעים

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

1

המספר הנומרולוגי מייצג חלוציות, הובלה, אלפא, דומיננטיות, שאפתניות, מקוריות.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
אהבה, רגשות חדשים, התעוררות רגשית, יצירתיות, רוחניות, אינטואיציהקור, ריקנות, אובדן רגשי, יצירתיות חסומה, תחושת חוסר אהבה, עננים אפורים

תיאור קלף טארוט אס הגביעים

בקלף אס הגביעים, ישנה יד הבוקעת מהעננים המושיטה כוס, כמו בהצעה לקורא לקחת משקה. כוס זו גדושה במים נובעים המסמלים רגש טהור ובתולי. אם תקבלו את ההצעה הזו, שתייה מהכוס הזו בוודאי תביא לכם לא פחות מהגשמה רגשית כמו גם רוחנית.

בכוס יש חמישה זרמי מים העולים על גדותיהם מהשוליים. חמשת הזרמים הללו מייצגים את כוחה של האינטואיציה ומראים את החשיבות של הקשבה לקול הפנימי שלכם. על מנת להשיג את סוג ההגשמה הרגשית או הרוחנית המתוארת באס הגביעים, המבקש יצטרך ללכת בעקבות הקול הפנימי הזה, ולהישאר נאמן לו, ללא קשר לסיטואציה. זה ידרוש משמעת רגשית, אבל התגמולים שיכולים להגיע נרמזים בתוך הקלף עצמו: הצפה של שמחה ואושר.


משמעות טארוט אס הגביעים ישר

פתיחה על אס הגביעים מראה שהגיע הזמן לשחרר את המטען הרגשי שיש לכם ולהתחיל לחיות את חייכם במלואם. כמו בכל האסים האחרים, יש כאן התחלה חדשה – הזדמנות להתחיל מחדש. זה עשוי לבוא בצורה של פתיחת עצמכם לאפשרויות של מערכות יחסים חדשות, רומנטיות או אחרות, שיש להן את היכולת לגרום לכם להגשים את עצמכם רגשית.

השחרור שמצוין בכרטיס זה עשוי להיות רוחני או רגשי, תלוי במה שעובר עליכם. אס הגביעים עשוי להגיע לקריאה לאחר תקופה ארוכה של בדידות או סבל ממשהו שפגע בכם עמוקות מבחינה רגשית, והמראה שלו עשוי להיות שם כדי לבשר על הפיכת דף חדש.

חשוב לאדם לפתוח את עצמו לעוד הזדמנויות לחברות, לאהבה וללמידה רוחנית. יש הזדמנות עכשיו לשים את העבר שלכם מאחוריכם, מציעים לכם את מתנות הכוסות.

זה תלוי בכם אם אתם לוקחים את הכוס, והאם תשתו אותה עד הסוף.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
רומנטיקה חדשה, חברות, השלב הבא במערכת היחסים, אינטימיות עמוקה יותריחסים ידידותיים בעבודה, רגשות חדשים לגבי העבודה, "ברק" של יצירתיותסיוע פיננסי, חדשות פיננסיות משמחות, יצירתיות להרוויח כסף

אס הגביעים ישר: אהבה

אחד הקלפים המשמחים ביותר לקריאת טארוט אהבה, אס הגביעים מציע התעוררות של רגשות חדשים. אם אתם רווקים, אתם עלולים למצוא את עצמכם מפתחים מערכת יחסים רומנטית חדשה, או ידידות שתהיה בעלת משמעות עמוקה עבורכם. אם אתם כבר בזוגיות, ניתן להגיע לשלב חדש של אינטימיות, חמלה והבנה בין שניכם. משמעות טארוט אס הגביעים מסמנת שיש הזדמנות עבורכם כעת לצמוח רגשית, רוחנית ויצירתית, אם תקחו את הכוס ותשתו. בזמן הזה, החלטות המתקבלות מתוך רגשות ואינטואיציה זוכות להעדפה; למדו לסמוך על מה שהבטן שלכם אומרת ולהימנע מניתוח יתר של מצבים.

אס הגביעים ישר: קריירה

אס הגביעים הוא סימן הן להתחלות רגשיות חדשות והן לכוונות ידידותיות. בכל הנוגע לקריירה שלך, העקרונות הללו יכולים להתגבש כאן במספר דרכים. אם אתם מחפשים עבודה, קלף זה יכול לסמן התחלה חדשה בכל הנוגע לעבודה שלכם. זה אולי לא תמיד מרמז על עבודה חדשה, אבל יכול להעיד על יחסים מאושרים בינכם לבין עמיתיכם, או גם התעוררות רגשית בכל הנוגע לאופן שבו אתם תופסים את העבודה שלכם. פרויקטים חדשים יכולים להיות מקור של יצירתיות. זהו זמן טוב לצאת לאתגרים ומשימות חדשות, כשאתם מנצלים את עודף ההשראה הזה. אם פחדתם לקחת על עצמכם יותר אחריות, זהו הרגע לדחוף את הפחדים האלה הצידה; זה נכון במיוחד אם אתם עובדים בתחום יצירתי.

אס הגביעים ישר: פיננסים

האיכות הידידותית והחברותית של אס הגביעים יכולה להשפיע גם על המצב הכלכלי שלכם. ככל שאנשים מתחברים איתכם יותר, סביר יותר שהם יציעו את התמיכה הכספית שאתם מבקשים. תמיכה זו היא לרוב בצורת הלוואות או משכנתאות מאושרות, אך יכולה לבוא גם בצורת תמיכה מבני משפחה וחברים. קלף זה יכול לנחם במיוחד את אלה שחיפשו עזרה. לפעמים, הקלף יכול גם להציע גל חדש של יצירתיות בכל הנוגע להרווחת כסף. אם זה לא ממש מתאים לכם, הקלף הזה יכול להעיד בדרך כלל על יציבות פיננסית, ועל שביעות הרצון הרגשית הנובעת ממנה.


משמעות טארוט אס הגביעים הפוך

כאשר אס הגביעים מתהפך, התמונה כאן הכי ברורה – המים נשפכים מהכוס, היא מתרוקנת, מתנת מימיה מתבזבזת. לראות את אס הגביעים הפוך במהלך הקריאה אומר שאתם סובלים מחוסר יציבות רגשית או כאב במשך זמן מה. יש אובדן שמצוין כאן, ואולי משהו שהיה לו הרבה השפעה עבורכם כבר לא נותן לכם את השמחה שהייתה לו פעם.

מכיוון שהכוסות שולטים גם ביצירתיות, ייתכן שגם אתם חווים סוג של חסימה יצירתית, והיכן שפעם זרמו מי ההשראה, הם התייבשו כעת.

בכל המקרים הללו עליכם לבחון מי או מה שולט בגביע – מי או מה איפשר לו להתהפך? מה אתם יכולים לעשות כדי למקם אותה שוב למעלה?

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
עצב, פרידה, פגיעות, חוסר ביטחון בדרכה של האהבהחוסר מוטיבציה ושעמום בעבודה, עמיתים לא ידידותייםחדשות מאכזבות, תסכול ועצב בנוגע לכספים

אס הגביעים הפוך: אהבה

עצב ועצבנות רגשית יכולים להיות מאותתים על ידי משמעות אס הגביעים. ייתכן שהדבר נבע מוויכוח או אפילו פרידה, מה שהותיר אותכם להרגיש לבד ופגיעים. קלף זה יכול גם להיות פשוט הרגשה קצת קודרת לגבי מערכת היחסים הנוכחית שלכם, או אולי אובדן זמני של אמונה. משהו חוסם אותכם מלהיות מסוגלים לחוות, לתת ולקבל אהבה אמיתית. אולי אתם לא מדברים עם בן/בת הזוג שלכם, או אחרים בכלל, בלב פתוח. סביר להניח שחוסר הביטחון משחק תפקיד חזק; כולנו חייבים להיות מסוגלים לאהוב את עצמנו לפני שנוכל לאהוב אדם אחר באמת. נסו להסתכל פנימה, ותנו לעצמכם את האהבה שאתם רוצים לפני שתחפשו אותה באחרים.

אס הגביעים הפוך: קריירה

החדשות הטובות והחברות של אס הגביעים מתערערות. למי שמחפש משרה חדשה, אתם עלולים להתאכזב. יתכנו כמה רגשות שליליים סביב העבודה שלכם. אתם עלולים למצוא תסכול ומכשולים, כמו גם תחושת ריקנות בכל הנוגע לעבודה שלכם. תהיה הסיבה אשר תהיה, סביר להניח שאתם גם מרגישים חוסר השראה וחוסר מוטיבציה בעבודה כרגע. לפעמים, מכיוון שהכוסות שולטות גם במערכות יחסים, אתם עשוים לגלות שעמיתים לעבודה יכולים להיות פחות ידידותיים ומועילים בשלב זה. עשו כמיטב יכולתכם לצלוח את הסערה ולמצוא מוטיבציה היכן שניתן. נסו לזכור שעבודה היא רק היבט אחד בחייכם, לא הכל.

אס הגביעים הפוך: פיננסים

עם אס הגביעים ההפוך, אתם עלולים לקבל חדשות שאתם לא ממש רוצים לשמוע בכל הנוגע לכספים שלכם. אם הגשת בקשה לקחת הלוואה או לקבל מענק, עלולה להיות אכזבה מסוימת בדרך. אולי גם בקשת סיוע ממשפחה או חברים לא הניבה תוצאות. אם אף אחד מהמצבים האלה לא מצלצל מוכר, יכול להיות שאתם פשוט מתמודדים עם כמה תחושות של אמביוולנטיות או תסכול בכל הנוגע למצב הכלכלי שלכם. תנו לעצמכם להרגיש, אך אל תתנו לרגשות הללו לבלוע אתכם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אס הגביעים

תוכן עניינים