שני גביעים

Two of Cups

"פתחו את לבכם וקבלו את אהבת האחרים"
שני גביעים

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

2

המספר הנומרולוגי מייצג דואליות, יחד, אנרגית איחוד, אהבה, איזון.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
אחדות, שותפות, משיכה, חיבור, קשרים הדוקים, איחוד כוחות, כבוד הדדיפרידה, דחייה, פילוג, חוסר איזון, מתח, תקשורת גרועה, נסיגה

תיאור קלף טארוט שני גביעים

קלף זה מציג תמונה של גבר ואישה המחליפים כוסות בטקס. יש את סמל הקדוקאוס (המטה המכונף) של הרמס שבין לבין הגביעים. הסמל קשור לעתים קרובות למשא ומתן, סחר, אנרגיה קוסמית, הגנה, התנהלות נכונה ודואליות. שני הגביעים מתייחס למשהו חיובי למדי, שכן הוא אחד הקלפים המשמחים ביותר בטארוט למערכות יחסים, בין אם רומנטיות, עסקיות או אחרות. זה מרמז על שותפות חדשה בתהליך, והיא תיווצר באיזון וכבוד. מעל הקדוקאוס יש כימרה, המסמלת אש והתשוקה שולטת גם בשותפות זו.

משמעות טארוט שני גביעים ישר

לראות את שני הגביעים מעיד על שותפות הבנויה על איחוד כוחות, חיבור חזק ושותפות מאוזנת ושווה. חילופי הכוסות מעידים על כך שרגשותיו של כל צד שזורים ברגשותיו של האחר, ולרגשותיו של כל אחד מהמשתתפים יש השפעה עמוקה על האחר. כאן מצוין זוג חזק, השמחה של שניים הופכים לאחד.

כשזה מגיע לעבודה, אולי תשימו לב שהאנשים סביבכם יתחילו להעריך אותכם יותר. יש כאן כבוד הדדי, כלומר גם יהיה לכם נוח יותר במקום העבודה שלכם. אם אתם מחפשים הזדמנויות עבודה חדשות, קלף זה עשוי להיות סימן טוב. מבחינת אהבה, הקלף מייצג מחויבות, זוגיות מאוזנת ואהבה. אבל זה לא רק אומר שלא תצטרכו עוד לטפח את האהבה שלכם כדי שהיא תימשך. הקלף רק מסמל שאהבה וחיבה אמיתית נוכחים.

בכספים שלכם, שני הגביעים קשורים להוגנות ואיזון. המשמעות היא שכרגע אתם מסוגלים כלכלית ויש לכם את כמות הכסף הנכונה להתמודדות עם ההתחייבויות שלכם. ביחס לבריאות שלכם, אנשים שמתמודדים כעת עם כמה בעיות בריאותיות צריכים לחפש מטפל שיהיה להם נוח לעבוד איתו ושהם יכולים לסמוך עליו. ברוחניות, זוהי קריאה לכם להיות יותר חביבים ואוהבים כלפי האחרים. אתם מקבלים אנרגיה חיובית מהיקום, ואתם צריכים לחלוק את האנרגיה הזו.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
התחלת מערכת יחסים, מערכת יחסים מועילה הדדית, עבודה משותפת כצוותיחסים טובים עם עמיתים, שותפות עסקית מועילהכלכלה מאוזנת, ביטחון כלכלי, לא לחוצים כלכלית

שני הגביעים ישר: אהבה

משיכה והתכנסות מסומנת על ידי משמעות הקלף. קלף זה מעודד התחלות של שותפויות מכל סוג, ואת ההרמוניה המתעוררת כאשר שני אנשים מתאחדים לעבוד באחדות. קלף זה מציע גם מערכת יחסים מועילה הדדית, כזו שבה בני הזוג מעודדים זה את זה לעשות את המיטב. אם אתם כבר במערכת יחסים, אתם עשויים לגלות שהזמן הזה מביא לתקשורת טובה יותר, איזון וידידות. ייתכן שתוכלו לשתף פעולה טוב יותר בשלב זה. נסו והיו מודעים לשותפים שלכם ולכישרונות שלכם; לתת אחד לשני אמון לעשות דברים שהם החוזקות שלכם. שני הגביעים עוסקים בשותפויות שבונות כל אדם בנפרד, תוך כדי הימצאות ביחד.

שני הגביעים ישר: קריירה

שני גביעים קשור מאוד למערכות יחסים חיוביות, כלומר כשזה מגיע לקריירה שלכם, אתם עשויים לגלות שהיחסים שלכם עם עמיתיכם או שותפים עסקיים יכולים להיות חזקים במיוחד כרגע. ייתכן שתמצאו תמיכה והרמוניה באנשים סביבכם. זה צריך לעודד במיוחד את אלה שהתלבטו לפתוח שותפות עסקית. הקלף מסמל שהשותפות החדשה הזו תהיה פורייה ושתעבדו טוב ביחד. לעתים קרובות, שני הגביעים קשורים למערכות יחסים רומנטיות, אך לעתים רחוקות מאוד זה רלוונטי למסגרת הקריירה, אבל אם התעניינתם לאחרונה במישהו או מישהי שפגשתם בעבודה, זה יכול גם לאותת על אפשרות למערכת יחסים, ואפשר שאפילו תהיה מוצלחת. רק היו מודעים לסיכונים כשמדובר בערבוב של הנאה ועבודה.

שני הגביעים ישר: פיננסים

שני הגביעים יכולים להצביע על מצבים פיננסיים יציבים; זה לא ממש מעיד על עושר, אבל זה מצביע על ביטחון פיננסי לתקופה מסוימת. לא חכם להתייחס לקלף הזה כאל סימן של הון חסר גבולות, מכיוון שבאופן ממוקד, קלף זה עוסק דווקא באמינות. מכיוון שהשניים תמיד מסמנים איזון, סביר להניח שיהיו לכם מספיק כספים כדי לכסות את מה שאתם מוציאים. עם זאת, עדיין מומלץ להיות חכמים עם הכסף שלכם כדי שתקופת יציבות זו תימשך. אם אתם מבלים מעבר לאמצעיכם או אם אתם פזיזי הוצאות בדרך אחרת, התנהגויות אלה אולי יגררו השלכות. במקום לבזבז, קחו רגע להזכיר לעצמכם שאתם לא בלחץ כלכלי כרגע, זה התגמול.

משמעות טארוט שני הגביעים הפוך

כשהם הופכים, שני הגביעים יכולים לומר שהאיזון שהיה פעם שם נשבר. האיזון הזה היה חלק בלתי נפרד מהשמירה על השניים ביחד, אך לשבור את השותפות הזו משמעותה ליצור ניתוק ומחלוקת. האנרגיה השלילית של שני כוחות קיימת, ובמקום שהם יצטרפו או ימשכו אחד לשני, כמו פלוס ומינוס, נראה שהם דוחים זה את זה.

ייתכן שאתם מגלים שפרטים קטנים מסוימים שלא היוו בעיות קודם לכן, מתחילים להפריע, מה שמסמן שייתכן שיש לאחד הצדדים טינה. קו תקשורת שאפשר לכם ולצד השני לדבר בגלוי על חילוקי דעות נותק, ורק החמיר את מעגל הטינה וחוסר האיזון.

היו הראשונים להיפתח, ואולי תמצאו את הבעיה הרבה יותר קלה לתיקון ממה שחשבתם שתהיה.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
חוסר איזון במערכות יחסים, תלות משותפת, דינמיקת כוח לא אחידהשותפויות עסקיות גרועות, מתח וקונפליקט עם עמיתיםלהוציא יותר ממה שמרוויחים, לחרוג מהתקציב

שני הגביעים הפוך: אהבה

משהו לא ממש כשורה כאשר קלף שני הגביעים ההפוך מופיע בקריאת טארוט אהבה. או ששניכם הופכים להיות תלויים מדי זה בזה, לא מסוגלים לפתח את הכישרונות הייחודיים של כל אדם במערכת היחסים, או שהאיזון בין שני בני זוג יכול להיות מופרע עם דינמיקה כוחנית לא אחידה. אם אתה במערכת יחסים, הקפידו תמיד לטפח את האינדיבידואליות שלכם ושל בן הזוג שלכם; שניכם אנשים שונים, עם תחומי עניין וצרכים שונים. להיות מי שאתם, בעצמכם, יביא יותר למערכת היחסים מאשר אם הייתם זהים לבן\בת הזוג שלכם. לפעמים, קלף זה יכול להצביע גם על הרדיפה אחר אהבה על חשבון כל השאר.

שני הגביעים הפוך: קריירה

בעוד שהשניים הישרים מעידים על יחסים חזקים וחיוביים, ההיפך נכון לגבי שניים הפוכים. אם אתם נמצאים בשותפות עסקית, ייתכן שאתם מתמודדים עם אינטרסים שונים, קונפליקטים או חוסר כבוד. אם עדיין אין לכם שותפות אבל חיפשתם ליצור כזו, זו אזהרה להיות זהירים. ייתכן שהאדם השני לא מעריך אותכם או יחלוק את המטרות שלכם. אם אינכם נמצאים או מנסים להקים שותפות עסקית, סביר להניח שמי שאתם עובדים איתם יכולים להיות די אגרסיביים כרגע. אתם עלולים למצוא חוסר משמעת אם אתם מנהיגים עובדים, או מתח וקור כלליים מהקולגות שלכם אם אתם חלק מקבוצה.

שני הגביעים הפוך: פיננסים

שני הגביעים ההפוכים אינם קלף מרהיב לכספים. במקום זאת, זה מצביע על כך שאולי אין לכם את האיזון שחשבתם שעשיתם שם. נסו לעקוב אחר הוצאות נוספות כדי לקבוע אם יש בעיה. למרות שהקלף לא ממש חיובי, זה גם לא קלף כזה נורא. קל מספיק להשוות בין כמה אתם מרוויחים לבין כמה שאתם מוציאים. יכול להיות שתצטרכו לבחון מקרוב את המספרים ולבצע כמה התאמות בהתאם. עכשיו זה זמן טוב לבדוק איך אתם עומדים בתקציב שלכם ואם משהו לא מסתדר בהוצאות שלכם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שני גביעים

תוכן עניינים