שלושה גביעים

Three of Cups

"חגגו את הצלחתכם עם היקרים לכם"
שלושה גביעים

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

3

המספר הנומרולוגי מייצג הבעה עצמית, הוצאת רעיונות לפועל, צמחיה, צעד ראשון לעבר השלמה.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
ידידות, קהילה, מפגשים, חגיגות, אירועים קבוצתיים, אירועים חברתייםרכילות, שערורייה, עודף, בידוד, בדידות, חיי חברה לא מאוזנים

תיאור קלף טארוט שלושה גביעים

בשלושת הגביעים, תראו שלוש נשים מרימות את הגביעים שלהן באוויר בחגיגה כלשהי. זמנים טובים באוויר, שכן לשלוש הנשים יש זרים עשויים פרחים בשיער. זרים קשורים לעתים קרובות להצלחה ולניצחון, ולכן האושר שלהם ראוי. הנשים נראות גם עומדות על גבי שדה של פרחים ופירות, מה שמוסיף עוד יותר לתחושות השמחה בכרטיס זה. יש תחושות של יופי, צמיחה, חמלה ואושר שהנשים חולקות ביניהן.

הערה מעניינת אמנם, בריידר-וויט האישה שבאמצע מופנית מהקורא ופניה נסתרות מהעין. עם זאת, שתי העלמות האחרות נראות מחייכות.


משמעות טארוט שלושה גביעים ישר

המשמעות מאחורי שלושת הגביעים מייצגת תקופה של אושר. תוכלו לשכוח את דאגות חיי היומיום שלכם ולבלות זמן איכות עם המשפחה והחברים.

שלושת הגביעים יכול להצביע על מפגש משמח עם חבר\ה, קרוב משפחה או אדם אהוב שלא ראיתם מזמן. זה יכול להיות גם חגיגה, בין אם היא שלכם או עבור מישהו או מישהי שאתם אוהבים. האירוע יכול להיות יום הולדת, חתונה, או כל אירוע משמח אחר. באופן כללי, מדובר בבילוי זמן איכות עם אנשים שאתם מוקירים בחייכם.

שלוש העלמות מייצגות את מעגל החברים שלכם שאליהם אתם פונה לאהבה, חמלה ותמיכה כשאתם הכי זקוקים להם. זה יכול להיות חברים ותיקים מבית הספר, מהצבא, מהתואר, עמיתים לעבודה או אנשים שחלקתם קשר מיוחד לאורך השנים.

אם היו לכם בעיות בחיי החברה שלכם, כרטיס זה יכול לסמן את קץ הקשיים הללו. תוכלו לפתור מחלוקות וללמוד כיצד להתמודד עם הבעיה.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
ידידות הפונה לרומנטיקה, מפגשים חברתיים המובילים לרומנטיקהתכנון חגיגה בעבודה, סביבת משרד שמחה ומאושרתהוצאה על חיי חברה, יציבות פיננסית, הגעה לאבן דרך פיננסית

שלושה גביעים ישר: אהבה

שלושת הגביעים מסמנים חגיגות, חברויות והתכנסויות. אם אתם רווקים, ייתכן שיהיה לכם מזל למצוא אהבה בחיי החברה שלכם. ידידות קרובה עשויה גם להפוך לרומנטיקה. אם אתם כבר במערכת יחסים, מפגשים חברתיים יקרבו את שניכם זה לזה. כשאתם יוצאים לעולם יחד כזוג, זה עשוי להקל לראות עד כמה שניכם מסתדרים ביחד. להיות בסביבת חברים ובני משפחה יכול להשפיע חזק על שניכם, ולהזכיר לכם מדוע דווקא שניכם בחרתם אחד בשני. האהבה שלכם יכולה להרגיש עמוקה ומספקת עכשיו.

שלושה גביעים ישר: קריירה

שלושת הגביעים מסמלים חגיגות בכל היבטי חייכם. אם נראה שזה קשור לקריירה שלכם, יכול להיות שמספר אירועים הקשורים לעבודה נמצאים באופק. מסיבות אלו יהיו אירועים משמחים. אלה יכולים ללבוש צורות רבות. יכול להיות שאתה חוגגים סיום לימודים, שינוי בתפקיד או קידום. אם אתם בונים עסק ומתכננים השקה, סביר להניח שהאירועים האלה ילכו טוב במיוחד. סביבת המשרד שלכם יכולה להיות חיובית מאוד כרגע. ייתכן שתגלו שעבודה קבוצתית ושיתוף פעולה קלים יותר כעת, מכפי שהיו בעבר. זהו זמן טוב ליהנות מהחגיגות הללו וממערכות יחסים תומכות.

שלושה גביעים ישר: פיננסים

אם אתם מוצאים את הקלף כאן, זה עשוי להעיד שאולי יש לכם הרבה מה לחגוג כלכלית. כל זה יכול להיות מאוד מרגש, אבל חשוב לא להיסחף מדי. אתם עשויים לגלות שהחיים החברתיים שלכם חשובים לכם יותר מאי פעם במהלך תקופה זו, ולמרות שאתם עשויים להיות בעמדה להיות נדיבים, וודאו שהמזל הטוב שלכם יימשך. היו שמחים, אבל גם אחראים.


משמעות טארוט שלושה גביעים הפוך

כאשר שלושת הגביעים הפוכים, זה אומר שאולי אין לכם זמן להתרועע או לצאת עם חברים. ייתכן שאתם עסוקים מדי בלימודים או בעבודה שאינכם יכולים להקדיש זמן כדי ליהנות. שלושת הגביעים ההפוכים יכולים גם לסמל איבוד קשר עם כמה מחבריך. ככל שהזמן יעבור, אתם עשויים לגלות שאתם מתרחקים אחד מהשני. כשאנחנו מתבגרים, עלינו להתאמץ כדי לוודא שהחברויות שלנו לא יוזנחו.

לחלופין, שלושת הגביעים ההפוכים יכולים לומר שיש חוסר איזון והרמוניה בתוך המעגל החברתי שלכם. רכילות ושערורייה יכולים להרים את ראשם המכוער. אולי מסתתרת קנאה בתוך המעגל הזה, וכתוצאה מכך אתם מרגישים מבודדים.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
רומנטיקה קצרה אך מרגשת, צד שלישי מתערב ביניכםאירועי עבודה לא הולכים כמתוכנן, סביבת משרד הרסניתבזבוז יתר על מפגשים חברתיים, נתינה מעבר ליכולתכם

שלושה גביעים הפוך: אהבה

אם אתם רווקים, משמעות הקלף מעידה על כך שהחיים הרומנטיים שלכם עשויים להיות מהנים ומרגשים, אבל אולי קצרים. מערכות יחסים שהתחילו בזמן הזה עלולות להסתבך במהירות ברגע ששניכם מכירים אחד את השני טוב יותר. אם אתם כבר במערכת יחסים, היזהרו מכל צד שלישי שמנסה להזיק לשותפות שלכם. לפעמים, זה יכול לבוא בצורה של רכילות נבזית, או אולי מישהו או מישהי שמנסים להכניס את עצמם בין שניכם.

שלושה גביעים הפוך: קריירה

כשהם הפוכים, ייתכן שהאירועים והחגיגות ששלושת הגביעים מייצגים בדרך כלל לא יתנהלו כמתוכנן. אם תכננתם השקה או אירוע אחר, זה עשוי לקרות אבל לא יביא את ההצלחה והתוצאה שהתכוונתם. לפעמים, קלף זה יכול לאותת שאירועים אלה יעוכבו או יבוטלו. אם אף אחד מהמצבים האלה לא חל עליכם, סביר להניח שסביבת העבודה שלכם יכולה להיות רעילה כרגע. סביר להניח שיש רכילות וצורות אחרות של חתרנות שהורסות את האחווה. ייתכנו קונפליקטים מסביב; יכול להיות שחלק מזה מופנה אליכם, אבל אולי גם פשוט תצטרכו להתמודד עם הקלעות לאש הצולבת. נסו כמיטב יכולתכם לא להיות חלק מהשליליות הזו. אל תוסיפו דלק למדורה כי זה רק ישרוף אתכם בטווח הארוך.

שלושה גביעים הפוך: פיננסים

הקלף יכול לאותת על מתח כלכלי, בדרך כלל בהקשר חברתי. אם הוצאתם הרבה על חיי החברה שלכם, אירוע או מסיבה כלשהי, ייתכן שתצטרכו לרסן את התקציב שלכם בעקבות זה. לדוגמה, אם אתם מתכננים חתונה או מסיבת יום הולדת, היזהרו מהעומס שזה יכול לגרום למצב הכלכלי שלכם. ייתכן שיש יותר דברים לשלם עבורם ממה שציפיתם. גם שלושת הגביעים הישרים מעידים במעט על החשש הזה, אבל הפוך, האזהרה חמורה יותר. היזהרו מהוצאות ומתן מעבר ליכולתכם. קל להיסחף בחגיגה, אך זה לא ישרת אותכם בטווח הארוך, אלא רק לאבד בכך את ההתקדמות הכלכלית שלכם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלושה גביעים

תוכן עניינים