ארבעה גביעים

Four of Cups

"הזהרו שהפוקוס שלכם לא יסגור אתכם מרעיונות חדשים"
ארבעה גביעים

בפריסת כן או לא, התשובה היא אולי

4

המספר הנומרולוגי מייצג יצירה, השלמה, יסודות, התקדמות, כח, יציבות.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
אדישות, התבוננות, תחושת ניתוק, מלנכוליה, שעמום, חוסר שביעות רצוןבהירות, מודעות, קבלה, בחירה באושר, דיכאון, שליליות

תיאור קלף טארוט ארבעה גביעים

ארבעת הגביעים מציג צעיר יושב מתחת לעץ על פסגת הר, רחוק מאחרים. נראה שהוא בהרהורים ובמדיטציה. לפניו שלושה גביעים מונחים על הדשא בעוד גביע נוסף מוצע לו ביד באוויר. האיש שילב את ידו ורגליו, והוא מביט מטה אל שלושת הגביעים, לא מתרשם, עד כדי כך שאינו יכול לראות את הגביע הרביעי מוגש לו בזרוע המתוחה.

ארבעת הגביעים מייצגים את הנטייה שלנו לקחת כמובן מאליו את הדברים שיש לנו, מה שמקשה עלינו לראות אילו אוצרות היקום מציג לנו. אנחנו נוטים לקבל את התשובות לצרות שלנו ממש סביבנו, אבל אנחנו נוטים להתמקד יותר מדי במה שאין לנו.

 

משמעות טארוט ארבעה גביעים ישר

ארבעת הגביעים נוטים להופיע כאשר אתם מרגישים מיואשים וחסרי מוטיבציה. אתם עלולים להרגיש כאילו אין פתרון או דרך קדימה במצב שלכם. החיים נהיו סטטיים ותקועים, ונראה ששום דבר לא גורם לכם אושר או תשוקה. אתם מרגישים אדישים – בלי קשר למה שקורה, אם היום הוא טוב או רע, שום דבר מזה לא משנה לכם. ארבעת הגביעים מצווה על הערכה עצמית של הגישה שלכם כדי שתוכלו לחלץ את עצמכם מהבוץ הזה. סביר להניח שהפתרון נמצא ממש לפניכם, היד מציעה לכם מוצא, כדי שתשחררו את עצמכם מהעקשנות הנפשית שלכם ותמצאו גישה חדשה.

עליכם לחפש את המניעים, האינסטינקטים והמחשבות שלכם כדי שתוכלו למצוא שוב את התשוקה שלכם. ארבעת הגביעים סובבים סביב מציאת תחומי העניין האמיתיים שלכם ועבודה להגשמתם. חיינו קצרים, ולעתים מונוטוניים, אך עלינו ליצור לעצמנו משמעות. היעדים הפנימיים שלנו אינם שם רק כדי למצוא אותם, אלא כדי להחליט ולדמיין מה הלאה.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
שעמום מחיי האהבה, חוסר ריגוש בזוגיותשעמום בעבודה, מרגישים לא מרוצים מהעבודה או הקריירה, חוסר התקדמותאכזבה מכסף, קנאה באחרים

 

ארבעה גביעים ישר: אהבה

אם אתם רווקים, המשמעות של ארבעה גביעים באהבה מרמזת על זמן של תחושת שעמום או אדישות לגבי חיי האהבה שלכם. לפעמים, זה יכול לבוא באופן טבעי לאחר פרידה, אבל צריך לוודא שזה לא בא מניסיון לא מודע להגן על עצמכם מפני כאב וסבל אפשריים שאהבה הביאה לכם בעבר. הזדמנויות מגיעות כאשר אתם פתוחים לראות אותן, וכרגע אתם לא מסוגלים לכך. אם אתם כבר במערכת יחסים, יכול להיות חוסר עניין ועייפות במערכת היחסים שלכם. ההתרגשות דעכה ואולי תרגישו יותר שותפים לדירה מאשר אוהבים. לפעמים זה דורש רק קצת חקירה ונכונות להתנסות. ללא מאמץ משני בני הזוג, מערכת היחסים עשויה להתקרב לסיומה.

ארבעה גביעים ישר: קריירה

אתם עלולים להרגיש מוסחים ומרוחקים בעבודה. זה עשוי להיות קשה להתמקד במשימות שעל הפרק או להתלהב מפרויקטים. השעמום הזה יכול גם להשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. אתם עלולים להרגיש מדוכדכים, וכך יהיה לכם אפילו יותר קשה להיות פרודוקטיביים. הקיפאון המוחץ שאתם כנראה מרגישים לא הכי עוזר לעניין. קיפאון זה עשוי להיות שורש הבעיה. יכול להיות קשה להתמקד אם אתם מרגישים שאתם לא מגיעים לשום מקום. אולי עשוי להיות מועיל לקחת קצת זמן כדי לנתח בעיה זו; להסתכל פנימה ולדעת מה גורם לכם להרגיש כל כך אומללים ולעשות משהו בנידון יכול לעזור לכם לעשות שינוי לטובה.

ארבעה גביעים ישר: פיננסים

כשזה מגיע לכספים שלכם, הקלף יכול לאותת שאתם עלולים להרגיש מוסחים. האם אתם עסוקים בלקנא במה שיש לאחרים, שאתם לא רואים את מה שעומד מולכם? אולי אתם כל הזמן משווים את המצב שלכם עם אחרים, אך הקנאה הזו יכולה למנוע ממכם להעריך את מה שכבר יש לכם. להיות אסירי תודה יכול לעזור לכם לראות דרכים טובות יותר לשפר את מצבכם הפיננסי, ולהיות פתוחים יותר בכל הנוגע לנטילת סיכונים מהותיים. אם אתם כל כך מקובעים במה שאין לכם, לעולם לא תבחינו בהזדמנויות להשיג בפועל את מה שאתם מקנאים בו. לפעמים קלף זה יכול להופיע גם כהתפכחות כללית מכסף, קפיטליזם ומערכות פיננסיות בכלל.


משמעות טארוט ארבעה גביעים הפוך

בעוד שבארבעה הגביעים הישרים, ייתכן שאתם סובלים מאדישות ומתעלמים מההזדמנויות שהיקום מציע לכם, ארבעת הגביעים ההפוכים מאותת על הרצון להתחיל מחדש.

המודעות הפתאומית ליופי החולף של החיים עלולה להכות בכם כעת, בעוד שבעבר אולי הייתם מנותקים יותר מדי מעצמכם מכדי לראות זאת. אתם מגיעים להבנה שלמרות שהחיים אינם מושלמים, יש בהם יופי, ושמחה נובעת מהבחירה לראות את היופי הזה.

לאמץ רעיונות חדשים, אנשים חדשים ומקומות חדשים; אתם אף פעם לא יודעים לאן ההרפתקאות האלה יכולות לקחת אותכם. רבים עלולים להחמיץ את הסיכויים הללו כי הם מוגבלים מדי באמונות ובשאיפות שלהם.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
להיות יותר פעילים באהבה, הבנה חדשה של אהבההשראה או יצירתיות חדשה, הבנה לגבי קריירה, התאמותגישה חיובית לכספים, כוח רצון להשגת יעדים פיננסיים

ארבעה גביעים הפוך: אהבה

ייתכן שאתם יוצאים מזמן של נסיגה והתבוננות, וייתכן שתהיו פעילים יותר בחיים הרומנטיים שלכם שוב, הפעם, עם הבנה והערכה טובה יותר למה שעשוי להגיע. אם אתם מתאוששים מפרידה, ייתכן שאתם רק מתחילים להרפות מסבל העבר, והעתיד נראה מלא בהבטחה. תתרגשו לקראת מה שהעתיד יביא לכם. עם הבנה טובה יותר של מה אתם רוצים ומי אתם, האהבות הפוטנציאליות שאתם פוגשים עכשיו יכולות להיות שונות באופן מרענן.

אבעה גביעים הפוך: קריירה

הקלף יכול לאותת על קץ לקיפאון שחוויתם בעבודה לאחרונה. השינוי הזה עשוי להיות פתאומי. זה יכול להרגיש כמו סוג של התגלות או כאילו ערפל התפזר. אולי תגלו שהיצירתיות שלכם חזרה פתאום. כתוצאה מכך, אתם עומדים להתקדם בפרויקטי העבודה שלכם תוך שימוש בתחושת ההשראה והיצירתיות החדשה הזו. אם ההכרות החדשות שלכם לגבי הקריירה שלכם אומרות לכם שאתם צריכים לעשות שינוי, עכשיו זה הזמן לעשות זאת. אמנם השינויים עשויים להיות מהירים, אבל אל תטעו שזה מזל. עדיין תצטרכו לרתום את האנרגיה החדשה שלכם. היקום לא ייתן לכם כלום אלא אם תנקטו בפעולה, הזדמנויות שלא שקלתם בעבר או שלא שמתם לב אליהן יכולות פתאום לתפוס את הבכורה בקריירה שלכם.

ארבעה גביעים הפוך: פיננסים

ארבעה הגביעים ההפוכים יכולים לסמן מסע לעבר שיפור כלכלי וביטחון. זה לא רק תוצאה של היכולת שלכם לשלוט על הכספים שלכם אלא גם תוצאה של המאמצים שלכם להעריך את מה שכבר יש לכם. למרות שאולי קינאתם בעבר באחרים על הביטחון הפיננסי שלהם, ייתכן שאתם נוקטים בצעדים כדי להיות חיוביים יותר עם הגישה שלכם לכספים. היקום יתגמל אותכם כשאתם ממקדים את האנרגיה שלכם להרגלים פיננסיים טובים יותר. חסכון והוצאה כפי שאתם צריכים מבלי לתת למה שאחרים חושבים להסיח את דעתכם. היו מוכנים לעבוד על התגמולים שהקלף הזה מסמן.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארבעה גביעים

תוכן עניינים