חמישה גביעים

Five of Cups

"אמצו את האבל, אך דעו שדברים ישתפרו"
חמישה גביעים

בפריסת כן או לא, התשובה היא לא

5

המספר הנומרולוגי מייצג חוסר יציבות, הגזמה, מאמץ יתר, מריבות, שינויים, חופש, אבדן

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
אובדן, אבל, אכזבה, עצב, אבל, חוסר שביעות רצוןקבלה, להמשיך הלאה, למצוא שלווה, שביעות רצון, לראות דברים חיוביים

תיאור קלף טארוט חמישה גביעים

ישנם קלפי טארוט מסוימים שהדימויים שלהם מעלים מיד רגשות שליליים, ולחמשת הגביעים יש משקל כזה. זהו קלף שמסמל אובדן כמו גם את האתגרים הכואבים הנובעים מאובדן מסוים.

הכרטיס מתאר דמות שלובשת גלימה שחורה. האדם מסתיר את פניו במה שנראה כיאוש. יש חמישה גביעים על הקרקע, שלושה מהם נפלו בעוד השניים האחרים נשארים עומדים. אולם נראה שהאדם אינו שם לב שיש שני גביעים עומדים, שכן הוא עסוק מדי באבל על אלו שנפלו. יש נהר עוצמתי שזורם בינו לבין בית או טירה מרחוק, המעיד על כך ששטף רגשות הפריד בינו לבין הבית.

 

משמעות טארוט חמישה גביעים ישר

חמשת הגביעים מסמלים אכזבה, ואת התחושות שמגיעות כשדברים הולכים אחרת כפי שציפיתם. אתם מרגישים אומללים מכך שסיטואציה מסוימת לא באמת התפתחה כפי שקיוויתם. במקום להתקדם לנקודת מבט חיובית יותר, נראה שהקלף הזה אומר שאתם שוכנים בעבר, מעוררים רגשות של רחמים עצמיים וחרטה. המים שנשפכים למעשה מהגביעים מראים שאולי החמצתם הזדמנות. זה גם מראה שהבעיה היא בעיקר רגשית ולא חומרית או כלכלית.

המשמעות של חמשת הגביעים מראה שייתכן שיש לכם בעיות להרפות מדברים שהיו בעבר. מה שכן, זה גם מראה שאתם לא מוכנים ללמוד מטעויות שכבר ביצעתם. הקלף בדרך כלל ישקף אדם שכל כך שקוע בעברו עד שהוא לא מסוגל להמשיך הלאה. מה אומר שיש לו סיכוי גבוה להחמיץ את ההנאות החדשות שהעתיד יכול להביא.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
אבל על פרידה, זמן של מתח ועצב בזוגיותלקחת צעד אחורה בקריירה, אובדן עבודה, אובדן עסקיהפסד כספי, עדיין נותרו דברים להצלה

 

חמישה גביעים ישר: אהבה

ייתכן שאתם עוברים תקופה של אבל עכשיו; אולי יש על מה להתאבל. אולי אתם עוברים פרידה כלשהי, או אם לא זה, אולי זמן של מתח וויכוחים עם בן\בת הזוג שלכם. עם זאת, כדאי להבין שלא הכל אבוד. המשמעות של של הקלף מעידה על אובדן רגשי, אבל גם על כך שאתם מתעלמים ממה שעדיין ניתן להצלה, וממה ששרד. לעתים קרובות, אלה מביאים את זרע התקווה. האם ויכוח לימד אותכם על משהו במערכת היחסים שלכם? האם זה עזר לטפח תקשורת שאם לא כן הייתה נשארת מוגבלת? האם הפרידה הביאה לכם חופש לחקור את האינדיבידואליות שלכם מעבר למערכת היחסים שלכם בעבר? ככל שיש דברים להתאבל עליהם, המשמעות של הקלף מעידה גם על שיש למה לצפות.

חמישה גביעים ישר: קריירה

חמשת הגביעים מסמלים אובדן ואבל. בהקשר של הקריירה שלכם, זה יכול להתרחש בצורה של אובדן עבודה, עסק, פרויקט נחשק או שותפות. אולי אתם נאלצים לקחת צעד אחורה בקריירה שלכם. או שיכול להיות שמישהו שאיתו אתם עובדים עלול לנטוש את הפרויקטים המשותפים, או שתבחרו לעזוב במקום זאת. זו עשויה להיות תקופה של עצב ושינוי. השינויים האלה קשים, אבל הם מציעים הזדמנות למידה. יכול להיות שיש יותר מה להציל ממה שחשבתם בהתחלה. נסו לשמור על קשרים חיוביים עם עמיתים ותיקים מחוץ למשרד. הישארו מחוברים למרכיבים הטובים ביותר של מה שאיבדתם.

חמישה גביעים ישר: פיננסים

הקלף יכול להעיד על מחסור במשאבים. ייתכן שאתם סובלים מהפסד כלכלי משמעותי. ייתכן שיש הרבה לחץ כרגע, וייתכן שתצטרכו לוודא שאינכם מבזבזים, על מנת לבנות את הביטחון הכלכלי שלכם שוב. חשוב כעת יותר מתמיד להישאר חיוביים לגבי מצבכם. למרבה המזל, קלף זה בדרך כלל מצביע על כך שיש הרבה דברים שאתם עדיין יכולים להציל לגבי המצב הזה, אז הסתכלו אל מה שכבר יש לכם, כמו גם את המיומנויות שלכם, כדי לראות במה אתם יכולים להשתמש כדי לפצות על האובדן.

 

משמעות טארוט חמישה גביעים הפוך

כאשר הקלף מתהפך, חמשת הגביעים מציג התאוששות משמעותית מהחרטה כמו גם קבלה נכונה של העבר שלכם. אתם מתחילים להבין את כל ההשלכות של מעשיכם, וסוף סוף הגעתם למקום שניתן להעריך את הלקחים שניתן ללמוד מהניסיון הזה.

אולי אפילו תתחילו לזהות את הערך הכולל של החוויה הכואבת שחוויתם במערך הדברים הגדול יותר. אתם רואים שהסבל והאבל שסבלתם נתנו לכם כוח וחדירו בכם חוסן. אתם מוכנים לאסוף את שני הגביעים שנותרו ועדיין מלאים ולהמשיך בחייכם במלוא העוצמה.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
התגברות על מערכת יחסים קודמת, נרפאים מפצעים ישניםאובדן עבודה מוביל למיקום טוב יותר, ריפוי מפספוס בקריירההקלה מהפסד כספי, בנייה מחדש של ביטחון כלכלי

חמישה גביעים הפוך: אהבה

הגיע הזמן להפסיק לחיות בעבר, כאשר הקלף מופיע בקריאת טארוט אהבה. זהו באמת הקלף של להמשיך הלאה, להרפות את האבל והסבל מהעבר. אם עברתם לאחרונה פרידה, קלף זה יכול להיות מחזה מבורך שיעזור לכם להניע אותכם לקבל את מה שקרה, ולהשלים איתו. כשהפרק הזה נסגר בחייכם, אתם מפנים מקום לאהבה חדשה, כזו שבה באמת חיים בהווה, ולא משווים רומנים פוטנציאליים עכשוויים עם העבר שלכם. אם אתה עדיין בתהליך ריפוי, זה רק טבעי. תנו לעצמכם זמן, והיה עדינים עם עצמכם; תמצאו שוב אושר. אם אתם כבר במערכת יחסים, אולי עברתם תקופה מתוחה. יש לקוות שאתם ובן\בת הזוג ניהלתם את כל הדיונים הדרושים כדי להרגיש שמבינים אותכם וגם שומעים אותכם. נסו לא להתעכב על פגיעות וטינה בעבר; הסתכלו לעבר העתיד ומה ששניכם יכולים לשנות, במקום מה שאינכם יכולים.

חמישה גביעים הפוך: קריירה

חמשת הגביעים ההפוכים הוא סימן להתאוששות. כשזה נוגע לקריירה שלכם, אם סבלתם לאחרונה מנסיגה כמו אובדן עבודה, פיטורים או שעסק טבע וקרס, הקלף מעיד שיש לכם את מה שאתם צריכים כדי לעבור הזמנים הנוראים האלה. אתם יכולים להחזיר חלק מההפסדים שלכם עכשיו. הריפוי בדרך; אתם עשויים להבין שלמרות הסבל שחוויתם, ההפסדים הללו אפשרו לכם למצוא עמדה שהתאימה לכם הרבה יותר. סביר גם שהלחץ והכאב שחוויתם כתוצאה מהצרות הללו יתחילו להכביד עליכם פחות.

חמישה גביעים הפוך: פיננסים

אם חוויתם לאחרונה הפסד כספי, הקלף יכול להצביע על הקלה וסיום לתקופה זו. ייתכן שאתם מוצאים דרכים חדשות ליציבות פיננסית על ידי התגברות על ההפסדים שחוויתם. אולי הצלתם את שארית המשאבים שלכם כדי להשקיע במשהו כדאי, כמו עסק או עיסוק צדדי שעוזר לכם לבנות את הכרית הפיננסית שלכם מחדש. היו גאים במה שהשגתם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חמישה גביעים

תוכן עניינים