שבעה גביעים

Seven of Cups

"צעדו לאחור וגבשו פרספקטיבה נכונה"
שבעה גביעים

בפריסת כן או לא, התשובה היא אולי

7

המספר הנומרולוגי מייצג איבוד או שחזור שליטה, התמקצעות, בחירות, אחריות, מיתוסים, סודות

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
בחירות, חיפוש מטרה, אשליה, פנטזיה, חלומות בהקיץ, משאלת לב, חוסר החלטיותחוסר מטרה, אי סדר, בלבול, הסחות דעת, בהירות, קבלת בחירות

תיאור קלף טארוט שבעה גביעים

שבעת הגביעים מסמלים דמיון, בחירה, משאלת לב, אשליה ופנטזיה. הקלף מראה אדם עם הגב מופנה אלינו, מתבונן ב-7 תמונות שנגלות מתוך הגביעים, כולן מרחפות בעננים. עננים הם ייצוג של חלומות, אשליות, מחשבות ודמיון. ישנן פנטזיות רבות שמופיעות מהגביעים, המייצגות את החזיונות הרבים שרואים תוך כדי חלום. שבעת הגביעים עשויה לרמוז שיש לכם מספר אפשרויות לבחירה.


משמעות טארוט שבעה גביעים ישר

שבעת הגביעים בקריאה מראה שאתם צריכים לראות בבירור את הצללים והחזיונות בדמיונכם, לא רק בחלומות שלכם אלא גם בעולם האמיתי. אתם צריכים להיזהר ממשאלות לב ולהיות ערים לבחירות שאתם עושים. במובן מסוים, שבעת הגביעים מציינים שאתם חולמים שמתרגשים ומפחדים בו זמנית מהדברים שאתם רואים בתת מודע שלכם. עוד אפשרות, ששבעת הגביעים היא תזכורת שלמרות שטוב שיש חלומות ומשאלות, עדיף לנקוט בפעולה כדי להשיג את החלומות הללו. בשלב מסוים בחיים, תצטרכו להפסיק לפנטז ולהתמודד עם המציאות.

אם אינכם יכולים לקבל החלטה בשל האפשרויות הרבות הקיימות, עליכם להעריך את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות כדי לקבל את הבחירה הטובה ביותר. חשוב לנקוט משנה זהירות כשאתם מקבלים את ההחלטה שלכם, שכן נראה שהקלף עצמו מראה שיש לא רק פלאים ואוצרות שעומדים לרשותכם, אלא גם מפלצות וצללים.

ישנם מקרים שבהם שבעת הגביעים עשויים להראות שאתם חיים בדרכים שאינן מבוססות בהכרח בחיים האמיתיים – שהפעולות שלכם מונחות על ידי אשליות שאתם מאכילים את עצמכם. הרעיונות שלכם עשויים להיות כל כך למעלה בעננים, שפותחו רק בדמיון שלכם. ככזה, תצטרכו להפריד בין מה אמיתי ומה לא כדי שתוכלו לעשות בחירות טובות יותר.

שבעת הגביעים קשורים גם לפיתוי. זה חל במשמעות הישרה וגם במשמעות ההפוכה.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
בבחירה בין אוהבים, זהירות לגבי החלטות רומנטיותאפשרויות קריירה רבות, עשו בחירה והיצמדו אליהמספר הזדמנויות פיננסיות, זהירות לגבי בחירות פיננסיות

שבעה גביעים ישר: אהבה

לפניכם מספר החלטות עם הופעתו של שבעת הגביעים בקריאת טארוט אהבה. אם אתם רווקים, אולי תצטרכו לקבל החלטה בין אוהבים שונים, או אולי בין אהבה למשפחה, או אהבה וקריירה. משמעות הקלף יכולה גם לאותת שכל הבחירות עשויות להיראות מפתות כרגע, אבל למרות שהן נוצצות מהבטחות, הן עשויות להיות אשליות. קח את הזמן שלכם ושקלו דברים בזהירות; רק תקשורת והערכה חרוצה יתנו לכם את מה שאתם רוצים. באהבה, אנו עלולים להתפתות למהר לתוך מצבים, לתת לתשוקה ולהתאהבות להנחות אותנו לעבר משהו שבטווח הארוך לא יחזיק מעמד. חשוב לחשוב על כל האפשרויות, כמו גם לבדוק את כל הדגלים האדומים או תחושות הבטן של "משהו לא בסדר". סמכו על האינסטינקטים שלכם.

שבעה גביעים ישר: קריירה

שבעת הגביעים מתארים אדם העומד בפני מגוון אפשרויות. אם קלף זה מופיע ביחס לקריירה שלכם, ייתכן שיוצגו בפניכם דרכים רבות ושונות בהן תוכלו להתקדם בעבודה. ריבוי האפשרויות הזה הוא בדרך כלל דבר טוב, אך אולי חשוב להיזהר לגבי כמה זמן אתם מבלים בחלום על משהו במקום לנקוט בצעדים כדי לגרום לו לקרות. זכרו, נתיב פוטנציאלי טוב רק כמו הצעדים שאתם מוכנים לקחת אותו. יש לכם המון דרכים להתקדם בקריירה שלכם, וכולן יכולות לשרת אותכם היטב. אבל אף אחד לא ישיג לכם את מה שאתם רוצים אם לא תבחרו בדרך אחת ותתחייבו אליה. כל מה שתחליטו בסופו של דבר ישרת אותכם היטב; לכן, פעלו בנחישות ובביטחון.

שבעה גביעים ישר: פיננסים

שבעת הגביעים מרמזים שישנן מספר דרכים שבהן תוכלו לשפר את מצבכם הכלכלי. קחו זמן לשקול מה האפשרויות שלכם. למרות שבדרך כלל הקלף הזה מציג בפניכם הזדמנויות רבות, זה לא אומר שהכל נקבע עבורכם. כדי להפוך את ההזדמנויות הללו למציאות, תצטרכו להיות פרואקטיביים. שקלו כל אפשרות ושקלו אותה בביקורתיות. לעתים קרובות דברים שנשמעים טוב מכדי להיות אמיתיים הם אכן אשליה או תרמית. הקשיבו לאינסטינקטים שלכם ופקחו את עיניכם לכל דגל אדום.


משמעות טארוט שבעה גביעים הפוך

היפוך שבעה גביעים דומה במקצת לגרסה הישרה, שכן שניהם מצביעים על חלומות, אשליות ופיתויים, אך נראה כי הם מדגישים את התכונות השליליות יותר של הקלף הזה. ייתכן שהדעות שלכם נוטות לפנטזיה ולא מבוססות על המציאות. זה עשוי לרמוז שאתם לא ברורים לגבי הדברים שאתם מחפשים.

שבעת הגביעים ההפוכים עשויים גם להמחיש את חוסר הרצון שלכם להתמודד עם מציאות החיים, ואתם מבקשים לברוח דרך דמיון וחלומות בהקיץ.

מצד שני, שבעת הגביעים ההפוכים עשויים להעיד גם על סוף של בלבול, של חיתוך אשליות והתקדמות בבהירות.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
חיי אהבה כאוטיים ומבלבלים, הימנעות מהחלטות רומנטיות, בהירות לגבי אהבההיעדר אפשרויות קריירה, החמצת הזדמנויות, יצירת חזון קריירה ברורבהירות פיננסית, הסחת דעת מיעדים פיננסיים, היעדר יעדים פיננסיים

שבעה גביעים הפוך: אהבה

חוסר הבהירות שלכם לגבי מה אתם רוצים באהבה יכול להפוך את חיי האהבה שלכם למבלבלים וכאוטיים אפילו יותר ממה שהם צריכים להיות. יכול להיות בזבוז זמן, הזדמנויות שהוחמצו, תהפוכות רגשיות, הכל בגלל שאדם לא מסוגל לבחור. חיי ההיכרויות שלכם יכולים להיות במבוי סתום, לבבות שבורים ומסרים מעורבים. חשוב להישאר ממוקדים במה שאתם רוצים, במקום לתת לעולם לעשות את הבחירות שלכם עבורכם. לחלופין, אם אתם מפתחים מודעות מסוימת למה שחשוב לכם, ניתן לתגמל נקיטת פעולה על החלטות אלו. כעת אתם יכולים לנקוט בצעדים הדרושים כדי לגרום לדברים לקרות.

שבעה גביעים הפוך: קריירה

בעוד שבעת הגביעים הישר מייצג שפע של אפשרויות, שבעה הפוכים יכולה לסמן את ההיפך. לעתים קרובות זה נראה לאנשים שמרגישים שהם תקועים בעבודה שלהם ללא הזדמנויות להתקדם. זה נפוץ גם לאלה שמרגישים שהם הבינו מאוחר מדי שהעמדה המושלמת עומדת לרשותם אך הם לא הצליחו לפעול בזמן. ללא קשר אם אחד מהם (או שניהם) חל עליכם, נסו לא להיתלות ברגשות השליליים הללו. קלף זה מייצג גם חזון ברור מבחינת יעדי הקריירה שלכם. השתמשו במיומנויות אלה כדי להעריך בכנות את עמדתכם והיכן נכשלתם. שאלו את עצמכם מה אתם יכולים לעשות כדי להתקדם בצורה יזומה יותר בקריירה שלכם.

שבעה גביעים הפוך: פיננסים

כשזה מגיע לכספים שלכם, לשבעת הגביעים ההפוכים יכולות להיות כמה משמעויות סותרות. תצטרכו לבחון מקרוב את הנסיבות שלכם כדי להבין מה חל עליכם. זה יכול להעיד על בהירות בכל הנוגע לבחירות פיננסיות, לתת לכם את המיקוד וכוח הרצון להגיע ליעדים שלכם. אתם לא מוסחים בקלות ולכן אתם יכולים להתמקד במה שאתם צריכים. ראיית הנולד הזו תשרת אותכם היטב מכיוון שהיא מונעת הוצאות מיותרות. אתם עשויים לגלות שאתם מסוגלים לבצע תקציבים או תוכניות מובנות אחרות טוב במיוחד עכשיו. לחלופין, קלף זה יכול להעיד גם על בלבול ואשליות, או על חוסר יכולת להפוך חלומות בהקיץ למציאות. כשזה מגיע להזדמנויות המוצעות לכם, וודאו שלא מרמים אותכם. ודאו שאתם מבינים את כל העובדות של כל עסקה שמוצגת לכם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שבעה גביעים

תוכן עניינים