שמונה גביעים

Eight of Cups

"כשאתם מקבלים החלטה, קחו אותה בבטחון"
שמונה גביעים

בפריסת כן או לא, התשובה היא לא

8

המספר הנומרולוגי מייצג גילוי, פרקטיות, מיומנות, החלטות, עסקים, אגו

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
נטישה, התרחקות, הרפיה, חיפוש אחר אמת, השארת העבר מאחורסטגנציה, מונוטוניות, קבלת המועט, הימנעות, פחד משינוי, הישארות במצב רע

תיאור קלף טארוט שמונה גביעים

בשמינית הגביעים אנו מתמודדים עם רגע המעבר. אנו רואים דמות בגלימה עוזבת לארץ עקרה ומשאירה אחריה שמונה גביעי זהב. נמאס לו מהגביעים האלה שהוא בילה כל כך הרבה זמן באיסופם, ועכשיו הוא יוצא לחפש מטרה אחרת, גבוהה יותר. זה עשוי להיות תוצאה של שעמום או אומללות שמגיעים עם ההבנה שכל מה שהם חיפשו בחיים אינו מהנה או מספק כפי שהם שיערו פעם.

האדם שמבצע את המסע הזה עשוי גם להעיד שהוא מחפש ריגוש בלא נודע. השטחים העקרים ההרריים שאליהם הוא יוצא יכולים להיות סמלים להתמודדות עם אתגרים חדשים. נראה שהריקנות המוחלטת שלהם מעידה על כך שהם מחכים לאחד שיבוא ויעצב אותם. המסע שנעשה יכול להיעשות במסווה של לנסות דברים חדשים שיש להם פוטנציאל לעזור לאדם לצמוח הן נפשית והן רוחנית.

זה גם מראה את הנכונות להתנתק מאחרים כך שאפשר לעבוד על שיפור עצמי, הבנה עצמית וצמיחה.


משמעות טארוט שמונה גביעים ישר

שמונת הגביעים מציינת זמן לשינוי או מעבר, באמצעות התרחקות ממשהו. בדיוק כמו שזחל צריך לעבור שינוי לפני שהוא הופך לפרפר יפהפה, כולנו צריכים לשנות את עצמנו בחיינו מעת לעת. זה המקרה במיוחד לאחר שנמאס לחיות את מה שהיה היום יום, ולצאת למסע שיעזור לאדם לקבל הבנה עמוקה יותר על החיים בכלל.

קבלת הקלף הזה מראה שאתם לא מרוצים מהחיים שלכם וצריכים לחוות מטרה גבוהה יותר בחיים. יכול להיות שחקרתם את האפשרויות שלכם, הסתובבתם מבחירה אחת לאחרת, טעמתם את היין בכל גביע, כאמצעי לברר מה אתם באמת רוצים בחייכם. אתם חווים כעת תחושת מיצוי – ומגיעים להכרה שאתם חייבים להתרחק ממה שמוכר. זו בחירה, והכרה שאושר אמיתי לא יימצא במה שכבר יצרתם.

לא פעם, קבלת שמיניית הגביעים מראה שאדם עייף מהדברים הארציים והוא עומד לצאת למסע הרבה יותר רוחני. ואם זה המקרה, אז תשמחו, כי השינוי מתרחש כשאנחנו הכי צריכים אותו.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
עזיבת מערכת יחסים לא מאושרת, בעיות נטישהלעזוב עבודה לא מספקת, לקחת חופשה, אסקפיזםבחירה באושר על פני ביטחון כלכלי

שמונה גביעים ישר: אהבה

קחו קצת זמן לשאול את עצמכם האם מערכת היחסים שלכם היא כזו שאתם מרוצים ממנה. משמעות הקלף מציינת שלעתים קרובות יש חשבון נפש שצריך לעשות אם הזוגיות שלכם היא כזו שבאמת מגשימה אתכם. אם אתם מרגישים מסופקים ומאושרים בזוגיות שלכם, אולי זה זמן טוב לבחון כיצד ליעל אותה, איך ניתן למנף את הזוגיות להגשמת היעדים שלכם? אם זה לא המצב, האם אתם יכולים לדמיין איך תבלו את שארית חייכם עם האדם הזה? האם הם מעודדים אותכם להיות האני הטוב ביותר שלכם? האם הם מעודדים אותכם לגדול? או במקום זאת אתם איתם כי אתם מפחדים להיות לבד, או לחזור שוב לסצנת היכרויות? זה לא הוגן עבורכם ועבור בן\בת הזוג שלכם. צריך הרבה אומץ להסתכל בכנות פנימה ולענות על השאלות האלה.

שמונה גביעים ישר: קריירה

שמונה הגביעים בקריאת טארוט בקריירה יכולים לאותת על כמה דברים. מכיוון שהקלף באופן כללי מסמן להתרחק ולהשאיר משהו מאחור, זה יכול להיות פשוט כמו לקחת חופשה מהעבודה, או להתרחק מעבודה לא מספקת. אם העבודה הייתה מתישה במיוחד לאחרונה, רק קצת אסקפיזם עשוי לעזור לכם להרגיש רעננים. אם אתם מנסים לקבל את ההחלטה אם לעזוב את העבודה שלכם או לא, זכור שלפעמים אתם צריכים לדעת מתי לצמצם את ההפסדים שלכם ולהמשיך הלאה. אם תדעו להפיק את המרב מכל מצב ולקבל החלטות אחראיות, הקלף יציע לכם יציאה ממצבים גרועים לטובת טובים יותר.

שמונה גביעים ישר: פיננסים

לפעמים כדי לעשות את הבחירות הנכונות עבורנו, אנחנו צריכים להשאיר את מה שבנינו מאחור. שמונת הגביעים יכולים לרמוז שאולי תצטרכו להשאיר מאחור חלק מהביטחון הכלכלי שלכם כדי לבנות חיים שמתאימים לכם. קחו זאת כהזדמנות לטפל בכספים שלכם לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הגדולה. שימו לב כמה אתם מוציאים ועל מה. היזהרו מהוצאות גדולות ברגע הנוכחי. אתם עלולים לגלות שאין לכם כל כך הרבה כסף להוציא עליהם כפי שאתם חושבים שיש לכם. קלף זה עשוי להיות רק אזהרה לתכנן מראש.


משמעות טארוט שמונה גביעים הפוך

קבלת שמונה הגביעים הפוך יכולה להראות שאתם נמצאים במצב של בלבול לגבי המסלול שאתם אמורים ללכת. הבלבול נובע בדרך כלל מאי ידיעתכם מה הכי טוב עבורכם ובסופו של דבר, היסחפות בים של אי ודאות הולכת להיות התוצאה.

אדם שימצא את עצמו חסר מטרה ואין לו יעדים ברורים בחייו, בסופו של דבר, כמעט תמיד יסחף לאן שגלי החיים לוקחים אותו.

מצד שני, אולי אתם מודעים למה שאתם צריכים לעשות. יש משהו שבחיים שלכם שכבר מזמן הפסיק להביא לכם שמחה או הנאה, ולמרות שהרצון של נשמתכם הוא לעוף ממנו, אתם מוצאים את עצמכם נשארים. המחשבה לעזוב את הביטחון של מה שבניתם ממלאת אותכם בפחד – אתם מפחדים גם משינוי וגם מאבדן משהו שנתן לכם נחמה ואושר.

רוב האנשים בדרך כלל מוצאים את עצמם תקועים בלימבו כי הם תקועים בין שתי החלטות חשובות. למשל, אדם יכול לרצות לשנות ולעבוד על עצמו לטובה, ובמקביל, ייתכן שהוא לא מסוגל להקריב את הקורבנות הדרושים כדי להשיג את היעד. עלינו לאזור אומץ, להאמין שמגיע לנו יותר טוב, שיש דברים משמחים עוד יותר שמחכים לנו אם נצא למסע הזה.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
להישאר במערכת יחסים גרועה, פחד להיות לבדקבלת עבודה לא מספקת, פחד משינויבחירה בביטחון כלכלי על פני אושר

שמונה גביעים הפוך: אהבה

משמעות הקלף ההפוך הוא שהבטן שלכם אולי אומרת לכם שאתם צריכים לעזוב את השותפות שלכם, אבל יש משהו שעוצר אותכם. חשוב לעסוק בזה ולהטיל ספק בפחד הזה. כל כך קשה לוותר על מה שנבנה, על הזמן והרגשות והאנרגיה שהשקענו באדם אחר, אבל לפעמים צריך להיות חכמים מספיק כדי להשאיר משהו שבאמת לא עובד מאחור. תצטרכו לברר אם הרצון לעזוב נובע מכך שהקשר באמת מגיע לסופו, או שעדיין ניתן להציל אותו. תנו לעצמכם זמן לקבל ראש ברור לגבי מה שאתם צריכים לעשות, ולטפל בכל מה שמונע ממכם להמשיך הלאה.

שמונה גביעים הפוך: קריירה

כאשר שמונת הגביעים מתהפכים, ייתכן שאתם מתקשים, או אפילו מסרבים ממש להתרחק ממשהו מתוך פחד. אתם עלולים להרגיש שאתם בקריירה לא מספקת, שיש לכם את הכוח לשנות. אתם יכולים לבחור לקבל תפקיד שלא מציע לכם שום תגמול רגשי, מוצא יצירתי או הזדמנות לצמיחה, או לבצע את השינויים הדרושים כדי לחפש מקום אחר. אל תפחדו להשאיר משהו מאחור אם הוא כבר לא משרת אתכם. משימה זו נכונה גם למי שבבעלותם עסק משלהם. אם אתם מחזיקים בעסק או בעבודה שלכם מתוך תחושת חובה או פחד, זה הזמן לשחרר.

שמונה גביעים הפוך: פיננסים

הקלף מאותת שאולי תתקשו להשאיר מאחור חלק מהביטחון הפיננסי שלכם במרדף אחר משהו טוב יותר עבורכם. ייתכן שאתם מחזיקים בעבודה שאינה משרתת אותכם מחשש שלא תמצאו עבודה משתלמת יותר במקום אחר. חשש זה לגיטימי, אך לעיתים נדרשים החלטות וסיכונים נועזות. תצטרכו לשקול כמה האושר שלכם באמת שווה. הקדישו מעט זמן בכל יום כדי לחפש מקומות שעשויים לענות על הצרכים הכלכליים שלכם ובמקביל לשרת את הרגשיים שלכם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שמונה גביעים

תוכן עניינים