עשרה גביעים

Ten of Cups

"כל מה שתכננתם התרחש, החיים והאהבה טובים כלפיכם"
עשרה גביעים

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

10

המספר הנומרולוגי מייצג השלמה סופית, יעד סופי, תוצאה של התמדה, הכרה, תרומה, הבנה, סיום.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
אושר, חזרה הביתה, הגשמה, יציבות רגשית, ביטחון, הרמוניה ביתיתבית אומלל, פרידה, סכסוך ביתי, חוסר הרמוניה, בידוד

תיאור קלף טארוט עשרה גביעים

בעשרת הגביעים יש זוג שמחזיקים זה את זה מול בית יפהפה וגינה ירוקה. לצדם שני ילדים משחקים בשמחה. בני הזוג נראים מחזיקים זה את זה בחיבוק אוהב ורומנטי, בזמן שהילדים משחקים בחופשיות. נראה שבני הזוג נמצאים בזוגיות יציבה, אך גם התברכו בשפע של בית נוח וילדים יפים. האדמה הירוקה מסמלת פוריות, והנהר מראה עד כמה הרגשות של בני הזוג זורמים בחופשיות, כלומר מערכת היחסים שלהם די שלווה. מעל בשמים ישנן עשר כוסות, מעוצבות בקשת, שנועדו לסמל ברכות משמים. הקשת שמאחוריהם מראה את קץ הזמנים הקשים והצער, וחיים מאושרים חדשים שבהם כל אחד ואחד מבני המשפחה ייהנו. קלף עשרת הגביעים מתאר 'יש הכל'.

משמעות טארוט עשרה גביעים ישר

מהתיאור המשמח שלו, אנו יכולים להניח שעשרת הגביעים מגלמים אושר, שמחה, שביעות רצון וסיפוק רגשי במשפחה, במערכת היחסים או בבן לוויתכם. הוא מייצג מצב אידילי של נוחות, הרמוניה, שלווה ואהבה שגורם לכם להרגיש כאילו אתם בגן עדן. כאן התגשמו כל החלומות, הרצונות, הצרכים והמשאלות שלכם, ואתם מרגישים תחושת סיפוק מלאה. קחו רגע ותנשמו, הביטו סביבכם והיו אסיר תודה על כל הברכות שלכם. כרטיס זה מסמל משהו שכל כך הרבה מאיתנו מחפשים.

לראות את עשרת הגביעים זה להצביע על הגשמה רגשית אמיתית – כזו שבה הסיפוק העצמי הבודד של תשעת הגביעים משותף עם אחרים כדי ליצור תחושה אמיתית של קהילה ומשפחה. זוהי התגבשות הרצון התמים של אס הגביעים. לאחר שלמד איך לאהוב את עצמו, תשעת הגביעים הבשילו לעשרת הגביעים, שבבסיסם על האופן שבו אושר אמיתי נובע מיצירת קשרים אותנטיים עם אחרים. קלף זה קשור בעיקר לתחושה של 'באושר ועושר' – של משפחה, של הרמוניה ושלווה מתמשכת.

זוהי אינדיקציה למשפחה הרמונית, שכן הקלף מראה לכם שאתם חיים בשלווה מושלמת. אין צורך בעוד התאמות או תזוזה, אתם צודקים, פשוט הרגעו ותהנו מהרגע שלכם. בקריאה באהבה, הקלף הזה מראה שהוא רומנטי, אמיתי וישר – ויש לו פוטנציאל חזק למשהו ארוך טווח. זה ראוי לכל המאמץ שלכם כדי שזה יתגשם.

עשרת הגביעים יכול להצביע גם על חופשה משפחתית שבה תוכלו להירגע ולבלות עם בני המשפחה.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
מחויבות, לקיחת הצעד הבא במערכת היחסים, יציבות לטווח ארוך, מערכת יחסים מתמשכתתחושת שייכות בעבודה, אחווה בין עמיתים, עבודה מספקת ותומכתיציבות פיננסית וביטחון, הרגשה של סיפוק

 

עשרה גביעים ישר: אהבה

אהבה היא רגועה ומתוקה עם משמעות עשרת הגביעים. בילוי עם המשפחה שלכם יכול להיות מתגמל במיוחד עכשיו. יכול להיות שאתם מציגים את בן\בת הזוג למשפחתכם, או עושים את הצעד הבא במחויבות שלכם יחד. משמעות הקלף מעידה גם על יציבות, שלווה ונוחות לטווח ארוך. אם אתם רווקים, ואתם פוגשים מישהו או מישהי בזמן הזה, סביר להניח שהקשר יהיה כזה שנמשך.

עשרה גביעים ישר: קריירה

למרות שעשרת הגביעים לרוב קשורה יותר למשפחה מאשר לעבודה, קלף זה יכול גם להביא קצת שמחה לקריירה שלכם. הוא זה יכול להצביע על סוג של נוחות ושייכות שאתם מוצאים מהעמדה הנוכחית שלכם. יש מספיק הזדמנויות לצמיחה ויצירתיות שאינכם צריך לדאוג לגבי ההיבטים הללו בקריירה שלכם. סביר להניח שיש לכידות ואושר בינכם לבין עמיתיכם לעבודה, ותרבות המשרד יכולה להרגיש מסבירת פנים ותומכת. אתם עשוים לגלות שהעבודה מעניקה לכם איזון נוח בין עבודה לחיים, ויש לכם את הביטחון לבלות חלק ניכר מהזמן עם המשפחה שלכם. הקלף יכול גם להעיד על פרישה או עזיבת מקום עבודה כדי לטפל במשפחה.

עשרה גביעים ישר: פיננסים

מכיוון שעשרת הגביעים מאותתים על יציבות והרמוניה משפחתית, אתם עשוים לגלות שיש לכם ולאהובים שלכם את מה שאתם צריכים כדי להרגיש שמחים ובנוח. זה לא תמיד מתורגם לעושר, אלא בידיעה שיש מספיק לתחושת יציבות וביטחון. אם היו לכם בעבר מריבות עם המשפחה על בעיות כלכליות, אלה יכולים כעת להתפוגג.

משמעות טארוט עשרה גביעים הפוך

כאשר עשרת הגביעים מתהפכים, הקשרים החזקים שיוצרים עם המשפחה והקהילה נשברים, או מתפתלים. עשרת הגביעים הוא באמת הקלף הכי 'בשמחה', אבל איכשהו התמונה האידיאלית הזו של שלום בית ונוחות נשברת, או הייתה לא מציאותית לאורך כל הדרך. במקום חיבורים, אתם עשויים למצוא מרחק. במקום להתאחד, אולי אתם מתפרקים.

נראה שהתקוות שלכם לזמנים מאושרים ולרגעים מיוחדים לא עומדות בציפיות שלכם. כדאי ללמוד להתייחס אחד לשני בצורה טובה, לאהוב זה את זה ולדאוג אחד לשני. זו הדרך הטובה ביותר להבטיח שתשמרו על חייכם ההרמוניים.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
קרובי משפחה מתערבים, כוחות חיצוניים המשפיעים על מערכת היחסיםמקום עבודה עוין, מתחים בין עמיתים, בידוד במקום העבודהויכוחים עם המשפחה על כספים, חוסר יציבות כלכלית

עשרה גביעים הפוך: אהבה

אפשר להציע שהפירוש הוא התנגשויות בין משפחה לאהבה על ידי משמעות הקלף. עניינים חיצוניים עשויים ליצור כאוס בחייכם הרומנטיים, כולל התערבות קרובי משפחה המאמינים שלא נועדתם להיות ביחד. חשוב כעת יותר מתמיד להתמודד עם ביקורות מהמשפחה כיחידה; להגן זה על זה ולהימנע מוויכוחים פומביים. ודאו שבן\בת הזוג שלכם ירגיש אהוב גם בתקופה סוערת זו.

עשרה גביעים הפוך: קריירה

כאשר עשרת הגביעים מתהפכת בקריאה בקריירה, ייתכן שאתם מתמודדים עם תחושת מתח, בדידות ותסכול בעבודה. האווירה עוינת מהרגיל, וייתכן שהקולגות שלכם לא תומכים כעת. אתם עלולים להישאר עם התחושה שאתם לא ממש שייכים לתפקיד הזה, ותחושת היציבות והביטחון הבסיסית שלכם עלולה להרגיש לא יציבה. לפעמים, קלף זה יכול גם לאותת על הפרה באיזון העבודה-בית שלכם. ייתכן שאתם עובדים יותר שעות ממה שציפיתם וחיי המשפחה שלכם סובלים כתוצאה מכך.

עשרה גביעים הפוך: פיננסים

כשזה מגיע לכספים שלכם, עשרת הגביעים ההפוכים יכולים לאותת על חוסר הרמוניה בנוגע לבעיות של כסף. אתם עלולים להיתקל במחלוקות בבית על כמה אתם צריכים להוציא, או כמה ממה שיש הוא שלכם לעומת של מישהו אחר. יכולה להיות תחושה של חוסר יציבות כלכלית בבית שיכולה להוסיף לאווירה העצבנית הזו. הכספים והרגשות שלכם צפויים להיות קשורים עמוק כעת, ופתרון בעיות באחד או באחר עשוי להיות מועיל בניקוי כל הבלגן.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עשרה גביעים

תוכן עניינים