נסיך הגביעים

Page of Cups

"אל תתנו לרגשות שלכם לעמוד בדרככם"
נסיך הגביעים

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

10

המספר הנומרולוגי מייצג מסע שהושלם, מסע שמתחיל. כל הנסיכים הם מספר 10, אך הנוכחי מתמקד יותר בצד הרגשי שלו.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
אידיאליזם, רגישות, חולם, נאיביות, תמימות, ילד פנימי, ראש בענניםפגיעות רגשית, חוסר בגרות, הזנחת ילד פנימי, אסקפיזם, חוסר ביטחון

תיאור קלף טארוט נסיך הגביעים

נסיך הגביעים הוא למעשה נסיכה. היא מייצגת את ההשראה הבלתי צפויה שמגיעה אלינו מהלא מודע, אולי בדרכים שאולי לא באמת נבין. בקלף זה, צעירה על שפת הים לובשת טוניקה כחולה המעוטרת בהדפסי פרחים, ומחזיקה כוס מוזהבת. היא גם לובשת כומתה שנראית בוהמיינית למדי, וצעיף גולש ארוך. הוא מופתעת מדג שיוצא מהכוס, כאילו לברך אותה מתוך אגדה. היא לא יכולה לשתות ולא להרים לחיים עם הספל כשהדג בוהה בה ולכאורה מנסה לדבר איתה.

משמעות טארוט נסיך הגביעים ישר

אחת המשמעויות החשובות ביותר בנסיך הגביעים היא שאתם צריכים להיות פתוחים לרעיונות חדשים, במיוחד כאלה הנובעים מהשראה אינטואיטיבית. נראה שהקלף מציין שצריך לאמץ השראה כזו, למרות שזה משהו שאולי לא ציפיתם לו. הקלף יכול להוביל אותכם להרפתקה ולפתוח דלתות רבות. אם מדובר בקריאה בעלת אופי יצירתי, למשל, להיכנס למוזיקה או לאמנות, יש דחיפה חזקה במיוחד מהכרטיס הזה ללכת על זה.

כאשר אתם מתמודדים עם מצבים קשים, והפסקתם לרדוף אחרי החלומות שלכם, נסיך הגביעים אומר לכם שאתם צריכים להתמודד עם הנושא מנקודת מבט אחרת לגמרי. דבר זה מסמל התמדה מכיוון שזו הדרך היחידה שבה אתם יכולים להגשים את החלומות שלכם. הקשיבו לאינטואיציה שלכם, עקבו אחר הייעוד שלכם והאמינו שהכל אפשרי.

עבור אלה שחוששים לחשוף את רגשותיהם, נסיך הגביעים יכול לומר שהגיע הזמן לשחרר ולהראות את הרגשות האלה. היצירתי והרגשי אצלכם צריכים לבוא לידי ביטוי, לא משנה כמה הם עשויים להיראות חסרי משמעות. ברוב המקרים, יש אנשים שלא יכולים לבטא את עצמם מכיוון שהם רוצים להגן על האגו שלהם. נסיך הגביעים מציין שזה בסדר לקבל התחלה חדשה – לקבל את פניכם האמיתיים.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
נקודת מבט רעננה על מערכת יחסים, יראה ופליאה על אהבה ורומנטיקהלמצוא מוצא יצירתי בעבודה, חלומות בהקיץ על מסלולי קריירהמטרות פיננסיות לא מציאותיות, חלומות בהקיץ מבלי להתאמץ

 

נסיך הגביעים ישר: אהבה

האדם המיוצג על ידי הקלף הוא אדם אינטואיטיבי, יצירתי ורגשי. לעתים קרובות יש להם איכות תמימה ונאיבית, ללא קשר לגילם האמיתי. אם הקלף הזה לא מצביע על אדם בחייכם כרגע, הפתעות משמחות עשויות לחכות לכם. אם אתם כבר במערכת יחסים, ייתכן שאתם מסתכלים על כך בעיניים רעננות, תחושת פליאה ויראה, והערכה חדשה לחלקים של בן\בת הזוג שלכם שלא ראיתם בעבר. אם אתם רווקים, הגישה שלכם לאהבה יכולה להיות קסם ילדותי. כל מה שקשור לרומנטיקה ולבני זוג פוטנציאליים יכול להרגיש חדשני להפליא עבורכם.

נסיך הגביעים ישר: קריירה

נסיך הגביעים הוא אדם בעל דמיון, רגיש ויצירתי, ובקריאת קריירה, הוא יכול לאותת לרוב על התמקדות בתחומים יצירתיים כמו אמנות, אופנה, שירה ומוזיקה, או כל תחום שבו אתם יכולים להשתמש בכישרון המולד שלכם כדי ליצור משהו. הקלף יכול לעתים קרובות להקשות לבטא את רגשותיכם במילים, ולפיכך, היציאות היצירתיות שלכם נוטות להיות ממקומות שבהם הן יכולות לבטא את עצמן. עם זאת, לעתים קרובות הראש שלכם בעננים, אז וודאו שאתם לא סתם חולמים בהקיץ על יעדי העבודה שלכם, ולמעשה אתם משקיעים מאמצים ומבצעים פעולה כדי להפוך אותה למציאותית. עקבו אחר החלומות שלכם, אבל תחילה וודאו שהם מבוססים היטב במציאות.

נסיך הגביעים ישר: פיננסים

בכל הנוגע לכספים, הקלף יכול להציע חלומות בהקיץ, ואולי יעדים פיננסיים שאינם מציאותיים. אולי עדיף לעתיד לטווח ארוך שלכם להתמקד בדברים הניתנים להשגה, ובהשלמת יעדים אחד בכל פעם במקום לקוות להגרלה, או להשקעה מסוכנת אחרת שתביא לכם את מה שאתם רוצים.


משמעות טארוט נסיך הגביעים הפוך

המשמעות של היפוך נסיך הגביעים היא שאתם עוברים חסימה ביצירתיות שלכם. יש דברים או פרויקטים שמעניינים אותכם, אבל נראה שאתם עושים אותם מסיבות אחרות מלבד השמחה שבדבר. אולי אתם עושים אותם בשביל כסף, בשביל תהילה או משהו אחר. הנסיך ההפוך יכול להצביע על כך שאתם צריכים לזכור את השמחה שהפרויקטים שלכם הביאו לכם מלכתחילה כדי להחזיר את רוח הדמיון שלכם.

משמעות נוספת של היפוך נסיך הגביעים היא שהוא יכול לסמל אדם בעייתי. אחד שמפחד מהמציאות בין אם זה רגשי, כלכלי, מחלה או משהו אחר. אנשים כאלו מתקשים להתמודד עם בעיות אלו, בעיות שאולי מובילות לשימוש לרעה באלכוהול או בסמים כדי לברוח. הייצוג יכול להיות אתם או אדם אהוב שנאבק בקבלה עצמית.

הקלף גם יכול להצביע על כך שלמישהו חסר השראה, הוא נאבק בערך עצמי נמוך, והוא מדוכא בקלות. מה אתם יכולים לעשות כדי לעזור לו או לעצמכם לעורר השראה להיות האני הטוב ביותר?

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
בן זוג ביישן, פגיע, בן זוג לא בוגר רגשית, חוסר ביטחון ברומנטיקהפגיעות רגשית בעבודה, חוסר ביטחון בעבודה, חסימות יצירתיותלהיות בהכחשה לגבי כספים, הימנעות מהחלטות פיננסיות

נסיך הגביעים הפוך: אהבה

ביישן, מהסס ואולי קצת מביך, נסיך הגביעים יכול להצביע על מישהו או מישהי בחייכם הרומנטיים עם המאפיינים האלה. הם עשויים להגיב היטב לאיזה תשומת לב נחוצה, ולאט לאט להיפתח אליכם אם הם מרגישים בטוחים. אולם לפעמים, אדם זה עשוי להיות גם קצת בוסרי מבחינה רגשית; יכולים להיות התקפי זעם, חוסר ביטחון והרבה שטויות. אם קלף זה אינו מייצג אדם, היו מודעים לתכונות אלו בעצמכם. האם חוסר הביטחון שלכם קיבל את הטיפול הראוי? איך הוא השפיע על חייכם הרומנטיים?

נסיך הגביעים הפוך: קריירה

האם היו לכם בעיות בהתמודדות עם הרגשות שלכם בעבודה? הקלף יכול להצביע על כך שלא הייתם מקצועיים, או אולי נתתם לרגשות שלכם להפיק מכם את המיטב. לעתים קרובות, כאשר אנו נמצאים במצבים חדשים אנו עשויים להיתקל ברגשות שאיננו יודעים כיצד לתעל למשהו חיובי. אם תחום העבודה שלכם הוא בתחום יצירתי, הנסיך ההפוך יכול גם לרמוז על כך שהיה לכם קשה להתמודד עם חסימות יצירתיות. גם זה יעבור, אם אתם יכולים לזכור את הסיבה שהתאהבתם בעשיית מה שעשיתם מלכתחילה. מצאו השראה.

נסיך הגביעים הפוך: פיננסים

אם התמודדתם עם מכשולים פיננסיים כלשהם, תצטרכו לוודא שיש לכם שליטה על הרגשות שלכם. הימנעו מלאפשר לעצמכם להיסחף, ולעשות בחירות מסוכנות כתוצאה מכך. אם הייתם בהכחשה לגבי המצב הפיננסי שלכם, זהו הזמן להתמודד עם זה במקום לברוח. ניתן ללמוד לקחים רבים וחשובים; והכחשה רק מעכבת את הבלתי נמנע.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נסיך הגביעים

תוכן עניינים