אביר הגביעים

Knight of Cups

"הביעו את היצירתיות שלכם עם רגש, אהבה וחמלה"
אביר הגביעים

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

6

המספר הנומרולוגי מייצג אנרגיות החיים, תשוקה, אהבה, משפחה. כל האבירים הם מספר 6, אך הנוכחי מתמקד יותר בצד הרגשי שלו.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
אידיאליסט, מקסים, אמנותי, חינני, טקט, דיפלומטי, מתווך, מנהל משא ומתןאכזבה, התקפי זעם, מצב רוח, סערה, הימנעות מקונפליקט, יהירות

תיאור קלף טארוט אביר הגביעים

אביר הגביעים הוא קלף המתאר אביר צעיר הרוכב בצורה מפוארת על סוס לבן ובו בזמן מחזיק גביע כאילו הוא שליח מסוג מסוים. שלא כמו אביר המטות או אביר החרבות, האחד המסוים הזה לא מסתער יחד עם הסוס שלו. במקום זאת הוא נע לאט קדימה, מה שמספק לכל התפאורה רושם כולל של שלווה ורוגע. הסוס ידוע כמייצג את הדחף, האנרגיה והכוח של האדם. צבע הסוס הוא לבן, שהוא סמל ידוע לרוחניות, אור וטוהר.

משמעות טארוט אביר הגביעים ישר

האמת היא שאביר הגביעים הוא הנשי ביותר מבין כל קלפי האבירים בטארוט. עם זאת, חשוב לציין שזה אפילו לא מרמז במעט על כך שהוא אביר פחות ראוי. להפך, זה מרמז שהוא נמצא בקשר הולם עם רגשותיו ועם האינטואיציה שלו, ושהוא משתמש בהם לרווחתו שלו ובמהלך מסע הרומנטיקה והפיתוי הרבים שלו. הוא בדרך כלל די מושך ומקסים לאחרים, ללא קשר למינם. כשהוא עומד בפני החלטה ממשית, אביר הגביעים הולך להקשיב ללבו, ללא קשר אם זו בעצם בחירה הגיונית או לא. הוא יכול להתבטא גם כאירוע או כאדם בחייכם, או כחלק מהעצמי שלכם. הוא מופיע כשליח – ויחד איתו הוא נושא הזמנה או הגעה של משהו או מישהו \ מישהי שעומדים להעניק לך תועלת רגשית מסוימת. כאביר, הוא אחראי גם על לקיחת מתנות סדרת הגביעים, והבאתן החוצה לעולם. לכן הוא יכול גם לייצג את הביצוע של פרויקט כלשהו בעל ערך רגשי או יצירתי משמעותי עבורכם.
משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
רומנטיקה, משיכה, פלירטוטים, מאוהב באהבה, ציפיות לא מציאותיות מאהבהדיפלומטיה בעבודה, טאקט יצירת לכידות צוות טובה יותר, פתרונות יצירתייםגישור מחלוקות בנושאי כספים, שימוש ביצירתיות להשגת יעדים פיננסיים
 

אביר הגביעים ישר: אהבה

הרומנטיקה מגיעה אליכם עם משמעות הקלף אביר הגביעים. אדם זה מאוד מאוהב ברעיון של אהבה, ויוצא מגדרו כדי להראות זאת. עם זאת, לפעמים, האדם הזה הולך קצת רחוק מדי במרדף אחר אהבת אמת; עד כדי כך שיש להם ציפיות די לא מציאותיות מבני זוג מושלמים ומערכות יחסים מושלמות. ללא מנה עדינה של מציאות, הם יכולים לעבור מאחד לאחר, ולהשאיר שרשרת לבבות שבורים, פשוט כי כל אחד מהם הראה לבסוף את הפגמים המאוד אנושיים שלו. היו מודעים להתקרבות לרומנים שלכם עם הגישה הזו. נסו ליהנות מדברים כרגע, ושמרו את העולם האמיתי באופק בזמן שאתם ממשיכים בחיפוש אחר אהבה.

אביר הגביעים ישר: קריירה

אביר הגביעים מייצג את היכולת שלכם להתמודד עם מצבים בעבודה בטקט ובחן. אתם דיפלומטיים במיוחד כרגע. קל יותר להתמודד עם קונפליקטים סביבכם בשלב זה. אתם מסוגלים לפתור בעיות בעזרת פתרונות יצירתיים, כמו גם החיבור הרגשי והמודעות שלכם לאחרים. אתם יכולים לראות פתרונות שלא חשבו עליהם, שאחרת עלולים להישאר בלתי גלויים. יצירתיות זו יכולה לחול עליכם ועל המקצוע המיועד שלכם בכלל. אם שקלתם להיכנס לעבודה בתעשייה יצירתית, קלף זה יכול גם לסמן את הצלחתכם בתחום זה.

אביר הגביעים ישר: פיננסים

בכל הנוגע לכספים שלכם, האמפתיה, החמלה והמיומנות שלכם בתיווך שיחות קשות יכולות להיות מועילות כבר עכשיו. סביר להניח שהמחלוקות על כסף יוקלו כל עוד תוכלו להשתמש בכישרון הזה כדי לשמור על השקט. אם הייתם במצב כלכלי מתוח, קלף זה יכול גם להצביע על כך שאולי תצטרכו להיות יצירתיים כדי לפתור את הבעיות שלכם. עם זאת, סביר להניח שתצליחו לשנות את הבעיות שלכם ברגע שתצליחו להסתכל מחוץ לקופסה.

משמעות טארוט אביר הגביעים הפוך

הפוך, אביר הגביעים אומר שאתם מאפשרים לרגשות שלכם לשלוט בחייכם הרבה יותר ממה שאתם צריכים. אתם עלולים להיות קנאים מדי, רגשניים או עם מצב רוח. למעשה, זה עשוי להגיע לנקודה של חוסר יכולת ממשית לנקוט פעולה, מה שבהחלט יש להימנע ממנו. קפיצה למסקנות מהירה מדי אופיינית לאביר גביעים הפוך, ועשיית שיפוט ללא המידע הדרוש הוא עניין נפוץ מאוד אצלו. הקלף מצביע על מצב שיכול להיחשב מושך בהתחלה, אבל מהר מאוד מתברר כמשהו שונה מאוד. עם ציפיות כה גבוהות, כולם ייצאו די מאוכזבים.
משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
הימנעות מקונפליקט באהבה, בן זוג פסיבי אגרסיבי, רגשות משתנים במהירות, מיצג שוואמתחים ומצב רוח בעבודה, הימנעות מעימות בעבודההימנעות מהחלטות פיננסיות, אכזבה כלכלית

אביר הגביעים הפוך: אהבה

כאשר אביר הגביעים מתהפך, הוא יכול להיות פסיבי-אגרסיבי למדי, ומלא הבטחות ריקות. בהיותו רומנטיקן גדול, רבים מהסיפורים שלו והצהרות האהבה שלו יכולים להיות מוגזמים מדי. אם זה לא נשמע כמו אדם בחיי האהבה שלכם כרגע, זה יכול להצביע במקום זאת על תחושת עומס עם השינויים הרגשיים שמתרחשים בחייכם הרומנטיים. תחושות יכולות להיות חמות ואז קרות, ומראה מושלם יכול להתנפץ במהירות. היזהרו מאוהבים שלוחשים דברים מתוקים, וודאו שהם באמת מתכוונים למה שהם אומרים.

אביר הגביעים הפוך: קריירה

כשזה מגיע לקריירה שלכם, לאביר הגביעים ההפוך יכולים להיות פרשנויות רבות המבוססות על ההקשר וקלפים אחרים בפריסה. הסביבה בעבודה שלכם עשויה להיות גדושה בחילוקי דעות כרגע, וייתכן שכולם נמצאים על הקצה. ייתכן שתרצו גם לשקול כיצד אתם מתמודדים עם הרגשות שלכם בעבודה כרגע; האם מצב הרוח שלכם תורם לסביבה הזו? לחלופין, יכול להיות שהרצון שלכם לשמור על השקט דווקא תורם להרס עצמי. במקום להתמודד עם הבעיות שלכם, ייתכן שאתם עושים כל שביכולתכם כדי להימנע מעימותים, גם אם זה יכול להועיל לבטא את התסכולים הללו. נסו למצוא איזון בין להיות כל כך דיפלומטיים בלקיחת הבעיות של כולם על עצמכם, לעומת התפרצות כשזה לא הולם ומוגזם.

אביר הגביעים הפוך: פיננסים

אביר הגביעים ההפוך יכול להיות צופה מהצד פסיבי בחייו שלו; ובהקשרים פיננסיים, יכול להיות שאתם לא פועלים בנחישות. לפעמים, קלף זה יכול גם להצביע על כך שמה שקיוויתם לו לא ממש התברר כמתוכנן כראוי. ייתכן ששמתם את כל הביצים שלכם במהירות בסל אחד, רק כדי להתאכזב מהתוצאה. ודאו שאתם עושים את המחקר שלכם לגבי רכישות או השקעות גדולות לפני קבלת החלטה.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אביר הגביעים
אביר הגביעים

תוכן עניינים