שלוש חרבות

Three of Swords

"יותר טוב לדעת את האמת מלחיות בשקר"
שלוש חרבות

בפריסת כן או לא, התשובה היא לא

3

המספר הנומרולוגי מייצג הבעה עצמית, הוצאת רעיונות לפועל, צמחיה, צעד ראשון לעבר השלמה.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
שברון לב, פרידה, עצב, אבל, צער, נסערות, אובדן, טראומה, דמעותריפוי, סליחה, החלמה, פיוס, הדחקת רגשות

 

תיאור קלף טארוט שלוש חרבות

אחת התמונות האיקוניות ביותר בטארוט, שלושת החרבות מציגה לב מרחף המנוקב על ידי שלוש חרבות. מעליו יש עננים כבדים. יש גם גשם שוטף כבד ברקע. הסמליות די אטומה, והאפקט הרגשי שיש לה הוא מיידי. הלב הוא מושב החום, החיבה והרוח, ושלוש החרבות מצביעות על הכוח להזיק, לגרום לכאב וליצור סבל למה שהוא חודר. זהו דימוי של אבל, אובדן וממש שברון לב. העננים והגשם מתארים את העגמומיות של המצב שמסביב. כל הסמלים הללו מצביעים על נקודת שפל בחייו של הקורא.

משמעות טארוט שלוש חרבות ישר

שלוש החרבות מתארות את המסר של דחייה, בגידה, פגיעה וייאוש. ברגעים כאלה, השכל משרת אותנו היטב. אם אתם יכולים לחשוב בהיגיון ולהתכונן לחוויה, ההשפעה הכאב עשויה להיות ממוזערת.

אבל זכרו גם שכאב ואבל הם חלק נורמלי מהחיים, מכיוון שהם גורמים לנו להעריך את השמחה והאושר שיש לנו, כמו גם מלמדים אותנו דרך הכאב. אנו לומדים להימנע מטעויות שעלולות להוביל אותנו לסכנה ולצער. לכן זה הכרחי במסע החיים. לכן שלושת החרבות היא תיאור של סבל שנועד להפוך אותנו לחזקים יותר, זהירים יותר וערניים יותר.

לפעמים החיים לא נותנים לנו ברירה – אנחנו מופלים. אבל מה שקובע את עתידו של האדם הוא הבחירה אם להישאר מובס, או לעלות שוב. כל פיסת סבל קטנה שאתם נתקלים בה משמשת אבן דרך למציאת משמעות עמוקה יותר בעולם הזה. הקלף הזה מגיע בזמן שאתם צריכים להכין את עצמכם לשלב הבא בחיים. למרות שהאבל עשוי להיות פוגע ביותר, הוא מאפשר לכם לשכוח את העבר שלכם ולהתמקד בעתיד שלכם בידיעה שיש לכם שליטה על הפעולות שאתם נוקטים לאחר מכן. אל תתעכבו כל כך על מה שמטריד אותכם, אלא במקום זאת, התמקדו במה שמתקרב, כי אתם קובעים את גורלכם.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
פרידה, ויכוח, סכסוך, עצב ודמעותקונפליקטים בעבודה, אובדן עבודה, רגשות פגועים בעבודה, תחושת חוסר תקווהאובדן נכסים, חלוקת נכסים לאחר פירוק

 

שלוש חרבות ישר: אהבה

הדימויים של קלף זה פשוטים; שברון לב הוא משמעות שלושת החרבות. סביר להניח שזו תהיה תקופה בחייכם של דמעות, עצב ושברון לב. אם אתם במערכת יחסים, זה יכול לפעמים להצביע על פרידה, סכסוך או סוג של פרידה. במקרה הגרוע ביותר, מכיוון שהקלף הזה הוא שלשה, הוא יכול גם להצביע על גורם שלישי שיוצר בעיות במערכת היחסים שלכם. ייתכן שאתם ובן\בת זוגכם תיאלצו להתמודד עם בעיות קשות כדי להישאר ביחד. ללא דיונים ברורים ומכבדים ונכונות לעבודה משותפת, הקשר יכול להגיע לקיצו. אם אתם רווקים, יכול להיות שאבל וסבל בעבר משפיעים על היכולת שלכם לצאת לדייטים. פצעי העבר עדיין לא הגלידו, וחשוב לתת לעצמכם זמן לפני שאתם מנסים למצוא שוב אהבה.

שלוש חרבות ישר: קריירה

עבודה יכולה להיות מקור משמעותי ללחץ, תסכול ועצב עבורכם כרגע. במקרה הגרוע, זה יכול להצביע על אובדן עבודה פתאומי, או קריסה של חברה. באופן נפוץ יותר, זה יכול לאותת על סוג של קונפליקט בעבודה בין לקוחות ועמיתים. אם אתם מתמודדים עם זה, ודאו שיש לכם שיחות כנות ופתוחות עם עמיתיכם לעבודה, תוך שמירה על כבוד. סביר להניח שכולכם יכולים ללמוד הרבה אחד מהשני. אם אתם מחפשים עבודה, או שזה עתה איבדתם את עבודתכם, החיפוש כרגע יכול להשאיר אותכם חסרי תקווה. אל תתייאשו; אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם, קחו את הזמן עכשיו כדי להתאושש מתקופת הייסורים הזו. זה עשוי לספק לכם חשיבה חיובית יותר לחיפוש העבודה שלכם.

שלושה חרבות ישר: פיננסים

יכול להיות שאתם מתמודדים עם אובדן מהותי כרגע, או לפחות משהו בחיים הפיננסיים שלכם גורם לכם למתח רב. לפרידה זו יש השלכות רגשיות וכלכליות כאחד; ייתכן שלא תוכלו יותר לממן את הדירה שלכם לבד, או אולי תצטרכו לפצל את הנכסים שלכם בגירושין. כל הדברים האלה יכולים להיות מאוד מרתיעים ומעמיסים עכשיו. הקפידו להיות עדינים עם עצמכם, אך גם זכרו לא להימנע מטיפול בדברים הללו. מצאו תמיכה; אתם יכולים לעבור את זה.

משמעות טארוט שלוש חרבות הפוך

שלוש החרבות הפוכות מצביע על כך שהתמודדתם לאחרונה עם אובדן, פרידה או רגע של אבל. יכול להיות שאתם עדיין מתאוששים מכך, והרגשות שלכם לא נרגעו לחלוטין, מה שמקשה להמשיך הלאה. למרות שאולי אתם עדיין חושבים על הסבל שלכם בעבר, הקלף הזה עשוי להיות איתות שהגיע הזמן להרפות ולהסתכל קדימה לעבר החיים שלפניכם, כי יש לך הרבה מה להנות מהם.

רבים אינם רואים זאת, ובסופו של דבר הם שקועים בכאב שלהם במשך זמן רב מדי, ומעכבים את תהליך ההחלמה של עצמם. אל תתמקדו יותר מדי במה שקרה, תחדשו את הרגשות שלכם ותאזרו אומץ. קלף שלוש החרבות ההפוכות כאן כדי ליידע אותכם שכל הרגעים הקשים חולפים – הם לא שם כדי להישאר, וכשאנו נופלים, נוכל גם לקום שוב.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
סולחים אחד לשני, ממשיכים הלאה אחרי כאב, פרידהלשים קונפליקטים מאחור, לפתח תהליכים טובים יותרבניית חיסכון, מציאת יציבות, אבל קשה על כספים

שלוש חרבות הפוך: אהבה

האוהבים עשויים למצוא את עצמם מיישבים את הקונפליקטים שלהם וסולחים אחד לשני. יש כאן רצון לרפא, ולעבור על פני פצעים ישנים, תוך הסתכלות קדימה לעבר העתיד. עבור רווקים, לעתים קרובות זה אומר סוף סוף להתגבר על שברון הלב שעברו, כדי להיות נוכחים לחלוטין בחיי ההיכרויות שלהם שוב. עם זאת, קלף זה יכול גם לפעמים להציע את ההפך הגמור. פצעים אולי לא נרפאים, אלא הם עשויים להיות מודחקים, ואז הם מתמלאים ויוצרים טינה. ייתכן ששותפים לא יוכלו לסלוח אחד לשני על פגיעות העבר. לפעמים, במקרים אלה, יכול להיות טוב יותר עבור שניהם להמשיך הלאה.

שלוש חרבות הפוך: קריירה

דברים בעבודה מתחילים להיות בהירים שוב. קונפליקטים מלחיצים מתחילים להיפתר, והשקפתכם והאושר הכללי משתפרים גם כן. ייתכן שהקולגות שלכם המשיכו הלאה מהסכסוך, או שהאדם שגרם לתסכול עזב. ייתכן שכולם בעבודה מתמקדים בסליחה על טעויות העבר, ובעבודה משותפת על העתיד. התקשורת השתפרה, וייתכנו תהליכים חדשים כדי להימנע מטעויות העבר. עם זאת, לפעמים, קלף זה יכול גם להצביע על החמרה בנסיבות, שבהן במקום לשים בעיות מאחור, הם יכולים לשמור טינה ולהישאר שליליים. קלפים מסביב יתנו יותר הקשר.

שלוש חרבות הפוך: פיננסים

אם סבלת מכשלונות פיננסיים, שלושת החרבות ההפוכות יכולות לאותת שהשיפור מגיע. אתם יכולים לבנות מחדש את החסכונות שלכם, או למצוא את עצמכם במצב פיננסי טוב ויציב יותר ממה שהייתם בו קודם. לחילופין, קלף זה יכול גם להצביע על כך שרמת האבל הרגשי לאחר הפסד כספי הולכת ומחמירה. אם עברתם אובדן גדול, ייתכן שיהיה לכם קשה מאוד להתאים את הרגלי ההוצאות שלכם, או לוותר על רמת החיים שלך בעבר. לא לקבל את האמת לעתים קרובות מקשה עוד יותר על מצב קשה ממילא.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלוש חרבות

תוכן עניינים