ארבע חרבות

Four of Swords

"קחו פסק זמן על מנת להתרכז, והתשובות יבואו"
ארבע חרבות

בפריסת כן או לא, התשובה היא אולי

4

המספר הנומרולוגי מייצג יצירה, השלמה, יסודות, התקדמות, כח, יציבות.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
מנוחה, רגיעה, שלווה, מקלט, החלמה, הגנה עצמית, התחדשותהחלמה, התעוררות, כניסה מחדש לעולם, שחרור מבידוד, חוסר שקט, שחיקה

 

תיאור קלף טארוט ארבע חרבות

יש שקט שקיים בארבע החרבות, תחושה של שלווה רגועה שעומדת בניגוד כה עמוק לכאב בשלוש החרבות שבאו לפני כן. כאן, בכנסייה, יש גילוף של אביר ששוכב על קבר עם שלוש חרבות תלויות מעליו ואילו הרביעית שוכנת מתחתיו. שלוש החרבות הללו הן תזכורת לסבל שהוא סבל בקלף הקודם. מיקום החרב הרביעית נראה כאות לכך שהקרב הסתיים. ילד ואישה מתוארים על ידי מקום הוויטראז' שמאחורי הפסל, ומעניקים לסצנה תחושה של חמימות וקבלת פנים לאחר הנסיגה. ידיו של האביר ממוקמות כאילו הוא מתפלל.

משמעות טארוט ארבע חרבות ישר

לאחר זמן הכאוס, הכעס והכאב המתוארים בשלוש החרבות, ארבעת החרבות יכולות לאותת שהגיע הזמן לסגת. ארבעת החרבות היא רגע של מנוחה. בין אם מבחירה לסגת, או מתוך תשישות טהורה, לא ברור. אנחנו עדיין רכים מהפצעים שנגרמו, וכלי הקרב עדיין תלויים מעלינו כתזכורת קודרת למה שאבד. על מנת להמשיך ולעלות מחדש בחיי היומיום שלכם, עליכם לקחת את הזמן עכשיו ולקחת אוויר. תמיד קיים החשש הקלוש שמשהו נוסף עתיד לקרות שוב ורצוי שתנצלו את כל הסיכויים לנוח.

אתם צריכים לצבור כוח ובהירות בסביבה שקטה הרחק מהנסיבות הנוכחיות שלכם. הגיע הזמן להעריך מחדש, לארגן ולהבין את סדרי העדיפויות שלכם. מה שעוזר לרענן את הרוח, ואתם יוצאים חזקים יותר מבעבר.

ארבעת החרבות מציינות שהגיע הזמן לאסוף כוח חדש ולהתכונן להתמודד עם אתגר חדש. התמודדתם עם משבר אחר משבר, וזה שוחק. אתם יכולים להתמודד עם אתגר חדש רק אחרי שמתרחקים מהכל ומאמצים אווירה חדשה.

קחו את הזמן לטפח את עצמכם כדי להיכנס מחדש לחיים. בתוכנו נוצצת תקווה, והיא שוכבת בשקט, מחכה להתגלות לאחר שנרפאה מחדש.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
נסוגים מחיי האהבה, זמן לבד, לוקחים הפסקהלקחת חופשה, יום בריאות הנפש, מנוחה, טיפול עצמיחרדה לגבי כספים, הימנעות מחשיבה יתרה על כסף

 

ארבע חרבות ישר: אהבה

עם ארבעת החרבות, קצת זמן לנוח הוא בסדר. אם אתם רווקים, ייתכן שההתרגשות שלכם מחיי האהבה שלכם הובילה אותכם לדחוף את עצמכם לאפיסת כוחות. יכול להיות שאתם מתאמצים מדי להרשים מישהו או מישהי, או שיצאתם עם מישהו חדש כל יום כדי למצוא את האדם שאתם באמת רוצים להיות איתו. אתם עלולים להרגיש סחוטים, וחשוב להקשיב לאינטואיציה שלכם ולגוף שלכם כדי לקחת את זה קצת יותר בקלות. אם אתם כבר במערכת יחסים, שניכם יכולים להפיק תועלת מחופשה. לפעמים, קלף זה יכול גם לציין ששניכם צריכים להיות לבד לזמן מה; זה לא מסמל את סוף הקשר, אבל כולם, אולי במיוחד מופנמים, צריכים קצת זמן אישי.

ארבע חרבות ישר: קריירה

ייתכן שהעבודה הייתה מאוד עמוסה או מתסכלת לאחרונה. יכול להיות שהשקעתם את כל כולכם כבר הרבה זמן, ומתח כרוני עשוי להשפיע על הגוף או הבריאות הנפשית שלכם. הקשיבו לגוף שלכם, ותנו לעצמכם הפסקה. אם אתם יכולים, קחו יום בריאות נפשית, והקדישו אותו לדאגה לעצמכם או לסגור את מחסור השינה שלכם. אף אחד מאיתנו אינו מכונה, וללא מנוחה נחוצה, ההשפעה שהיא נוטלת מהבריאות שלנו יכולה להיות משמעותית. אתם יכולים לחזור בראש רענן לאחר מכן.

ארבע חרבות ישר: פיננסים

האם המוח שלכם מסתובב במעגלים ודואג לגבי מה שיש לכם בבנק? אם אתם רגילים להתמודד עם לחץ כלכלי, חשיבה (או ליתר דיוק, דאגה) לגבי הכספים שלכם יכולה להיות טבע שני. נסו לתת לנפשכם הפסקה. לעתים קרובות, לתת למחשבה להסתובב במעגלים לא פותר דבר, והדבר הטוב ביותר שאנו יכולים לעשות עבור המוח שלנו הוא לחשוב על משהו אחר. הימנעו מלאפשר לרעיונות פרנואידים ולחשיבה שלילית לכבוש אותכם.

משמעות טארוט ארבע חרבות הפוך

למרות שקלף ארבע החרבות בקריאה יכול לומר שהגיע הזמן לריפוי, קלף הפוך יכול להיות חוסר שקט. הלב שלכם מוכן להירגע, אבל זה לא מה שהמוח שלכם רוצה. אתם מרגישים שיש לכם יותר מדי שתלוי בכם. לא מומלץ ללכת בנתיב זה, מכיוון שזה עלול להשפיע על הבריאות שלכם.

אתם יכולים להמשיך ולהילחם, אבל לפעמים זה לא יעיל וחייבת להיות לכם מספיק מודעות לכוח שלכם כדי להחליט מתי לסגת. לנוח, לסגת, הם אמצעי לאהבה עצמית לפעמים, ולמרות שאתם עשויים לנסות לדחוף קדימה, זה רק יקשה עליכם בטווח הארוך.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
דחייה ממאהב מלחיץ, להצית יצרים מחדשרעננים מחופשה או חופש, התמוטטות עצביםלא לקבל תמיכה, התאוששות מלחץ כלכלי

ארבע חרבות הפוך: אהבה

אם לא שמתם לב לאזהרות של לתת לעצמכם קצת מנוחה, החרבות ההפוכות יכולות לאותת שלא תהיה לכם ברירה. אם רדפתם אחרי מאהב\ת פוטנציאלי\ת ללא הפוגה, אתם עלולים לגלות שההתקדמות שלכם כעת מרגישה לא רצויה. אתם עשויים להפיק תועלת ממתן זמן ומרחב לאדם זה לעשות את הבחירה שלו. לחיצה על מישהו יוצר לעתים קרובות את האפקט ההפוך לזה שאתם רוצים. לחילופין, קלף זה יכול להצביע גם על יציאה מתקופת מנוחה. יתכן ואתם מרגישים יותר אנרגיה מתמיד! זוגות שחשו שהזוגיות שלהם נהייתה קצת שגרתית מדי יכולים לגלות שהתשוקות שלהם מתחילות להתעורר מחדש.

ארבע חרבות הפוך: קריירה

אולי נתתם לעצמכם הפסקה קטנה מהעבודה, ואולי עכשיו אתם מרגישים מוכנים לחזור. באופן אידיאלי, עדיף שתנצלו את הזמן הזה כדי להפחית את הלחץ שלכם, ולקחת קצת טיפול נחוץ לעצמכם. עם מנוחה מספקת, סביר להניח שתגלו שמצבים שגרמו לכם סבל ותסכול בעבר הם קצת יותר קלים להתמודדות. נסו להיות מודעים יותר לרמות הלחץ שלכם מכאן והלאה.

אולם לפעמים, קלף זה יכול גם לאותת על המשך עבודה למרות הצורך במנוחה. אם זהו המקרה עבורכם, אולי תרצו לשקול מחדש. הגוף שלנו יאלץ אותנו לעתים קרובות לקחת הפסקה. אולי כדאי גם לשקול להחליף מקום עבודה, אם המצב באמת נראה כאילו הוא לא ישתפר.

ארבע חרבות הפוך: פיננסים

ייתכן שמצבכם הכלכלי משתפר, וייתכן שאתם מתאוששים מתקופה של לחץ עז. אולי חשבונות משולמים, חובות שולמו או שההוצאות יצטמצמו. לחלופין, הלחץ עשוי לעלות, ואתם עלולים להתחיל להרגיש מוצפים עם חשבונות. חפשו תמיכה; ייתכן שיש אנשים שיכולים לעזור לכם בשלב זה. לפעמים, קלף זה יכול גם להצביע על כך שאולי אינכם מקבלים תמיכה כספית למרות שיש לכם אותה.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארבע חרבות

תוכן עניינים