שמונה חרבות

Eight of Swords

"למרות שזה נראה אבוד, עדיין תוכלו להתקדם"
שמונה חרבות

בפריסת כן או לא, התשובה היא לא

8

המספר הנומרולוגי מייצג גילוי, פרקטיות, מיומנות, החלטות, עסקים, אגו

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
לכודים, מוגבלים, קורבן, משותקים, חוסר אונים, מאסרחופש, שחרור, השתלטות, הישרדות, התמודדות עם פחדים, העצמה, כניעה

 

תיאור קלף טארוט שמונה חרבות

על שמיניית החרבות אישה קשורה ומכוסת עיניים. יש שמונה חרבות מונחות אסטרטגית סביבה באופן שמגביל את תנועתה כאילו היא במלכודת או בכלא. עם זאת, נראה שמי שבנה את המלכודת היה קצת עצלן או נמהר, והשאיר מקום פתוח שבו היא יכולה לברוח. אבל בגלל כיסוי העיניים שמונע מהאישה לראות, אין לה דרך למצוא את דרכה לצאת מהמלכודת הזו. האדמה העקרה סביבה עשויה להעיד על חוסר יצירתיות מסוג כלשהו, בעוד שהשמים האפורים ברקע יכולים להעיד על ייאוש, שכן שם היא מרגישה שאין תקווה שתשתחרר מהמצב שאליו היא קשורה. אם רק הייתה יכולה להסיר את כיסוי העיניים, היא הייתה רואה שהיא פשוט יכולה לצאת מהמצב הזה.

משמעות טארוט שמונה חרבות ישר

המשמעות הכללית בשמונת החרבות היא של תחושה של לכודים וקורבן. אתם עלולים להרגיש חוסר אונים מכיוון שבנפשכם אתם מרגישים ששינוי המצב עשוי להיות מעבר לכוחותכם. תחושת חוסר האונים הזו שיש לכם, התחושה שאין לכם על מי להשען בחייכם, מילאה תפקיד מרכזי בהחמרת מצבכם.

כניעת הכוח של האדם לישות לא ידועה, בין אם זה גורל, או אלוהים, הממשלה או משהו אחר, פירושה שאתם מוותרים על האחריות האישית שלכם להשפיע על השינוי. ויתרתם מרצון על מושב הנהג במסע חייכם, וזה לא הולך לכם טוב. מומלץ להימנע מלקבל החלטה חשובה בשלב זה מכיוון שסביר להניח ששיקול הדעת שלכם מעורפל.

החדשות הטובות הן שבגלל שמלכודות אלו הן דברים שאנו יוצרים בעצמנו, אנו יכולים גם לעזוב אותן אם נשים את דעתנו על כך. זה פשוט עניין של להוריד את כיסוי העיניים, ולראות מעבר לפרספקטיבה המוגבלת שיצרנו לעצמנו – לראות את האפשרויות, ולהכיר שיש לכם כוח פנימי משלכם.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
מרגישים לכודים, חנוקים, פסיביים בחיי האהבהתלות בעבודה, לא יכולים לשנות קריירה, פחד משינויים בעבודהחרדה מכסף, לא יכולים לראות הזדמנות פיננסית

 

שמונה חרבות ישר: אהבה

כאשר שמונת החרבות מופיעות בקריאת טארוט אהבה, ייתכן שאתם מרגישים לכודים; האם אתם מרגישים חנוקים במערכת יחסים, או בזוגיות מדשדשת, אך שאינכם יכולים לעזוב? אתם יכולים להרגיש כאילו אין לכם ברירה, אך זה בדרך כלל לא המקרה אם אתם מסתכלים על התמונה הגדולה יותר. אנו מונעים מעצמנו אפשרויות כאשר אנו מפחדים מדי לעשות את העבודה הקשה של לבדוק את הגבולות שלנו או לעמוד על עצמנו. על מנת לבצע שינויים, אתם חייבים להיות אלו שינקטו פעולה ושליטה. חופש לא בא עם פסיביות. אם אתם רווקים, קלף זה יכול גם להצביע על היותכם פסיביים מדי בחיי האהבה שלכם. אולי אתם לא מוכנים להעז ולפגוש אחרים, בתקווה שהפתרון לחיים הרומנטיים שלכם יהיה אדם שיופיע פתאום ויכול לסחוף אותכם הרחק לסיפור רומנטי. לרוב זה לא קורה במציאות.

שמונה חרבות ישר: קריירה

הקריירה שלכם היא לא בדיוק מה שחשבתם שהיא תהיה. אך בגלל שהעבודה שלכם קשורה לאמצעי החיים שלכם, אתם מרגישים שאתם לא יכולים לעזוב עכשיו. אתם עשויים להרגיש שאין לכם תוכנית גיבוי, או תפקידים אחרים, משרות או מסלולי קריירה הזמינים לכם כרגע. אם אתם מחפשים להחליף מסלולי קריירה, דבר זה עשוי לדרוש קצת השכלה, אך זה יכול להיות קשה מבלי שתהיה לכם הכנסה קבועה. למרות שהנושא עשוי להרגיש כאילו אין לכם אפשרויות, ייתכן שתצטרכו לחשוב מחוץ לקופסה. חרדה עלולה לגרום לכם להרגיש שיש לכם פחות אפשרויות ממה שיש לכם בפועל. בקשו עזרה, בדקו את התקציב שלכם, הפכו תחביב לעסק, מצאו מקום מכובד לקבל הלוואות (ישנן הקלות להלוואות סטודנטים); סביר להניח שיש הרבה אפשרויות, שבהן אתם לא צריכים להמשיך לסבול.

שמונה חרבות ישר: פיננסים

אתם עשויים להרגיש כאילו דברים סוגרים עליכם עכשיו בכל הנוגע למצב הכלכלי שלכם. חרדה לגבי מצב חשבון הבנק שלכם יכולה לשנות את האופן שבו אתם תופסים את המציאות של המצב. אם אתם מחפשים להרוויח יותר מזומנים, ייתכן שיש לכם יותר כלים לעשות זאת ממה שאתם חושבים. יש לכם כישרון שמישהו אחר ישלם עליו? האם אתם כותבים מוכשרים? שאלו אם עסקים מקומיים צריכים כותב לבלוג שלהם. לקרוא קלפי טארוט? התחילו לגבות תשלום עבור קריאות בבית הקפה המקומי שלכם. יש כל כך הרבה דרכים לשפר את המצב שלכם, אתם רק צריכים להיות קצת יותר יצירתיים.

משמעות טארוט שמונה חרבות הפוך

השגת שמיניית החרבות ההפוכה היא סימן טוב, שכן היא מעידה על בגרות וקבלה עצמית, והכרה בכוח ובאחריות של האדם – במיוחד לאחר מאבק ארוך של ספק. זה אומר שאדם מסוגל לקבל החלטות מודעות משום שהוא בטוח במי שהוא, ובכוחו להשפיע על שינוי הן בעצמם והן בעולם. הגיע הזמן לשחרר את עצמכם מהעבר ולנקות את הארון (מטאפורית), וליצור מקום לדברים ולחוויות חדשות.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
פרספקטיבה ברורה יותר של מערכת יחסים, תפקיד פעיל בחיי האהבהעבודה חדשה למיצוי הפוטנציאל, חופש מחרדה, המשך מאבקהפחתת חרדה, חרדה מוגברת, פחד מעיב על האמת

שמונה חרבות הפוך: אהבה

כשאתם מורידים את כיסוי העיניים, קחו מבט ארוך וברור על החיים הרומנטיים שלכם. המשמעות של שמונה חרבות יכולה להצביע על כך שהפרספקטיבה שלכם משתנה כעת, כשיש לכם הבנה ברורה ואובייקטיבית יותר של מערכת היחסים שלכם. ייתכן שהחרדות יוסרו, וכעת יכול להיות ברור לכם מה צריך לעשות כדי להרגיש מאושרים יותר בחייכם הרומנטיים. אם אתם רווקים, אתם עלולים למצוא את עצמכם מוכנים יותר לקחת את חיי האהבה שלכם לידיים. ניתן להסיר פחדים וחרדות שחסמו אותכם מלרדוף אחר רומנטיקה.

שמונה חרבות הפוך: קריירה

זה אולי לקח קצת זמן, אבל סוף סוף מצאתם שחרור וגאולה מהחרדות שלכם לגבי הקריירה שלכם. דברים יכולים להיות קצת יותר קלים עכשיו, והראייה שלכם פחות מעוננת מלחץ או פחד. לפעמים, קלף זה יכול להציע עבודה או תפקיד חדש שהשגתם, כזה המאפשר לכם לממש את מלוא הפוטנציאל שלכם. עם זאת, החרבות ההפוכות יכולות לפעמים גם להצביע בדיוק על ההפך. ייתכן שבמקום זאת איבדתם כל תקווה, השליתם את עצמכם עם הרעיון שלא משנה מה תעשו, זו הדרך היחידה עבורכם. כל יום עשוי להיות מאבק. זכרו שיש לכם את הכוח לשנות דברים, כל עוד אתם פותחים את עיניכם לכל האפשרויות, ואל תיתנו לפחד להשתלט. אף אחד לא יציל אותכם חוץ מעצמכם.

שמונה חרבות הפוך: פיננסים

שמונה חרבות יכולות לאותת שהחרדות שלכם לגבי כסף פחתו או התעצמו. אולי סוף סוף אתם לומדים לראות את כל האפשרויות העומדות לרשותכם, או לחילופין, הפחדים והחרדות שלכם רק המשיכו להחמיר. תצטרכו לטפל בפחדים האלה לפני שהם ממשיכים לגרום נזק לבריאות הנפשית שלכם.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שמונה חרבות

תוכן עניינים