נסיך החרבות

Page of Swords

"קחו את הזמן לחשוב לפני שאתם פועלים!"
נסיך החרבות

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

10

המספר הנומרולוגי מייצג מסע שהושלם, מסע שמתחיל. כל הנסיכים הם מספר 10, אך הנוכחי מתמקד יותר בצד השכלי שלו.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
סקרן, שנון, פטפטן, תקשורתי, מלא השראה, ערני, זריזות מחשבתיתפיזור, ציניות, סרקסטיות, רכילותי, מעליב, גס רוח, חוסר תכנון

 

תיאור קלף טארוט נסיך החרבות

קלף נסיך החרבות הוא נציג של אדם בחיי הקורא, שהוא בעל שפע של אנרגיה. עם עצים נושבים ברוח, עננים סוערים ושערם המתבדר, נער עומד בגאווה על תהום סלעית. לצעיר הנמרץ הזה יש חרב ביד. הבעת פניו היא של נחישות, ואולי מעט התרסה – נראה שהוא מוכן להתנפל על המילה הקטנה ביותר שנשלחת לכיוונו.

משמעות טארוט נסיך החרבות ישר

חד ועירני, נסיך החרבות הוא מישהו שלעולם לא נגמר לו הרעיונות. הוא סקרן, תמיד שואל שאלות, ומחונן בלשון חדה ושנינות מהירה. הכישרון שלו לשפה גם הופך אותו למתקשר מדהים, ועם אהבתו לרעיונות, אתם עשויים למצוא אותו תמיד מעורב באיזה ויכוח נלהב.

נראה שהוא משגשג כמעט בכל סוג של אנרגיה עצבנית, כאילו יש בתוכו יותר מדי להגיד, הגלגלים בראשו תמיד מסתובבים. בתור נושא חדשות, הוא עשוי להביא חדשות המיוצגות על ידי הסדרה שלו – במיוחד רכילות, עניינים משפטיים, הסכמים. לחילופין, ייתכן שתמצאו את עצמכם נדרשים להשתמש באנרגיה שלו – היו ערניים, פקחו עיניים והישארו חדים וערניים.

קלף זה עשוי להצביע על כך שאתם להוטים מאוד להוציא לפועל רעיון שהיה לכם או פרויקט שבישלתם לאחרונה. אתם די נלהבים מכך, ואתם לא יכולים לחכות כדי לחלוק את ההתקדמות עם אחרים. בהשוואה ללב הנלהב שלכם, נראה שהזמן עומד מלכת. הגיע הזמן לדבר. כאשר נסיך החרבות מופיע בקריאה, הוא מסמל תקשורת ושיתוף רעיונות. בין אם זה רעיונות של מישהו אחר או שלכם, זה הזמן להיפתח ולדבר עליהם כל עוד זה נעשה בשיחה בונה וקונסטרוקטיבית.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
מערכת יחסים אינטלקטואלית, חוסר אינטימיות רגשיתאדם שאפתן, אינטליגנטי, קריירה חדשה, השכלהסקרנות פיננסית, רעיונות להרוויח כסף

 

נסיך החרבות ישר: אהבה

כאדם, נסיך החרבות משקף אינטלקטואל סקרן, שהאנרגיה המעופפת והעצבנית שלו עלולה לגבול בחרדה. עם זאת, במערכות יחסים, הם עשויים לפחד מעימותים רגשיים, וסביר להניח שהם יכולים להימנע לחלוטין אם הם נאלצים להתמודד איתם. כמצב רגשי או כאיכות, משמעות נסיך החרבות יכולה לאותת על מערכת יחסים מוחית יותר, שבה האוהבים נוטים יותר לאהוב דיונים סוערים, אבל אולי קצת יותר נזהרים מאינטימיות רגשית. אחד מבני הזוג יכול גם להרגיש שהצרכים הרגשיים שלו אינם מסופקים. לפעמים, זה יכול גם לאותת על מחלוקות קטנות או פעוטות עם בן/בת הזוג, שעלולים להפוך לעימותים גדולים יותר אם לא יטופלו כראוי.

נסיך החרבות ישר: קריירה

כשזה מגיע לקריירה שלכם, אתם עשויים להיות מישהו שהוא אינטליגנטי, חדשני ושאפתן. אולי יש לכם הרבה אנרגיה ורעיונות רבים להשקיע בקריירה שלכם. מכיוון שקלף זה הוא נסיך, זה כן מצביע על איזושהי התלמדות, או ניסיון חדש, כלומר אתם יכולים להיות בתקופה של הכשרה, בית ספר או התחלה של עבודה או מסלול קריירה חדש. עם השאיפה שלכם, יש לכם הרבה מטרות, וסביר להניח שתהיה לכם השכלה נוספת או ניסיון כדי שתוכלו להגיע ליעדים האלה.

נסיך החרבות ישר: פיננסים

אולי אתם מלאים ברעיונות נהדרים לגבי איך להשקיע את הכספים שלכם, או איך להרוויח יותר כסף, אבל כל הרעיונות שיש לכם עשויים להיות בשלבים מוקדמים מאוד. אם אתם יכולים, נסו ללמוד מאנשים שאולי יש להם יותר ניסיון ממכם. ייתכן גם שאתם סקרנים מאוד לגבי כספים בזמן זה; זהו עולם מורכב, וככל שתבינו יותר, כך תוכלו למקסם את הרווחים שלכם טוב יותר. קחו קצת זמן כדי ללמוד אפשרויות קרן פרישה, מניות, אג"ח ומוצרים פיננסיים אחרים, או מצאו מתכנן פיננסי שיכול לעזור לכם להדריך אותכם.

משמעות טארוט נסיך החרבות הפוך

כאשר נסיך החרבות מתהפך, כל המאפיינים השליליים שלו יוצאים החוצה – והוא עלול להפוך כמעט למסוכן. בהיותו מבורך במוח חד וערני, ייתכן שהוא משתמש בו להטעיה ולמניפולציות. החרב שהוא אוחז עשויה לשמש ליצירת כאב, המתנה הטבעית שלו לשפה הפכה לנשק. ייתכן שחסרה לו את ההבנה או הבשלות להבין את הסבל שהוא גורם, רוכב על גבי האנדרנלין שמקבלים לאחר ההתפרצות. מצד שני, הנסיך הזה עשוי להיות מישהו של מילים ריקות או הבטחות – שלמרות שהוא אוהב לדבר, לא באמת מדבר על הרבה מהות. דאגו להראות כוח ופעולה מאחורי המילים שלכם, כי אתם עלולים לפגוע במוניטין שלכם.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
ווכחן, מתגונן, כשל בתקשורתמקפץ בין עבודות, לא בטוח לגבי הקריירה העתידית, רכילות משרדיתניתוח יתר של כספים, מחקר אך ללא פעולה

נסיך החרבות הפוך: אהבה

האדם המיוצג על ידי נסיך החרבות הוא מישהו שעשוי להיות חסר אמפתיה, רגישות או עומק, או שיכול להיות מישהו או מישהי שיכולים להתווכח או להתגונן. הם עשויים להתענג על "להיות צודקים", אבל זה יכול לבוא על חשבון הרמוניה ודאגה לרגשותיהם של אחרים. קלף זה יכול גם להצביע על כשל בתקשורת בין בני הזוג, או אולי אפילו על אי הבנה שיוצרת פרנויה. כדי שהזוגיות שלכם תפרח, בני הזוג יצטרכו ללמוד מידה מסוימת של סובלנות לנקודות מבט שונות, גמישות ולמצוא רצון לשתף פעולה, במקום ליצור קונפליקט.

נסיך החרבות הפוך: קריירה

יש לכם המון אנרגיה וסקרנות, אבל כרגע זה לא באמת מכוון לכלום. בלי שום מוצא, נראה שאתם לא ממש יכולים להחליט מה אתם בעצם רוצים לעשות בעתיד שלכם. אתם עלולים לעבור מעבודה אחת לאחרת כאשר אתם משתעממים, או להחליט שזה לא בשבילכם. לעתים קרובות, כדי באמת לקבל את מלוא העומק והניסיון של עבודה במקום כלשהו, אתם צריכים להתחייב במשך זמן רב יותר. לפעמים, קלף זה יכול גם להצביע על הרבה רעיונות גדולים, אבל אפס ביצוע. ללא פעולה, שום דבר לעולם לא יוצא לפועל. תתחילו לעבוד! קלף זה יכול גם להצביע על רכילות משרדית, או אדם גס רוח שמשתמש במילים שלו כדי לפגוע באחרים.

נסיך החרבות הפוך: פיננסים

ייתכן שהרעיונות שלכם להפיק את המרב מהכסף שלכם אינם מעשיים, או שהם כולם דיבורים, ללא תוכנית לפעולה. יכול להיות גם שכל המחקר שהשקעתם בשיפור הכספים שלכם לא באמת הולך לשום מקום. אתם עלול להרגיש די בשוק ובחוסר אונים לגבי מה שאתם צריכים לעשות הלאה במקום פשוט לעשות משהו. מה אתם מנתחים על יתר המידה?

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נסיך החרבות

תוכן עניינים