מלכת החרבות

Queen of Swords

"התקשורת הברורה שלכם מאפשרת לכם להסביר מה רצוי לכולם"
מלכת החרבות

בפריסת כן או לא, התשובה היא אולי

3

המספר הנומרולוגי מייצג כריזמה, כיף, יצירתיות, הרס עצמי. כל המלכות הן מספר 3, אך הנוכחית מתמקדת יותר בצד האינטלקטואלי והקר.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
ישר, עצמאי, עקרוני, הוגן, ביקורת בונה, אובייקטיבי, תפיסהפסימי, זדוני, מניפולטיבי, קשוח, מר, מרושע, אכזרי, רמאי, לא סלחן

 

תיאור קלף טארוט מלכת החרבות

מלכת החרבות לובשת מבט חמור כשהיא יושבת גבוה על כס המלכות – מביטה למרחוק. מלכת אלמנט האוויר שהחרבות מייצגות, מקומה בעננים מראה שאף אחד לא יכול לרמות אותה. החרב בידה הימנית מופנית לעבר השמים, ואילו יד שמאל מושטת כאילו היא מציעה משהו. מלכת החרבות מעניקה לנו את מתנת השיפוט עבור החלטות יומיומיות ובעלת הגמישות לקחת ידע מאחרים.

משמעות טארוט מלכת הגביעים ישר

מלכת החרבות היא ארכיטיפ של אינטלקט נשי מבוגר וחכמה יותר. אפשר להתייחס אליה כגברית ביותר מבין כל המלכות, ועשויה להיראות חמורה למדי וחסרת רגשות. קלף זה מייצג את החשיבות של עשיית שיפוט מבלי להסתמך על רגש בלבד. מלכת החרבות קוראת לכם להסתכל על כל העובדות לפני קבלת החלטה. למלכה הזו יש חמלה, וזו הסיבה שהיא מושיטה את ידה כלפי חוץ בהצעה, אבל היא רוצה להתחבר לאנשים באמצעות הבנה שהיא אינטלקטואלית.

קלף זה אומר גם שתצטרכו להיות עצמאיים עם השיפוטים שלכם. אתם חייבים לסמוך על האינטליגנציה הבלתי משוחדת, שגורמת לכם לחקור נקודות מבט חלופיות ולחשוב היטב על ההחלטה שלכם. חמלה ואמפתיה במקרים אלה יכולים להסיח את דעתכם מהמשימה שלכם, אז אתם צריכים לנסות ולשמור על ראייה אובייקטיבית חזקה תוך הימנעות מכניסה לרגשות.

מלכת החרבות יכולה להיות גם על הדרך שבה אנו מדברים עם אחרים. למלכה הזו יש את היכולת לספר לאנשים איך זה. זה מאפשר לה להעביר את דבריה, כך שאין בלבול לגבי הנאמר. מעל הכל, האמת חשובה לה, ולכן היא לא מרגישה צורך לרכך את הערותיה, מחשבותיה או דעותיה. היא גם מצפה לאותה כנות מאנשים אחרים, אז זה אומר שאתם צריכים להיות ברורים עם כל מה שנאמר, גם אם זה עלול לפגוע.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
בררנים במאהבים, בן\בת זוג עצמאיים, גבולותביקורת בונה, הדרכה נבונה, כבוד בשטחפועלים בהיגיון, בהירות פיננסית

 

מלכת החרבות ישר: אהבה

האדם המיוצג על ידי מלכת החרבות יכול להיות מתבודד; היא מאוד מבינה לגבי האנשים שהיא מקיפה את עצמה איתם. האינטלקט שלה חד ותפיסה, והנחישות שלה יכולה להפחיד למדי את מי שלא מכיר אותה היטב. אולם מתחת לקונכייה שלה, היא יכולה להיות אוהבת ונאמנה, אם כי היא עדיין עשויה להעדיף להימנע ממופעים רומנטיים מפוארים. אם זו מישהי או מישהו שאת ליבם תרצו לזכות, תצטרכו סבלנות, מכיוון שהמלכה הזו לא מרפה בקלות. אם קלף זה אינו מייצג אדם, משמעות \מלכת החרבות יכולה להציע זמן שבו אתם מחפשים עצמאות לצד הזוגיות שלכם. המלכה הזו מעריכה את המרחב והזהות שלה. ייתכן שתצטרכו לבצע כמה התאמות כדי ליצור בהירות וגבולות במערכת היחסים שלכם.

מלכת החרבות ישר: קריירה

מלכת החרבות יכולה להצביע על מישהו בכיר יותר, או על עצמכם בקריאת טארוט בקריירה. אדם זה הוא חכם, ישר, ועשוי להוות מקור לביקורת בונה. הם יכולים להציע עצות נהדרות כיצד להמשיך בקריירה שלכם. אם הקלף הזה מייצג אותכם, ייתכן שאתם נמצאים בתקופה בחייכם שבה אתם יכולים לקבל הרבה כבוד מהקולגות שלכם. אתם מסוגלים להעביר ביעילות את הרעיונות החדים שלכם, כמו גם לשלב אותם עם מקום חזק של אמפתיה. סביר להניח שיהיה לכם מוניטין חזק בזכות היושרה וההגינות שלכם.

מלכת הגביעים ישר: פיננסים

כאשר אתם עוסקים בעניינים פיננסיים, תצטרכו לפעול בהתחשבות, בהיגיון ובתבונה כבר עכשיו. יש איזון ברור בין הלב והראש. אם אתם מתבקשים לעזור במצב הכלכלי של מישהו, הסתכלו על הדברים בצורה הוגנת, הן מנקודת המבט שלכם והן מנקודת המבט שלהם. בדרך כלל ניתן לתת סיוע, אבל עם גבולות. הרכיבו חוזה, או תוכנית תשלום; לקבוע כמה כללים. המלכה הזו חדת תפיסה – יש לשים לב לכל הפרטים. ודאו שיש לכם בהירות לגבי מצבכם הכלכלי.

משמעות טארוט מלכת החרבות הפוך

המשמעות הפוכה של מלכת החרבות היא שאולי אתם חושבים יותר מדי עם הלב שלכם, ואתם הופכים להיות מעורבים רגשית מדי במצב הנוכחי שלכם. אתם צריכים להתחיל לחשוב בצורה אובייקטיבית יותר, כי הרגשות שלכם עלולים להוביל אותכם שולל. קחו את הזמן להסתכל על המצב באמצעות עובדות שונות והשתמשו בראשכם כדי ליצור תמונה ברורה יותר של מה באמת קורה. רק אז, תוכלו להחליט מה צריך להיות הצעד הבא שלכם.

כשהיא הפוכה, מלכת החרבות יכולה להיות גם מרירה למדי, קרת לב או ממורמרת. אולי התחלתם לבודד את עצמכם מכמה סיבות, אבל העולם החיצון יכול לקחת את זה בצורה לא נכונה. יתכן שיהיה לכם כמה דברים להסביר לסובבים אותכם, במיוחד אם הם נלחצים מהרצון שלכם לבדידות.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
טראומה, מערכת יחסים רעילה, מניפולציה, אכזריותעמית לעבודה אכזרי, שליליות מוגזמת, תקשורת לקויהבלבול פיננסי, אי קבלת החלטות פיננסיות הגיוניות

מלכת החרבות הפוך: אהבה

מלכת חרבות הפוכה היא מישהי מרירה, מניפולטיבית, ביקורתית מדי ויכולה להיות ממש אכזרית. אדם זה יכול לייצג אותך בן/בת הזוג שלך בזמן מסוים זה, או לחילופין, מישהו מחוץ למערכת היחסים שמנסה להפריע. לפעמים, המרירות של האדם הזה יכולה להיות תוצאה של טראומה, ובגלל זה, אם בן\בת הזוג שלכם מפגינים תכונות אלה, זה יכול לפעמים להיות תוצאה של טראומה לא פתורה שעולה אל פני השטח. אם אתם רווקים, יכול להיות סיכוי שזה עתה עברתם פרידה, כזו שגרמה לכם להרגיש נקמנים ולא סלחנים. אמונות אלו יכולות להיות רעילות; למדו להשתמש בחוויות שלכם כדי להתגבר עליהן, במקום להיות נצרך מהן.

מלכת החרבות הפוך: קריירה

יש מישהו בעבודה ששומר טינה כלפיכם? מלכת החרבות הפוכה יכולה להצביע על אדם ביקורתי מדי שמשתמש במילים שלו ובאינטלקט שלו כדי ליצור סבל. מלכת החרבות יכולה להיות קשוחה, ולפעמים ממש אכזרית עם איך שהיא מתבטאת. אם זה אתם, אולי תצטרכו ללמוד איך לתקשר טוב יותר. האם אתם יכולים להיות כנים תוך אכפתיות לרגשותיו של אדם אחר? לעצמכם? האם אתם יכולים להתייחס לדאגות שלכם לגבי פרויקט מבלי להאשים מישהו? אלה עשויים למעשה להועיל לכם בכך שהם עוזרים לאחרים לעכל טוב יותר את הרעיונות שלכם. הימנעו מלהיות שליליים מדי.

מלכת החרבות הפוך: פיננסים

אם דיברתם על כספים בצורה גרועה, ייתכן שאתם מתמודדים עם ההשלכות ברגע זה. חוסר בהירות לגבי המצב הכלכלי שלכם יכול גם להיות האשם. אולי הלוויתם כסף לחבר\ה או לבן משפחה, שלא הצליח להחזיר לכם, או שאולי נתתם או הוצאתם יותר ממה שיכולתם להרשות לעצמכם. תצטרכו לוודא שאתם ברורים יותר לגבי הגבולות שלכם בפעם הבאה.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלכת החרבות

תוכן עניינים