מלך החרבות

King of Swords

"אתם חושבים על הכל, מכל זווית אפשרית"
מלך החרבות

בפריסת כן או לא, התשובה היא אולי

2

המספר הנומרולוגי מייצג משיכה ללא ידוע, כמו גם אנרגיה יצרתית אדירה שנשפכת. כל המלכים הם מספר 2, אך הנוכחי מתמקד יותר בצד השכלתני שלו.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
שכל, סמכות, משמעת, יושרה, מוסר, רצינות, סטנדרטים גבוהים, קפדנותלא הגיוני, דיקטטור, מדכא, לא אנושי, שולט, קר, חסר רחמים, לא ישר

 

תיאור קלף טארוט מלך החרבות

קלף הטארוט של מלך החרבות מציג מלך שיושב על כסאו בעודו מחזיק חרב המופנה כלפי מעלה בידו הימנית. מלך החרבות מקרין כוח אינטלקטואלי, חשיבה צלולה, אמת וסמכות. הוא מבין שלכוח יש אחריות גדולה.

הטוניקה הכחולה שהמלך לובש היא סמל להבנתו הרוחנית. הפרפרים על גב כס המלכות שלו מעידים על שינוי.

משמעות טארוט מלך החרבות ישר

מלך החרבות המופיע בקריאה מציע שאתם צריכים להישאר אובייקטיבים במצבכם הנוכחי – עליכם לבסס אמת על ידי היצמדות לעובדות. מלך החרבות והכוח האינטלקטואלי שלו מרמזים שתצטרכו להשתמש באינטלקט שלכם כדי להבהיר את דעתכם ולהשיג את המטרות שלכם. מלבד הניסיון וההשכלה שלכם, אתם צריכים להיות חדים ומתבוננים, לראות לעומק את הבעיות שמגיעות בדרככם.

המשמעות של מלך החרבות מראה גם שאתם צריכים להיות קשוחים בתפקידכם תוך הבטחה שיש לכם בהירות מחשבה בכל עת. כאשר שופטים מצב, אתם צריכים לשקול את כל ההשלכות האפשריות כדי לעשות שיקול דעת מתאים. תצטרכו להשאיר את הרגשות שלכם מחוץ לשיפוט כדי לשמור על חשיבה רציונלית בכל עת. המשמעות של מלך החרבות מציעה לכם להקדיש זמן לדיון עם אחרים ולהיות כנים עם התצפיות שעשיתם.

בכל הנוגע לחיים האישיים שלכם, מלך החרבות קורא לכם להשתמש באינטלקט וההיגיון שלכם כדי לתמרן את הדרך שעומדת לפניכם. תצטרכו להתעמת עם הנושא שלפניכם ולקבל החלטה מפוכחת. מלך החרבות מרמז שאתם צריכים להיות מסוגלים להסתכל על כל מצב ולקבל החלטה בחוסר משוא פנים מוחלט. הוא גם יכול להוות אינדיקטור לסטנדרטים האתיים הגבוהים שאתם מפגינים.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
סטנדרטים גבוהים לאהבה, רגשות נשלטיםמנטור קשוח אך צדיק, מאותגרים לעשות כמיטב יכולתכםלהיות ממושמע בכספים, לפעול בהיגיון

 

מלך החרבות ישר: אהבה

מלך החרבות הוא מישהו שהוא רגוע, נשלט וגם שאפתן. למרות שיש להם רגשות, הם יכולים להיות מאוד מאופקים. במקום זאת הם מסתמכים על האינטליגנציה שלהם ועל ההיגיון שלהם. ברומנטיקה, הם ניגשים למערכות היחסים שלהם בצורה אתית ומכבדת. הם אולי לא מאוד רומנטיים, וסביר להניח שהם יתבטאו בצורה מאוד בוטה. אם קלף זה אינו מייצג אדם, משמעות מלך החרבות יכולה פשוט להצביע על סטנדרטים גבוהים בכל הנוגע לבני זוג רומנטיים, במיוחד מבחינה אינטלקטואלית. אתם והשותפ\ה שלכם כרגע יכולים גם להיות מאתגרים ולדחוף אחד את השני להיות הגרסה הכי טובה שלכם.

מלך החרבות ישר: קריירה

מלך החרבות הוא אדם עם סטנדרטים גבוהים, והוא מדגים אותם בעבודתו שלו. למרות שהם עשויים להיראות קצת חמורי סבר, אנשים אלו פועלים כך כדי לוודא שאתם משיגים את יעדי הקריירה שלכם. הם מאתגרים אותכם להיות האני הטוב ביותר שלכם, תוך שמירה על נאמנות לעקרונות שלהם. אם תבחרו לקחת את עצתם, תוכלו להתקדם רחוק בקריירה שלכם. לחלופין, אדם זה עשוי גם לייצג אותכם, או נקודה במסלול הקריירה שלכם. תנו לעצמכם ולאחרים סטנדרטים גבוהים, ודחפו את עצמכם להיות הכי טובים שאתם יכולים. קיום כמה שגרות ותהליכים יכול להיות גם מועיל לעבודה שלכם עכשיו.

מלך החרבות ישר: פיננסים

מלך החרבות דוחף אותכם לאתגר את עצמכם ולהיות מאוד ממושמעים בכל הנוגע לכספים שלכם. האם אתם באמת עושים כל מה שאתם יכולים כדי לחסוך עבור המכונית הנחמדה שרציתם בעתיד? כל הדברים הטובים באים עם הקרבה, והמטרות הפיננסיות שלכם אינן שונות. תסתכלו על הכספים שלכם בהיגיון; בצעו את המחקר לפני שאתם מקבלים החלטות פיננסיות גדולות.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/tab][tab icon_family="iconsmind" title="מלך החרבות הפוך" id="1657808205829-9" sub_desc="משמעות ופירושים במצבו ההפוך" tab_id="1657808205829-7" icon_iconsmind="iconsmind-Triangle-ArrowDown"][vc_column_text]

משמעות טארוט מלך החרבות הפוך

מלך החרבות בהיפוך מראה הרגלים רודניים, פוגעניים ומניפולטיביים. זה עשוי להצביע על שימוש לרעה בכוח הנפשי, הדחף והסמכות של האדם. זוהי המחשה של שכנוע ומניפולציה, כדי להגשים רצונות אנוכיים. המשמעות של היפוך מלך החרבות עשויה לרמוז גם על כך שאתם מציגים את רמת האינטליגנציה שלכם על ידי שימוש במילים גדולות כאשר דנים בנושאים רגילים. פרשנות נוספת היא שאולי אתה גם קלים להתרגז, במיוחד במקום של התפרצויות זעם ודחפים.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
מאהב אנוכי, מתעלל, סטנדרטים נמוכים לאהבהעמית שולט, תאב כוח, החלטות עבודה לא רציונליותהחלטות פיננסיות לא הגיוניות, חוסר משמעת פיננסית

מלך החרבות הפוך: אהבה

הפוך, מלך החרבות יכול להשתמש באינטלקט החד שלו למטרות אנוכיות. החוכמה והמוסר שהנחו את מעשיו בעמדה הישרה נעלמו, והם יכולים במקום זאת להיות אנוכיים להחריד, ואפילו פוגעניים. אדם זה גם מאפשר לרגשות שלו לרוץ ללא שליטה, מתהפך במהירות, קר ומרוחק, ונוטה להתקפי זעם. כמאפיינים או תכונות, משמעות הטארוט של מלך החרבות הפוך יכולה לאותת שאולי אתם מפגינים את התכונות הללו במערכות היחסים שלכם. ייתכן שתצטרכו לגלות יותר איפוק וסליחה לבן\בת הזוג שלכם, אחרת אתם עלולים לאבד אותם. קלף זה יכול להציע גם סטנדרטים נמוכים בכל הנוגע למערכות יחסים פוטנציאליות; נסו לא להיסחף בתחושה, אלא השתמשו בהיגיון מסוים כדי להעריך אם מישהו הוא שותף טוב עבורכם.

מלך החרבות הפוך: קריירה

מקום העבודה שלכם אולי לא מקום שנעים להיות בו כרגע. מלך החרבות ההפוך מדבר על אדם בעבודה שלכם שהוא שולט, תוקפני ותאב כוח. אנשים אלו עשויים להיות במקום של כוח, והם יכולים להשתמש בכוח הזה מכל הסיבות הלא נכונות. אם זה לא מייצג אדם במקום העבודה שלכם, ייתכן שתצטרכו לבחון מקרוב את ההתנהגות שלכם. אתם עלולים לגלות שקל יותר לאבד את קור רוחכם, ולא לפעול ביושרה או בהיגיון כפי שאתם עושים בדרך כלל. בשלב זה, ייתכן שגם אתם סובלים מחוסר משמעת עצמית; לא רק לאבד את קור רוח, אלא את המוטיבציה והאנרגיה שלכם.

מלך החרבות הפוך: פיננסים

יכול להיות שלא הייתם מאוד ממושמעים עם הכספים שלכם בזמן האחרון, ובזבזתם יותר מדי, רכשתם הרבה דברים חסרי תועלת או השקעתם בדברים שאינם מניבים עבורכם תשואה. זה עשוי לגרום לכם לקצת ייאוש, אבל וודאו שאתם לא מתפתים להחזיר את ההפסדים שלכם באמצעות שיטות עצלות או בדרכים עקלקלות.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלך החרבות

תוכן עניינים