חמישה מטבעות

Five of Pentacles

"החיים קשים כרגע, הביטו סביב - העזרה בהישג יד"
חמישה מטבעות

בפריסת כן או לא, התשובה היא לא

5

המספר הנומרולוגי מייצג חוסר יציבות, הגזמה, מאמץ יתר, מריבות, שינויים, חופש, אבדן

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
קושי, אובדן, בידוד, תחושת נטישה, מצוקה, מאבק, אבטלה, ניכור, חרפהשינויים חיוביים, התאוששות מאובדן, התגברות על מצוקה, סליחה, הרגשת קבלת פנים

תיאור קלף טארוט חמישה מטבעות

בדיוק כמו החמישיות של שאר הסדרות בטארוט, חמשת המטבעות מסמלים מצוקה. הקלף מראה שני אנשים הולכים בחוץ בזמן שיורד שלג. לא רק שהם קופאים מקור, הם גם חולים, עניים, עייפים ורעבים. זה נראה כאילו חסר להם את הצרכים הבסיסיים של החיים. הרבה אנשים יכולים להתייחס לשני האנשים ביותר מדרך אחת.

לאחד האנשים בקלף יש קביים, ואילו לדמות השנייה יש צעיף המכסה את ראשה. היא הולכת יחפה בשלג. ברקע יש קיר שחור עם חלון ויטראז' המציג את חמשת המטבעות, מה שמרמז על כנסייה כלשהי.

לא פעם, חמשת המטבעות הם סימן רע. עם זאת, אל דאגה, מכיוון שהקלף יכול להשתנות בהתאם למקום שבו הוא ממוקם בקריאה.

משמעות טארוט חמישה מטבעות ישר

בכל פעם שחמשת המטבעות מופיעים בקריאה, הם מרמזים על תקופה של קושי וחוסר ביטחון. המשמעות של קלף זה יכולה להיות בדידות עמוקה, מחלה, עוני או אובדן. הסטטוס שלכם עשוי לקבל תפנית לרעה בעתיד הקרוב. יש סיכוי שתפסידו משהו משמעותי, בין אם זה עושר פיננסי או פריט חשוב. הידרדרות הבריאות שלכם עלולה להיות כבר מתמשכת או להיות פתאומית מאוד.

לאדם עם קביים יש הרבה סמליות. ייתכן שהאדם הזה מרגיש מקולל – שהמזל הרע שלו הוא משהו שהוא לא יכול להתנער ממנו בקלות. סמל חמשת המטבעות יכול להיות גם של חובות ישנים, יתרות גבוהות בכרטיסי אשראי או הלוואות שלא שולמו. זוהי תזכורת שעליכם לשקול לסדר את הכספים שלכם. טעויות שעשיתם בעבר עלולות גם לרדוף אותכם.

חמשת המטבעות אינם סימן טוב כשמדובר בשאלות הנוגעות לאהבה. זה יכול להוות אינדיקציה לכך שהאדם שאתם אוהבים אינו מרגיש אותו הדבר. ובדיוק כמו הדמויות בכרטיס, אתם עלולים להרגיש כאילו נשארתם בחוץ בקור.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
בידוד, בדידות, תחושת ריחוק, דיכאוןקשיי עבודה, בידוד מעמיתים, מנודיםעוני, חובות, פשיטת רגל, מימון דחוק

חמישה מטבעות ישר: אהבה

אולי כרגע זה נראה כאילו שלעולם לא תמצאו את האהבה שאתם מחפשים. רווקים עשויים להיות בתקופה של ייאוש, מוכנים לוותר על החיפוש הארוך שלהם אחר בן הזוג הנכון ולהיכנע לבדידותם. למרבה הצער, גישה זו יכולה להיות נבואה המגשימה את עצמה. תחושות של בידוד או מחסור יכולות להופיע גם במערכות יחסים קיימות, בין אם זה מגיע מתוך הזוגיות או מחוצה לה. האוהבים עשויים להתקשות לתקשר בכנות, או להיות קרובים רגשית לבני הזוג שלהם, וליצור חומה אחד בין השני. דיכאון עשוי להיות גם בעיה. לפעמים קלף זה יכול לאותת על חוסר ביטחון כלכלי, וליצור עומס ביחסים הרומנטיים שלכם. זו אולי תקופה קשה, אבל חשוב יותר מתמיד להתקרב, במקום להתנתק.

חמישה מטבעות ישר: קריירה

חמישת המטבעות המופיעים בהקשר של קריירה או עבודה יכולים לאותת על צרות. ייתכן שאתם עוברים תקופה של קושי בעבודה, אולי דרך אובדן מקום עבודה, או מרגישים לבד ונטושים בעבודה על ידי עמיתים או בוסים. אחרים עשויים להתייחס אליכם כמו מנודים, ואתם עלולים להיאבק בפוליטיקה משרדית ובהיותכם חלק מהמארג החברתי. אם אתם בעלי עסק, אולי גם אתם מתקשים. כל הבעיות הללו עלולות להשפיע קשות על בריאותכם הנפשית, וזו יכולה להיות נפילה בספירלה כלפי מטה. אם אתם מאמינים שמצב זה לא ישתנה, ייתכן שתרצו להתחיל לחפש עבודה אחרת.

חמישה מטבעות ישר: פיננסים

מצוקה כלכלית מיוצגת על ידי חמשת המטבעות. תצטרכו לספור פרוטות ולמתוח את התקציב שלכם עכשיו, מכיוון שכסף מרגיש כמו משאב נדיר. לפעמים, במקרה הגרוע, הקלף הזה יכול לרמוז גם על אובדן מהותי, כך שייתכן שאתם מתמודדים עם חובות, פשיטת רגל או פינויים. נסו לחסוך מהכסף שאתם מצליחים להשיג. לא משנה מה המצב, אל תתנו לגאווה שלכם למנוע מכם לבקש עזרה. בדקו בתי תמחוי וארגוני צדקה אם אתם צריכים; לא צריכה להיות בושה לעשות זאת, כולנו עוברים זמנים קשים מבחינה כלכלית. אם אתם יכולים, אולי תרצו להתחיל להרכיב קרן חירום.

משמעות טארוט חמישה מטבעות הפוך

בניגוד לגרסה הישרה, המשמעות של היפוך חמשת המטבעות יכולה להיות חיובית. השלג נמצא כעת למעלה, מה שמייצג בהירות שנכנסת לחייכם. הזכוכית הצבעונית מסמלת כעת מעבר עם המטבעות המשמשים כאור בקצה המנהרה. חמשת המטבעות ההפוכים אומרים שהשינוי מגיע.

כששולפים את הקלף הזה, זה יכול להיות שהגרוע מכל נגמר עכשיו, אבל אל תצפו ששינויים יקרו בן לילה. ייקח קצת זמן עד שתוכלו להתאושש, ולמצוא שוב כוח. המשמעות היא שתוכלו להחזיר יציבות במונחים של רכוש, בריאות, מערכות יחסים, עסקים או כספים.

החלמה איטית ממחלה יכולה להיות מסומנת גם על ידי חמשת המטבעות הפוכים. תוכלו למצוא טיפול שיכול להוביל להחלמה. אם אתם מטפלים במישהו, אז יכול להיות שעזרה תהיה זמינה, בין אם זה סיוע כספי או מעשי.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
חיי אהבה משופרים, פותחים את עצמכם לאחריםידידות בעבודה, סוף קשיים בעבודההתאוששות מהפסד, חיסכון, תשלום חובות

חמישה מטבעות הפוך: אהבה

תקופה של בידוד, דחייה וייאוש עלולה להסתיים. הקלף ההפוך יכול לרמוז על כך שהיחסים שלכם או סיכויי ההיכרויות שלכם משתפרים שוב, מכיוון שעבדתם כדי לגבור על נסיבות קשות. ככל שהמאבקים שוככים, אתם יכולים להתקדם בהתמדה בחידוש מערכת היחסים שלכם, או לפתוח את עצמכם בפני אנשים חדשים.

חמישה מטבעות הפוך: קריירה

אם הקריירה או העסק שלכם עברו בעיות, החמישה מטבעות ההפוכים יכולים לרמוז שיש אור בקצה המנהרה. סביר להניח שהדברים יחזרו לקדמותם. כעת ניתן לרפא מצבים קשים, או אולי מצאתם עבודה אחרת שמעריכה אותכם על מה שאתם עושים. שימו לב לכל הזדמנויות.

חמישה מטבעות הפוך: פיננסים

לאט לאט, טיפין טיפין, אתם מתאוששים מהפסד כספי. ייתכן שאתם מחזירים חובות, או בונים מחדש קרן חירום לאחר הפסד גדול. המשיכו במאמץ, וסביר להניח שתמצאו את עצמכם שוב במקום של יציבות פיננסית. הגרוע מכל עבר.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חמישה מטבעות

תוכן עניינים