נסיך המטבעות

Page of Pentacles

"הפוקוס שלכם על המטרות יביא אתכם להצלחה גדולה"
נסיך המטבעות

בפריסת כן או לא, התשובה היא כן

10

המספר הנומרולוגי מייצג מסע שהושלם, מסע שמתחיל. כל הנסיכים הם מספר 10, אך הנוכחי מתמקד יותר בצד החומרי שלו.

מילות מפתח ישרותמילות מפתח הפוכות
שאפתנות, חריצות, מכווני מטרה, מתכננים, עקביים, תלמיד\ה כוכב\ת, קפדנים, מבוססים, נאמנים, אמיניםפיזור, ציניות, סרקסטיות, רכילות, מעליבים, גסי רוח, חוסר תכנון

תיאור קלף טארוט נסיך המטבעות

קלף נסיך המטבעות מתאר נער העומד לבדו בשדה רחב מוקף פרחים. ברקע תבחינו גם בכמה עצים שופעים ושדה מחורץ. נראה שהצעיר הולך באיטיות ונראה לא מודע לסביבתו, שכן תשומת הלב שלו נלכדת לחלוטין במטבע שהוא אוחז, וכל מה שהוא מייצג: שאפתנות, ביטחון, עושר, טבע וחושניות. נסיך המטבעות מסמל אדם מבוסס, נאמן וחרוץ.

משמעות טארוט נסיך המטבעות ישר

כשאנחנו פוגשים את נסיך המטבעות, אנחנו רואים מיד שהוא אחד שאפתן וממוקד. הוא מוגן, ניזון, מסופק על ידי הסדרה שאת שמה הוא נושא. בהנחייתו הוא קשור עמוקות לאדמה, לטבע ולכל מתנותיו. הוא מוקיר את הגוף, כי גם הוא משהו שהוא ביטוי של היסוד שלו. החריצות, השאפתנות והנאמנות שלו מניעים אותו לתכנן במהירות תוכניות לעתיד – כי שם נמצא המיקוד שלו.

כאשר אתם פוגשים אותו, הוא עשוי להיות נושא החדשות הקשורות לכל העניינים הארציים והחומריים. כשאתם שומעים את המסר שלו, קבלו השראה כמו שהיא – הניחו את היסודות כדי ללכת אחרי השאיפות שלכם.

בדרך כלל, נסיך מטבעות מתייחס לסוג האנרגיה שאתם צריכים כדי להשלים את כל מה שצריך לעבודה שלכם. זה עשוי להצביע על הנחישות, המיקוד והיכולת לעמוד במשימה מסוימת, לא משנה כמה היא נראית משעממת. מבחינת עבודה, הקלף עשוי להצביע על כך שיש הרבה משימות שאתם אחראים עליהן, אך הזמן שלכם להשלים אותן הוא פשוט מוגבל. זה לא הזמן להרגיש לחוצים ומוצפים. הסיוע יהיה שם בשבילכם, אתה רק צריכים לבקש את זה.

ביחס לכספים, נסיך המטבעות יכול להתייחס לתגמול על העבודה הקשה שלכם. עבור אלה שמשקיעים את כספם שהרוויחו בעבודה קשה, זהו לא הזמן המושלם עבורכם לקחת את הסיכון. השקיעו את כספכם בצורה בטוחה ומסורתית – החריצות תחזיר לכם. אם אתם חווים כעת בעיה בריאותית, ייתכן שבעיה זו היא תוצאה של הזנחה מתמשכת. תנו לאיש מקצוע לוודא שזהו לא המקרה.

משמעות באהבהמשמעות בקריירהמשמעות פיננסית
מאהב שקט, יציבים, חרוצים, מסירות ביחסיםלעשות תוכניות גדולות, חלומות גדולים, אימוניםקביעת הרגלים טובים עם כספים

נסיך המטבעות ישר: אהבה

האדם שמסמל נסיך המטבעות הוא שאפתן, נאמן ומעשי; לעתים קרובות הם עשויים להיראות כקפדניים, אבל ברגע שאתם מכירים אותם היטב, הם גם יכולים להיות מצחיקים למדי. השאפתנות והמיקוד שלהם פירושם שהם עובדים חרוץ. סביר להניח שהם מסורים לא פחות כמאהבים, כפי שהם מסורים למטרות שלהם. ההתנהגות השקטה שלהם עשויה להקשות עליהם בהתחלה, בהשוואה לאנשים אחרים שאולי יוצאים יותר.

אם זה לא מייצג אדם שנכנס לחיי האהבה שלכם, אלא אחד קיים, משמעות הקלף יכולה פשוט לאותת על המסירות והנאמנות של הנסיכ\ה הזה (או אתם) במערכת היחסים שלכם. בעוד שלפעמים מערכת היחסים יכולה להיות חסרת תשוקה ולהרגיש קצת משעממת, האהבה קיימת; אולי תצטרכו רק לצאת לשם ולהבין איך להכניס קצת כיף והתרגשות בחזרה לרומנטיקה שלכם. נסו לא לשים תמיד את הפרקטיות לפני התשוקה במערכת היחסים ושניכם תהיו בסדר גמור.

נסיך המטבעות ישר: קריירה

ייתכן שאתם בונים כעת בסיס חזק להצלחה. סביר להניח שתצרו את המטרות שלכם, תתכננו אסטרטגיות ותוציאו את התוכניות הללו לפועל. אתם לא מפחדים לשים את עצמכם במצבים מאתגרים כדי להגשים את החלומות הכי פרועים שלכם. סביר להניח שיש הרבה הזדמנויות עבודה זמינות עבורכם, אז קדימה, פנו אליהן! לפעמים, קלף זה יכול גם להצביע על כך שאתם עוברים או מחפשים להתחיל תוכנית להשכלה גבוהה. למדו קשה; אם תעשו את העבודה, סביר להניח שתעשו עבודה מדהימה.

נסיך המטבעות ישר: פיננסים

חדשות טובות מגיעות בכל הנוגע לכספים שלכם. נסיך המטבעות מבטיח תגמולים טובים, כל עוד תנקטו בצעדים לתכנון עתידכם. עשו את המחקר, הישארו על המסלול עם התקציב שלכם, ותראו שהמאמץ שלכם יעשה הבדל גדול במצב החומרי שלכם.

משמעות טארוט נסיך המטבעות הפוך

כאשר קלף נסיך המטבעות מופיע הפוך, הוא עשוי להצביע על חוסר המיקוד שלכם. יש אפשרות שדעתכם מוסחת עם הרבה דברים. נסו לשאול את הכישרונות של הנסיך הזה ולמקד את דעתכם לפני שתמשיכו לדבר הבא.

הוא עשוי גם להצביע על כך שאתם צריכים לתת לעצמכם הפסקה כדי לרענן את דעתכם. בנוגע לעבודה, הנסיך ההפוך עשוי להצביע על כך שאתם מרגישים כרגע מוצפים בגלל הדרישות הכבדות במקום העבודה שלכם. זכרו שתמיד עדיף לבקש סיוע ולהשלים את העבודה במקום לנסות לסיים אותה בעצמכם ובסופו של דבר לא להצליח לעשות זאת. מבחינת אהבה, אתם כנראה בקשר רומנטי סולידי ויציב, אבל אולי מישהו אחר תפס את העניין שלכם לאחרונה.

כשזה מגיע לכספים שלכם, הקלף ההפוך עשוי להתייחס לדחף הזה לשחק ולהמר. הקפידו להישאר אחראיים ולהיות בשליטה על הפעולות שלכם. מבחינה בריאותית, עשו כמיטב יכולתכם להתרחק מפעילויות מסוכנות.

משמעות באהבה – הפוךמשמעות בקריירה – הפוךמשמעות פיננסית – הפוך
חוסר מחויבות, שעמום, מערכת יחסים מונוטוניתהמנעות מעבודה, עצלנות, חוסר מוטיבציה, רוצים הצלחה ללא עבודהחוסר ביטחון כלכלי, חוסר אחריות כלכלי

נסיך המטבעות הפוך: אהבה

משמעות הטארוט ההפוך יכולה לאותת על חוסר מחויבות ומסירות בכל הנוגע לענייני הלב. במקום להתמקד בחברות לטווח ארוך, אתם עלולים למצוא את עצמכם מוסחים בקלות על ידי כל אדם חדש. אין בזה שום דבר רע, אבל הקפידו להגדיר ציפיות ברורות ולא להוביל את האוהבים הפוטנציאליים הלאה. בפעמים אחרות, קלף זה יכול להצביע על אמביוולנטיות לדייטים. אם אתם במערכת יחסים, הקלף הזה יכול להציע מערכת יחסים שהפכה לקפואה ומונוטונית. יכול להיות תסכול הנובע מהשעמום הזה. אתם הבן\בת זוג שלכם תצטרכו לעבוד קשה כדי להישאר ביחד ולזכור מדוע שניכם התאהבתם מלכתחילה.

נסיך המטבעות הפוך: קריירה

חדשות רעות יכולות להגיע כאשר נסיך המטבעות מתהפך. ייתכן שאתם מזניחים את עבודתכם או את לימודיכם כרגע, כלומר, היסודות שלכם להצלחה מרגישים רעועים למדי. אתם אולי חולמים על להצליח, אבל כשזה מגיע להשקיע בעבודה, אתם יכולים להיות עצלנים וחסרי מוטיבציה. לפעמים זה נובע מאידיאלים לא מציאותיים לגבי הצלחה. לעתים קרובות אנו רואים את התוצאה, אבל לא את העבודה המפרכת שנדרש כדי להגיע לשם. היו מציאותים לגבי מה אתם רוצים להשיג, והאם אתם מוכנים להקריב כדי להגיע לשם. אם אתם כרגע בבית הספר, ייתכן שאתם לא מצליחים, או לא משקיעים את המיטב שלכם.

נסיך המטבעות הפוך: פיננסים

הנסיך ההפוך יכול להביא חדשות פיננסיות רעות, או לפעמים חוסר ביטחון מהותי. אתם עלולים להיות מודאגים בכל הנוגע לכספים. לפעמים קלף זה יכול גם להצביע על חוסר אחריות עם הכסף שלכם. למרות שזה יכול להיות מפחיד, חשוב לדעת בדיוק מה נכנס ומה יוצא מחשבונות הבנק שלכם. אל תימנעו מזה; ודאו שאתם מוציאים במידת האפשר. חיסכון במקרה חירום יכול לעזור.

רוצים לפתוח טארוט אונליין? פריסות כן לא, פריסות עבר הווה עתיד, פריסות s.o.s ועוד עכשיו באתר שלנו. מוזמנים לקריאת טארוט ממוחשבת באתרנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נסיך המטבעות

תוכן עניינים