איך לענות על פריסת טארוט כן ולא: 4 פריסות כן או לא

פריסת טארוט כן ולא הן שיטה פופולרית לקבלת תשובה מהירה ופשוטה לשאלה ספציפית. עם זאת, חשוב להשתמש בפריסות אלו בזהירות. אמנם זה יכול להיות מפתה להסתמך על הטארוט לתשובות סופיות, החלטיות וחותכות, אבל חשוב לזכור שהטארוט הוא כלי להשגת תובנה ופרספקטיבה, לא לקבלת החלטות או להכתיב פעולות. במאמר זה נחקור את המגבלות של פריסת הטארוט "כן או לא" ומדוע חשוב לגשת אליה בזהירות.

אפשר לפרוס פריסת כן ולא גם אצלנו אונליין! נסו את פריסת העזרה הראשונה (s.o.s) לקבלת תשובה מהירה.

מה אפשר לעשות עם פריסות טארוט כן או לא?

אז מה אנו יכולים לעשות? כשזה מגיע לשאלות כן או לא, הכל עניין של קבלת החלטות, והתפקיד שלנו הוא לעזור למי שמחפש את עצות הטארוט לקבל החלטות טובות יותר. הפריסות הבאות נועדו לעשות בדיוק את זה; הם תרגומים של שאלות ה"כן או לא" האלה שעולות לעתים קרובות כל כך בקריאות שעוזרות לקוראים שלכם לקבל החלטה טובה יותר בעצמם. הפריסות הקצרות הללו יפרקו היבטים של הבחירות כך שהתשובה מהקלפים תהיה פרודוקטיבית, ולא רק תשובות שטוחות של כן או לא. גם אם הלקוח מחפש תשובה סופית, מבלי שיש לו את ההקשר מאחורי ה"למה" של התשובה של כן או לא, הוא עלול להיות לא מרוצה – במיוחד אם התשובה היא לא משהו שהוא רוצה לשמוע.

סוגים נפוצים של שאלות כן או לא

אנו יכולים לחלק שאלות כן או לא למספר סוגים, פריסות שונות יעזרו לכל אחת מהאפשרויות הללו. זו לא אמורה להיות רשימה שכוללת הכל, אלא רק הרשימה של השאלות הנפוצות ביותר ששמעתי.

  • האם [אירוע] יקרה?
  • האם [אדם] אוהב/אוהב/לא אוהב אותי?
  • האם עלי [לנקוט פעולה]?

4 פריסות כן או לא

מספר פריסות קצרות שיכולות להועיל ולתת לכם או לשואלים שלכם את התובנות לפעולה שהם צריכים כדי להתקדם. רבות מהפריסות הללו הן גמישות למדי, הם לא בהכרח צריכות להיות 3 קלפים, אבל 3 הוא כנראה המינימום המומלץ. לעתים קרובות אתם יכולים להרחיב את הקריאה על ידי הוספת עוד קלפים.

פריסת טארוט גורמים תומכים / מנוגדים

זוהי אחת מהפריסות מהיותר מועילות שמצאתי בתרגול שלי. כשזה מגיע לשאלות כן או לא, שום דבר אינו באמת שחור ולבן. במקום זאת, עוזר לפרק את השאלה לגורמים תומכים ומתנגדים. בדרך כלל עובד עבור כל סוגי השאלות כן או לא. לבסוף, זוהי אחת הפריסות שניתן להרחיב. רוצים לדעת עוד איך לתמוך בדבר הזה על מנת שיתרחש? פשוט הוסיפו עוד קלף תומך מתחתיו!

  1. גורמים תומכים
  2. מה שהקורא הכי צריך לדעת
  3. גורמים נגד

הסדר גם יכול להיות הפוך (מימין לשמאל), לגמרי לשיקולכם ולנוחיותכם.

פריסת טארוט מחשבה / גוף / רוח

כששואלים אותי "האם כדאי לי?", ההפשטה הזו בקריאה יכולה לעזור להצביע על מה האדם באמת רוצה או מרגיש. כל אחד מאלה מייצג היבט של השואל, שכולם בונים יחד תמונה רחבה יותר של מה לעשות כדי להיות באמת מיושר עם העצמי.

  1. מחשבה
  2. גוף
  3. רוח

פריסת טארוט הגעה לתוצאה מוצלחת

הרבה שאלות כן או לא סובבות סביב מטרה כלשהי. כשאני שואל "האם אקבל קידום?", המטרה היא כמובן הקידום. פריסה זו עוזרת לפרק את המטרות הללו לשלבים. אתם יכולים להרחיב את הפריסה על ידי הוספת שלבים נוספים מתחת למיקום "צעדים להישג" לפרטים נוספים.

  1. הווה
  2. צעדים להישג
  3. מטרה

פריסת טארוט תרחישים

לרוב, שאלות של כן או לא נשאלות ממקום של חרדה, ואחת הדרכים להתמודד עם חרדה היא לדמיין את התרחישים שעלולים לקרות ולהתמודד איתם חזיתית. לפעמים מה שאנחנו מחשיבים כדבר המפחיד ביותר אולי לא כל כך מפחיד בכלל, ומה שרצינו שיקרה עשוי להיות משהו שלא כל כך טוב עבורנו.

  1. מה יקרה אם כן?
  2. מה יקרה אם לא?
  3. הדרכה

תרשים פריסות טארוט כן ולא

איך לענות על פריסת טארוט כן ולא: 4 פריסות כן או לא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד
מאמרים