קלפי טארוט שחוזרים על עצמם בפריסות – מה זה אומר?

אם אתם פותחים בקביעות קלפי טארוט, אחד הדברים המוזרים ביותר שאולי נתקלתם בהם במסע הטארוט שלכם הוא התופעה של אותו קלף שמופיע בקריאות שלכם מספר פעמים. אתם עלולים להרגיש כאילו קלף מסוים עוקב אחריכם, וזו הסיבה שאני לפעמים מתייחס אליהם בצחוק כקלפי סטוקר. בצדק, זה יכול להיות מטריד כאשר אותם קלפים עולים שוב ושוב, וכיצד הם יכולים להופיע בקריאות המתייחסות לאותו נושא, או בקריאות לא קשורות לחלוטין.

לרוב, הקלפים הללו מייצגים משהו שצריך לטפל בו, משהו שדורש את תשומת הלב שלכם. באיזו דרך? תצטרכו לעקוב אחר האינטואיציה שלכם כדי לקבל תמונה טובה יותר של איך הקלף הזה משפיע עליכם וכיצד ניתן לטפל בו, ומה זה אומר על חייכם.

במאמר זה ננסה לשפוך מעט אור על הנושא, מה שעשוי לתת לכם קצת יותר תובנה לגבי הקלף הספציפי הזה.

גיליתי שהרבה פעמים, לא משנה כמה אני מערבב, אם אשאל שאלות שכולן קשורות לאותו מצב ליבה, אקבל את אותו קלף שוב ושוב. לפעמים, לא משנה כמה אני מנסה לא לשאול את אותה שאלה, החרדה שלי מוציאה ממני את המיטב ואני מוצא את עצמי שואל את אותה שאלה שוב ושוב בצורה שונה: "איך אני פותר מצב X?", "מה האם אני אמור ללמוד על מצב X?" ?", "מה יכול לקרות עם מצב X?".

אני מדבר הרבה על לשאול את סוגי השאלות הנכונות לטארוט, אבל כשאני נתקע בדפוסי פחד, קשה לעקוב אחר הכללים שלי. כתוצאה מכך, פעמים רבות, בסופו של דבר אני מקבל את אותו הקלף שוב ושוב. התשובה כבר קיימת, לשאול שוב לא ישנה את מה שאני צריך לחשוב עליו וללמוד.

קלף טארוט חוזר אומר שאתם צריכים להפנים את המסר שלו

בדרך כלל, קלף שחוזר על עצמו, מסמל מסר או שיעור שלא קלטתם עד הסוף. קלף זה עשוי להיות מאוד משמעותי בדרך כלשהי עבורכם או עבור הפונה עבורו פתחתם. אולי המספר הנומרולוגי שלו קשור? מסר שכאשר הוא מובן, יכול לשנות באופן דרמטי את המצב עליו אתם שואלים. אבל מכל סיבה שהיא, הוא עדיין לא הופנם.

לדוגמה, אני באופן אישי רדוף על ידי קלף 10 מטות בכמה נקודות בחיי, במיוחד בזמנים שבהם אני דוחף את עצמי חזק מדי, נותן לעצמי יותר מדי אחריות מבלי להתייחס למה שאני מרגיש. יש לי נטייה לקחת על עצמי כל כך הרבה משימות, רק להגיע לנקודה שבה אני בעומס עד הצוואר, ומוצא את עצמי לגמרי לא מסוגל לעשות שום דבר מלבד לשבת בבית על הספה ולצפות בנטפליקס. זהו קצת מעגל קסמים, שאני עדיין לומד איך לצאת ממנו. עשרה מטות הם תזכורת לשיעור שאני צריך ללמוד: איך להתמקד במה שחשוב, ואיך לבקש עזרה כשצריך.

פריסת קלף חוזר

כן, בדיוק מה ששמעתם – פריסה להבנת הפריסה! אין כמו קצת Inception בטארוט 😉 סרט נהדר לחובבי הז׳אנר.

במקרה שאתם צריכים קצת יותר ממחשבה מדוקדקת על הקלף שעוקב אחריכם, הנה פריסה קצרה שאתם יכולים לעשות כדי לתת לכם קצת יותר תובנה. ראשית, תצטרכו למשוך את קלף הסטוקר שלכם החוצה מהחפיסה, ולהניח אותו במיקום הראשון.

  1. קלף הסטוקר: מה עלי ללמוד? – מהו המסר שכל כך קשה לי ללמוד?
  2. מה חוסם אותי מלהבין את הכרטיס הזה? – מה מפריע ליכולתי לקבל את המסר של הכרטיס הזה?
  3. איך אני מתקדמ/ת מעבר לזה? – איך אני כובש/ת את המכשול הזה? איזו הדרכה אני צריכ/ה כדי לשמוע סוף סוף את ההודעה?
  4. גורמים לא מודעים / נסתרים – מהו הדבר הבלתי נראה שמשפיע על תפיסתנו לגבי המסר הזה?
קלפי טארוט שחוזרים על עצמם בפריסות - מה זה אומר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד
מאמרים