להפוך או לא להפוך, זאת השאלה: האם כדאי לכלול טארוט הפוך?

להפוך או לא להפוך הוא נושא שנוי במחלוקת בקרב קוראי הטארוט.

היפוך קלפי הטארוט בזמן הקריאה עשוי לספק רובד חדש של הבנה לקריאה שלך, אבל מעלה חשש לגבי קריאת טארוט שלילית או להרגיש עומס יתר עם פירוש הקלפים.

אז איך מחליטים אם כדאי לקרוא עם קלפי טארוט הפוכים או לא?

היום, אני הולך להדריך אותכם על כל הפרטים הקטנים של הקריאה עם קלפי טארוט הפוכים כדי שתוכלו לקבל החלטה שמתאימה לכם.

האם אפשר לקבל קריאה חיובית עם קלפי טארוט הפוכים?

התשובה היא כן. אפשר לקבל קריאה חיובית עם קלפי טארוט הפוכים. קוראי טארוט רבים מאמינים שזה המצב. היפוך קלפי הטארוט בזמן הקריאה יכול לגרום לקריאה מדויקת יותר. קלפי הטארוט ההפוכים עשויים גם לספק תובנות חדשות לגבי השאלה שלכם.

קריאת טארוט עם קלפים הפוכים עשויה להיות מדויקת יותר

קלפי הטארוט ההפוכים מספקים רמה נוספת של תובנה לגבי שאלתכם. לכן, כשאתם קוראים עם קלפי טארוט הפוכים, אתם עשויים לגלות שהתשובה או הפרשנות שלכם תואמות יותר למה שהתכוונה השאלה המקורית.

למה כדאי לקרוא עם קלפי טארוט הפוכים?

תנו לי להיות ישיר אתכם – אני מאמין בקריאת קלפי טארוט הפוכים.

קלפי טארוט הפוכים מוסיפים שכבה חדשה לגמרי של עומק לקריאת הטארוט שלך. הם יכולים להראות לך היכן יש חסימות אנרגיה או חוסר איזון, בעיות בסיסיות, הזדמנויות לא ידועות ואנרגיה מופנמת (בניגוד לאנרגיה מוחצנת).

ולקוראי טארוט מתקדמים יותר, קריאה עם היפוכים מציעה דרך חדשה לעבוד עם קלפי הטארוט, במיוחד לאחר ששולטים בקלפי הטארוט בפריסה "רגילה" (אם כי, האם אי פעם אנחנו באמת 'שולטים' במשמעויות של קלפי הטארוט?).

הנה עוד סיבות מדוע להשתמש בקלפי טארוט הפוכים:

  1. לספק תובנה עמוקה יותר לגבי השאלה שלכם – יש קוראים שמרגישים שהיפוך קלפי הטארוט בזמן הקריאה מספק להם רובד חדש לגמרי של תובנה לגבי השאלה שלהם.
  2. לקבל פרשנות מדויקת יותר – יש קוראים שסבורים שקלפי הטארוט ההפוכים מספקים להם פרשנות מדויקת יותר מאשר כאשר הם לא משתמשים בקלפים הפוכים בקריאה.
  3. לקבל מידע נוסף על מה שקורה – חלק מהקוראים מרגישים שהיפוך קלפי הטארוט במהלך הקריאה שלך יכול לספק מידע על מה שקורה בחייהם, במיוחד כאשר השאלה שנשאלה נוגעת למשהו שקרה.
  4. להסתכל על מה שקורה מנקודת מבט אחרת – היפוך הקלפים יכול לתת לכם פרספקטיבה חדשה ורעננה על מה שקורה.
  5. הם יכולים גם לספק בהירות אם אתם נהנים לעשות קריאת טארוט 'כן או לא'. קלפי טארוט הפוכים יאפשרו לכם לזהות בקלות את ה'לא' (בעוד שקלפי טארוט ישרים יציגו 'כן').

למה לא להשתמש בקלפי טארוט הפוכים?

אמנם אני נהנה לקרוא הפוך, אבל יש כמה פעמים שבהן עדיף להישאר עם קלפי טארוט ישרים.

אם אתם חדשים בקריאת קלפי טארוט, הדבר האחרון שאתם צריכים הוא עוד 78 משמעויות של קלפי טארוט שצריך ללמוד. אתם כבר עמוסים בניסיון להבין איך לפרש קלפי טארוט ישרים ואיך לעשות קריאת טארוט. ניסיון להוסיף מעל זה קלפי טארוט הפוכים עלול לדחוף אותכם מעבר לקצה ולגרום לכם לוותר על הטארוט לחלוטין.

לטירונים, אני ממליץ בחום להתרכז בלימוד קלפי הטארוט הישרים לפני שתנסו קלפי טארוט הפוכים. שמרו על זה פשוט!

דרך אגב… אם אתם בוחרים לא לקרוא עם היפוכים, וקלף טארוט הפוך עושה את דרכו בטעות לקריאה שלכם, אז פשוט הפכו אותו בכיוון הנכון למעלה… או, נסו לקרוא אותו במצב הפוך! אתם עשוים להיות מופתעים מהתובנה החדשה שהוא מציע.

ולבעלי ניסיון וביטחון רב יותר בקריאת טארוט, אולי כבר ניסיתם לקרוא עם היפוכים אבל הבנתם שזה פשוט לא ה'דבר' שלכם. זה לגמרי בסדר.

אבל – מילה קטנה..
לקוראי טארוט רבים יש תפיסה מוטעית שקלפי טארוט הפוכים מוסיפים שכבה של שליליות או 'אבדון ועגמומיות' לקריאה.

אתם עשוים להיות מאוד מופתעים מהתובנות החדשות שאתם מקבלים מקלפי טארוט הפוכים בקריאת הטארוט שלכם.

קלפי טארוט הפוכים יכולים גם לומר לכם אמיתות שקשה לקבל

תנו לי להסביר את זה עם דוגמה:

קחו את שמונה החרבות הפוכות. כאשר אתם מושכים את הקלף הזה, זה עשוי להעיד שאולי אתם תקועים במצב מתסכל שמונע ממכם להתקדם. זה עשוי לנבוע ממשהו חיצוני (כלומר מישהו אחר שעוצר אותכם) או משהו פנימי (כלומר פחד, חוסר ביטחון עצמי).

ניתן להשתמש בקלפי טארוט הפוכים גם כדי לציין התנגדות מצדכם. אז אם יש לכם חסימה כלשהית ואתם לא מתכוונים לטפל בזה, הופעתו של קלף טארוט הפוך מסוים יכול להעיד על כך.

בקריאות הטארוט שלי, אני משתמש לעתים קרובות בקלף הטארוט ההפוך כדי לחזק את המתרחש בחייו של לקוח. במילים אחרות, במקום לומר ללקוח שלי שהמצב שלו יפתר מעצמו בקרוב – אולי יעזור לי יותר להסביר מה הם יכולים לעשות עכשיו כדי שזה יפתר מוקדם יותר.

איך להחליט אם כדאי לקרוא עם קלפי טארוט הפוכים או לא

כעת, לאחר שדיברנו על כמה מהסיבות מדוע (או לא) קריאה עם קלפי טארוט הפוכים עשויה לעזור לפרשנות שלכם, בואו נדבר על איך אתם יכולים להחליט אם זה מתאים לכם. האדם היחיד שיכול לקבל את ההחלטה הזו הוא את\ה, אבל אני הולך להדריך אותכם על כמה דברים שונים שכדאי לחשוב עליהם כשזה מגיע לקריאה עם קלפים הפוכים.

  1. חשבו על הכוונה שלכם

קריאה עם קלפי טארוט הפוכים לא חייבת להיות גישה של הכל או כלום. אתם יכולים להשתמש בטכניקה זו כאשר אתם מרגישים שהיא תספק לכם בהירות או תובנה נוספת, או אפילו תעלה משהו על פני השטח שאולי לא הבנתם שהיה שם קודם.

  1. שקלו מה השאלה שלכם מנסה לקבל

תחשבו מה השאלה שלכם מנסה לספר לכם. האם היא מנסה לשלוח לכם הודעה על משהו שקורה בחייכם, או שהיא רק מחפשת הדרכה ותובנה? אם השאלה מחפשת הדרכה ותובנה, ייתכן שלא משנה אם אתה משתמשים בקלפים הפוכים במהלך הקריאה שלכם.

  1. הסתכלו על הקלפים בנפרד

כשאתם שוקלים אם להשתמש בקלפים הפוכים או לא, אולי תרצו להסתכל על הקלפים הבודדים במקום להסתכל על הפריסה הכוללת. אתם יכול לשים לב איך כל קלף מתחבר במהלך הקריאה שלכם ואילו תחושות עולות כשאתם רואים אותם לראשונה על השולחן.

  1. חשבו על הקריאה הכוללת

לפני ביצוע קריאת טארוט, חשוב מה השאלה שלכם ולמה אתם שואלים אותה. כשאתם שוקלים אם לקרוא עם קלפי טארוט הפוכים או לא, זכרו שהמיקום ההפוך עשוי לספק לכם מידע רב יותר מאשר כשהם נמצאים במצב נורמלי.

  1. סמכו על האינטואיציה שלכם

סמכו על האינטואיציה שלכם! אם בא לכם הרצון לקרוא בקלפים הפוכים, אז לכו על זה. אם קריאה בקלפים הפוכים לא מרגישה לכם נכון, אז אל תשתמשו בהם. שוב, ההחלטה אם לקרוא או לא לקרוא בקלפי טארוט הפוכים היא שלכם בלבד. אתם היחידים שיכולים להחליט אם היפוך הקלפים שלכם יספק לכם מידע שאינכם יכול להשיג כשהם נמצאים בעמדות הרגילות שלהם.

טיפים לקריאה עם קלפי טארוט הפוכים

ועכשיו כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון כשמדובר בקריאה עם קלפי טארוט הפוכים.

1. הימנעו ממנטליות הכל או כלום

לדעתי, המנטליות של הכל או כלום יכולה להיות דרך מסוכנת ללכת בה. אף אחד לא צודק או טועה ב-100% – אף אחד מעולם לא היה ואף אחד לא יהיה.

2. התמקדו באנרגיה שמאחורי הקלפים

דבר אחד שאני אוהב לעשות כשקוראים עם קלפים הפוכים הוא להתמקד באנרגיה שמאחוריהם. אם אני מרגיש משהו, אז אני שם לב לתחושה הזו, ואם הוא לא שם, אז אני עובר הלאה.

3. סמכו על האינטואיציה שלכם

ככל שתקראו יותר עם קלפים הפוכים, כך תקבלו יותר תחושה לגביהם. סמכו על האינטואיציה שלכם והקשיבו למה שהקלפים מנסים לומר לכם!

4. קראו על סמך האמונות שלכם

לבסוף, קריאה על סמך האמונות שלכם היא רעיון טוב לזכור כאשר שוקלים אם לקרוא עם קלפי טארוט הפוכים או לא. אתם האדם שעומד לקרוא אותם, אז רק אתם יכולים להחליט אם הם יספקו לכם מידע שלא יגיע אם הם נקראים באופן מסורתי.

שוב, זו דעתי, אז רק אתם יכולים להחליט מה מתאים לכם.

כמה דוגמאות למשמעויות קלפי טארוט הפוכים

עכשיו, לאחר שדיברנו על איך להחליט אם כדאי לקרוא עם קלפי טארוט הפוכים או לא, בואו נדבר על כמה מהמשמעויות הנפוצות מאחורי קלפי טארוט הפוכים. זכרו כי אלו רק הנחיות כלליות והפרשנות שלכם תהיה תלויה בקלפים המקיפים אותם – אם יש קלפים שמקיפים אותם, ובגורמים רבים אחרים. אפרט כמה מהמשמעויות העיקריות עבור כל קלף, אך זכרו שכל אדם שונה וסביר להניח שתמצאו מידע על הפרשנות שלכם לקלפי טארוט הפוכים בחנות הספרים או ברחבי האינטרנט. ממליץ לכם לבדוק את אינדקס קלפי הטארוט ואיך אני מפרש אותם.

כמה דוגמאות לכמה קלפי טארוט הפוכים נפוצים עבור הארקנה הגדולה

המרכבה: שינוי בפרספקטיבה, הרגשה תקועה, עמידה או צורך לזוז.

הקיסר: חוסר קשר עם הצד הרוחני שלך, חוסר יכולת לחשוב בבהירות, מאבק פנימי.

הכוהנת הגדולה: להיות נשלט, חסר עצמאות, לא סומכ\ת על עצמך או על יכולות שלך.

הקיסרית: חוסר טיפוח או דאגה לאחרים בחייך, חוסר יצירתיות.

מוות: ביצוע יותר מדי שינויים בבת אחת, אובדן, שינויים גדולים לפנינו – גם טובים וגם רעים.

מזג (מתינות): חוסר יכולת להתמודד עם המצב הנוכחי שבו אתה נמצא, אימפולסיבי מדי או פזיז.

המגדל: אובדן של משהו שאכפת לך ממנו, שינוי בחיים שלך שאולי מפחיד אבל בסופו של דבר הוא לטובה.

השוטה: לנסות להטעות את עצמך לחשוב שמשהו הוא לא מה שהוא נראה כשלמעשה הוא באמת כזה.

כפי שציינתי, מאמר זה נועד להוות מדריך לאלו מאיתנו שחדשים בקריאה עם קלפי טארוט הפוכים. זה לא דבר קל ולוקח זמן וסבלנות כדי ללמוד איך הם עובדים – אבל ככל שתתרגלו אותם יותר, כך יהיה לכם טוב יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד
מאמרים